Joo-o. Muutaman SaPKon pelin tällä kaudella nähneenä "gröönblummi" pisti silmään lähinnä positiivisessa mielessä. Voinee vielä olla paljonkin iloa...Tää gröönblummi oli parempi ku Laavainen koskaan
Joo-o. Muutaman SaPKon pelin tällä kaudella nähneenä "gröönblummi" pisti silmään lähinnä positiivisessa mielessä. Voinee vielä olla paljonkin iloa...Tää gröönblummi oli parempi ku Laavainen koskaan
On tuota divaritiimiä vastaan ennenkin noustu suosta. Eläpä hättäile!KalPa päätti ratkoa pelin heti ekassa erässä. Nyt voikin katsoa vaikka Hämptonin matsia loppuillan. Tai vaikka maalin kuivumista. Posia.
Minä voin myös osallistua uhriin. Heittelen kaken, koiran ja cmoret aina huithelevettiin, kun näyttää vähänkin pahalta, niin sen jälkeen alkaa järjetön nousu.Seuraan loppumatsinkin vain livetuloksista. Minut on manattu ja aina kun katson KalPan peliä niin KalPa konttaa. Tai ainakin siltä se tuntuu.
Jos sama meno jatkuu, niin olen valmis uhrautumaan koko loppukauden ja katselemaan näitä SaiPa-Ässiä ynnä muita ihan mieluusti...
Aina oon uskonut Vartiaiseen!5 maalia yhteen erään. Aina oon tienny!
Paljon @Majoneesi a ja lisää vaan sillä vielä mahtuu!!!5 maalia yhteen erään. Aina oon tienny!
Tavernierin kanssa tasoissa pisteissäEero Kilpeläinen kahden pelin pisteputkessa.
Eikö ookkin hyvä että Taverna pelaa ja U20 maajoukkuepelaaja Simontaival syö popparia katsomosTavernierin kanssa tasoissa pisteissä