Mietin pitkään, että laitanko tänään tänne vai vitutusketjuun.
Eilinen vitutus on kuin muisto vain. Olin maalaamassa uuden asunnon seiniä. En katsonut peliä, vaan välillä vilkuilin tilannetta Livetuloksista.
Olin aika iloinen KalPan kolmannen erän ryhtiliikkeestä. Joukkue osasi järjestää hyvän syntymäpäivälahjan minulle.
Pelin lopussa vilkaisin vielä Livetuloksista, että "20min pelattu viimeistä erää, 2-4". Selvä homma, voitolla yöhön jne.
Tyrmistykseni oli melkonen, kun vilkaisin tilanteen vielä uudestaan, ihan varmuudeksi. No, loppu onkin sitten historiaa.
En sitten tiedä onko se hyvä vai huono juttu, mutta odotan jo nyt innokkaasti seuraavaa KalPan peliä. Onko näihin tappioihin turtunut ajan saatossa sitten..?
16 vuotta on tullut aktiivisesti KalPaa seurattua, ja joka kausi niitä pelejä on vain katsottava silmä kovana, meni miten meni. Välillä vituttaa, että on syntynyt Kuopioon ja KalPa on valikoitunut sydämeni seuraksi. Toisaalta taas se mestaruuden loputon odottaminen on ehkä sen arvoista. Kyllä se sieltä joskus vielä tulee.
Kiitos KalPa, että tuot elämääni sisältöä ja suuria tunteita! Viimeisin tunne ei ollut kovin kiva, mutta tunsinpa eläväni!