Nukkemurhaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Palevan Kallo
Vaasan itkut ja uhot vaikenee. Risto Tuhuva vaikenee lopullisesti. KIITOS KALE!
Niinkö se oliki, että timanttisessa, vielä hienompi sana enskauden puolustuksen osalta!Timanttisessa
Kyllä, maalivahdit sekä puolustus ovat ensi kaudella timanttiset, tai ainakin Laineen mielestä ovat.Niinkö se oliki, että timanttisessa, vielä hienompi sana enskauden puolustuksen osalta!
Näin! Ärr Deen aika siirtyä kunniakkaalla tappiolla parempien edestä eläke päiviä viettelemään. Karjalainen on kehittynyt ja hyvin tehty!Näin se vaan KalPa saatteli Duffelin eläkkeelle ja muun lokkiparven kesälomille. Näin sitä pitää.
Sama! Nyt maistuu!On se olut voiton kunniaksi napsautettava, vaikka sunnuntai onkin :)
Sama!Huomenna auton katsastus, joten onneks ei tule toista trilleriä.
Juuri tätä olin tulossa sanomaan että Ilveksellä ihan järkyttävät paineet ja KalPalla on vain voitettavaa.Nyt alkaa sitten ne jännät pelit, ja vastustajalla kivat menestyspaineet päällä. Eikä se ole huonoa asia lainkaan.
Tämä meni juuri niin kuin piti. Ipa on ennakkoon suosikki, mutta siitä ei saa yhtään kiinnitystä. Tämä oli myös tulevaa ajatellen taloudellisesti todella tärkeä sarjan voitto. Jos lopulta Ipa vie niin ei ainakaan tarvitse Tapparalle pudotuspelisarjaa hävitä. Olen varma että Ipa olisi ottanut Sportin paljon ennemmin kuin KalPan puolivälieriin ja ihan syystä.Ennakkoon se hankalin vastustaja saatiin sääleihin ja hienosti laitettiin sportti povitaskuun. Tästä saa joukkue varmasti ison itseluottamus boostin ja ilves ei tule pääsemään helpolla.
Sportille olisi tullut toki TapparaTämä meni juuri niin kuin piti. Ipa on ennakkoon suosikki, mutta siitä ei saa yhtään kiinnitystä. Tämä oli myös tulevaa ajatellen taloudellisesti todella tärkeä sarjan voitto. Jos lopulta Ipa vie niin ei ainakaan tarvitse Tapparalle pudotuspelisarjaa hävitä. Olen varma että Ipa olisi ottanut Sportin paljon ennemmin kuin Kalpan puolivälieriin ja ihan syystä.