Posilaari

  • 798 536
  • 4 043

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Pitsa-Aki on ollut mainio "in his FIRST DYPYT". Erikoismaininta siitä, että ukko näyttää kentällä aivan Roberto Lavoielta.
 

Spuddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, littipeukku IPK:lle, KuPS
Säälipaikka ei karannut enempää, kun KooKoo ja Pelicans hävisivät illan ottelunsa. Pelsuille kuitenkin yksi piste.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
KalPa päätti ratkoa pelin heti ekassa erässä. Nyt voikin katsoa vaikka Hämptonin matsia loppuillan. Tai vaikka maalin kuivumista. Posia.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joko voidaan sanoa, että Kiiskinen johtaa joukkoja?
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Seuraan loppumatsinkin vain livetuloksista. Minut on manattu ja aina kun katson KalPan peliä niin KalPa konttaa. Tai ainakin siltä se tuntuu.
Jos sama meno jatkuu, niin olen valmis uhrautumaan koko loppukauden ja katselemaan näitä SaiPa-Ässiä ynnä muita ihan mieluusti...
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Seuraan loppumatsinkin vain livetuloksista. Minut on manattu ja aina kun katson KalPan peliä niin KalPa konttaa. Tai ainakin siltä se tuntuu.
Jos sama meno jatkuu, niin olen valmis uhrautumaan koko loppukauden ja katselemaan näitä SaiPa-Ässiä ynnä muita ihan mieluusti...
Minä voin myös osallistua uhriin. Heittelen kaken, koiran ja cmoret aina huithelevettiin, kun näyttää vähänkin pahalta, niin sen jälkeen alkaa järjetön nousu.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
On tuo ihme joukkue. En enää tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun yhden pelin kahden erän aikana tunteet seilaa vuoristorataa alas-ylös. Saa nähdä millaista draamaa kolmas erä tarjoaa.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

IceSky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Turha mollata Tavernaa. Pelaa täysin eri roolissa, kuin Simontaival. Simontaivalta kuuluisi verrata Klemettiin ja Mäenpäähän, ja näistä kolmesta epävarmin. Ei Taverna Könösen veroinen ole, mutta raatajan ominaisuudessa hyvää pelaamista. Voisi tietysti joskus onnistua maalinteossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös