Posilaari

  • 798 904
  • 4 043

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Gallet pelasti minun pitkävedon. Melkein näillä voitoilla voisi ostaa Galletin game wornin. Ehkä kuitenkin nämä voitot sijoitetaan muuhun.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ai että mä tykkään tuosta Lekkaksesta. Herra on täällä töissä, eikä "töissä".
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pelin taso vaihteli kovin, aikamoista puolin toisin, MUTTA meillä on VOITTAVA selkeä 1 maalivahti! Ainut päästetty, kun omat kamppasivat.

Kyllä tuosta sekoilusta tasoituksesta osa menee myös Lekkasin piikkiin. Kiekkohan näyttää olevan pitkän aikaa patjan edessä vapaana, mitä ei syystä tai toisesta tajunnut.

Muuten samat eli melkoisen tärkeä homma Lekkasin hyvä vire tässä kohtaa. Muuten uitaisiin aika syvissä vesissä.
 

Slaninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Ja niin raivostuttava on hänen tapansa alkaa huutaa ja hohottaa kun joku saa edes laukaisupaikan. Muutenkin ääni on niin ärsyttävä että pitää olla äänet pois tai ihan pienellä.
 

Bellissimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kolme pistettä. Millään muulla ole mitään merkitystä.
En tiedä mitä peliä ootte kattonut, mutta olen kyllä vahvasti eri mieltä. Vastustaja oli pois maalipaikoilta käytännössä ensimmäiseen maaliin asti. Ei mitään sirkustemppuja, mutta vieraspeleihin mennään tekemään vastustajan peli vittumaiseks. Muuan uimalakki sanonut taannoin, että riittää, että on paras paikallaolijoista.

Edit. Tais tulla väärä lainaus. Mutta mielestäni riittävän hyvä vieraspeli, jossa vastustaja pidettiin pois maalipaikoilta. Omat paikat käytettiin riittävällä tehokkuudella. Pitkässä juoksussa tällä pelillä pisteitä tulee vieraista jatkossakin paremmin, kuin se, mitä on alkukausi nähty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös