Posilaari

  • 797 964
  • 4 043

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
24 torjuntaa ja 4 päästettyä maalia niin ei ehkä upea mutta kelvollinen kuitenkin. Oli mukana pari game saveria mutta väitän että Kilpeläisellä ois saatu voitto.
No, makuasioita.


Ensimmäisessä ehkä hieman liikaa vastassa ja päätylaudasta kimmonneeseen ei ehtinyt enää mukaan, tosin Lappalaisen homma olisi ollut pelata vastustajan maila pois. Jukurien kolmas maali erittäin kyseenalainen. Jatkoajalla läpiajossa Stransky oli parempi, vaikka Jatkola hetki aiemmin pysäytti kyseisen miehen rankkarissa maailmanluokan hanskatorjunnalla.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Just olin tulossa kommentoimaan Pitkästä. Ensinnäkin näyttää tekeminen erittäin hyvälle, toiseks kiitos korkeemmille voimille ettei loukkaantunut, kolmanneks loppuhaastattelusta huomas että taakka hartioilta pudonnut ja peli-iloa löytyy jälleen. Olin jo luopumassa toivosta viime kauden jälkeen mutta mitä vielä.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Reilun kahden erän perusteella tänäänhän nähtiin ihan hyvä kiekkomatsi, ja yllättävän ehjä esitys KalPalta. Omissa ei lähellekään samanlaista selviytymistaistelua kuin aiemmin. Ei huonoon paikkaan tämmöinen matsi, kun eka kertaa aikoihin 3000 katsojaa oli paikalla. Kolmeakin pinnaa kyllä tarjottiin, mutta ei siitä tässä ketjussa enempää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: -40

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Miikka Pitkäsen täydellinen muodonmuutos aneemisesta surffailijasta itsevarmaksi pelien ratkojaksi on ehdottomasti posilaarikamaa. Hän on tällä hetkellä aivan ilmiliekeissä. Olemuksesta huokuu iloisuus. Vihdoin näemme KalPan paidassa sen Miikka Pitkäsen, jonka ilmestymistä olemme KooKoosta paluun jälkeen odotelleet.

Myös Räsäsen peli vaikuttaa alkukauteen verrattuna selvästi vapautuneemmalta. Kummankin peli loksahti lopullisesti kohdalleen heti, kun Vartiainen siirrettiin syrjään. Sattumaako?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ei tästä tappiosta voi kovin pahoillaan olla. Tasaista vääntöä, jossa pistejako ei olisi ollut mikään vääryys.

Huomenna Nykäskylässä uudestaan.
 

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Elias Koponen pääsee irti. Siinä on taikuri. Aivan älyttömän hyvä syöttelijä. Laadukas rannelaukaus.
Vähän olin jo kauhuissani viestistä, kunnes lopussa oli vapauttava toteamus, että myös ranu lähtee hyvin. Näitä näppäriä syöttelijöitä kun on jo tarpeeksi ja saakin olla, mutta jos joskus ns. patikin irtois lavasta maalia eikä toista lapaa kohti. Mielenkiintoista nähdä millanen kaveri kyseessä.
 

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Menee varmaan ohi topicin, mutta minun vähäisellä kiekkoymmärryksellä olen aina ajatellut, että kiekon laukominen on yksi tärkeimmistä ja olennaisimmista taidoista jääkiekossa, mutta ainakin nykyään aliarvostettu taito(?). Kuitenkin yksinkertaistettuna niillä hyvillä laukauksilla edelleen ne pelit ratkaistaan lätkässä, ihan niinkuin 50-vuotta sitten. Ihan kautta suomalaisen jääkiekon, minusta erittäin hyviä laukojia on harmittavan vähän tai niitä ei erityisemmin nosteta esille. Toivottavasti heitä on Kalpassa tulevaisuudessa enemmän.
 

Veljkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, WPGJ, CBJ, Leijonat, #18, #44, #29
Maalivahtien torjuntatyöskentelyn sekä varusteiden kehittymisen myötä maalinteko on pirun vaikeaa verraten joku vuosikymmen sitten. Pelaajien laukaukset ja niiden kehittäminen laahaa jäljessä, mikä korostuu eritoten Liiga-kiekossa, kun taso on mitä on. Peliälyä kyllä löytyy. Se on sitten eri asia, pitääkö vähämaalisista peleistä vai maalikarkeloista.

Hauska olisi nähdä KalPassa taas puhdas maalitykki.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On viime aikoina ollut todella kevyt se reppu, johon ne hyvät asiat pelistä on saanut laittaa ja ottaa mukaan. Jatkossa pakastepussi on kätevämpi, jos ne vaikka sulaa...

Joo, ei varmaan kuulu tähän ketjuun, mutta nyt vaan lähtee vähän joka suuntaan ironista itkupotkua.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
JYPin voitto jatkoajalla toi aika paljon rahaa pitkävedosta. Toinen päivän positiivinen on Marko Tuomainen on Jyväskylässä.
Marko voi olla sitten nero noiden fläppitaulujensa kanssa. En usko kyllä itsekään, ehkä se enemmän vain nuoren Kemellin ansiota.
 

Korjelovits

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mietin pitkään, että laitanko tänään tänne vai vitutusketjuun.

Eilinen vitutus on kuin muisto vain. Olin maalaamassa uuden asunnon seiniä. En katsonut peliä, vaan välillä vilkuilin tilannetta Livetuloksista.
Olin aika iloinen KalPan kolmannen erän ryhtiliikkeestä. Joukkue osasi järjestää hyvän syntymäpäivälahjan minulle.
Pelin lopussa vilkaisin vielä Livetuloksista, että "20min pelattu viimeistä erää, 2-4". Selvä homma, voitolla yöhön jne.
Tyrmistykseni oli melkonen, kun vilkaisin tilanteen vielä uudestaan, ihan varmuudeksi. No, loppu onkin sitten historiaa.
En sitten tiedä onko se hyvä vai huono juttu, mutta odotan jo nyt innokkaasti seuraavaa KalPan peliä. Onko näihin tappioihin turtunut ajan saatossa sitten..?
16 vuotta on tullut aktiivisesti KalPaa seurattua, ja joka kausi niitä pelejä on vain katsottava silmä kovana, meni miten meni. Välillä vituttaa, että on syntynyt Kuopioon ja KalPa on valikoitunut sydämeni seuraksi. Toisaalta taas se mestaruuden loputon odottaminen on ehkä sen arvoista. Kyllä se sieltä joskus vielä tulee.
Kiitos KalPa, että tuot elämääni sisältöä ja suuria tunteita! Viimeisin tunne ei ollut kovin kiva, mutta tunsinpa eläväni!
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
12 ottelua kautta takana ja tuloksena kaksi kolmen pisteen voittoa. Tasaisella suorittamisella kauden päätteeksi saadaan kasaan kymmenen suoraa voittoa.
 

Titan Pro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eilisen vitutuksen jälkeen pikkuhiljaa alkaa tuntua että ehkä se päivä paistaa vielä joskus risukasaankin... No kevynnyksenä tulokset eilisessä urheiluruudussa, töllössä oli että Jypiltä "ryöstetyn" pisteen lisäksi 2 pojoo tuli Ipalta:)
 

Liitteet

  • 20211010_113643.jpg
    20211010_113643.jpg
    48,3 KB · kertaa luettu: 127

Titan Pro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mietin pitkään, että laitanko tänään tänne vai vitutusketjuun.

Eilinen vitutus on kuin muisto vain. Olin maalaamassa uuden asunnon seiniä. En katsonut peliä, vaan välillä vilkuilin tilannetta Livetuloksista.
Olin aika iloinen KalPan kolmannen erän ryhtiliikkeestä. Joukkue osasi järjestää hyvän syntymäpäivälahjan minulle.
Pelin lopussa vilkaisin vielä Livetuloksista, että "20min pelattu viimeistä erää, 2-4". Selvä homma, voitolla yöhön jne.
Tyrmistykseni oli melkonen, kun vilkaisin tilanteen vielä uudestaan, ihan varmuudeksi. No, loppu onkin sitten historiaa.
En sitten tiedä onko se hyvä vai huono juttu, mutta odotan jo nyt innokkaasti seuraavaa KalPan peliä. Onko näihin tappioihin turtunut ajan saatossa sitten..?
16 vuotta on tullut aktiivisesti KalPaa seurattua, ja joka kausi niitä pelejä on vain katsottava silmä kovana, meni miten meni. Välillä vituttaa, että on syntynyt Kuopioon ja KalPa on valikoitunut sydämeni seuraksi. Toisaalta taas se mestaruuden loputon odottaminen on ehkä sen arvoista. Kyllä se sieltä joskus vielä tulee.
Kiitos KalPa, että tuot elämääni sisältöä ja suuria tunteita! Viimeisin tunne ei ollut kovin kiva, mutta tunsinpa eläväni!
Toisaalta jos KalPa olis voittanut tuon pelin, niin parin viikon päästä et olis sitä enää sen kummemmin muistellut. Mutta nyt todennäköisesti muistat loppuelämäsi syntymäpäivälahjan jonka Kalpalta sait!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös