Ihan sama ois jo väittää että eipä nuita liigan playoffeja pelata ku tappara ne kuitenki voittaa. Voi jeesusNo joo. Olen itse siinä uskossa, että ellei Jokerit voita Mestistä, niin koko karsintoja (ja playoutteja) ei tulla edes pelaamaan.
Ihan sama ois jo väittää että eipä nuita liigan playoffeja pelata ku tappara ne kuitenki voittaa. Voi jeesusNo joo. Olen itse siinä uskossa, että ellei Jokerit voita Mestistä, niin koko karsintoja (ja playoutteja) ei tulla edes pelaamaan.
Eihän se nyt mikään uskon asia ole tai enää edes liigan halusta kiinni, että järjestäänkö karsinnat vai ei.En vain jaksa uskoa, että jos esim. Ketterä tai K-Vantaa voittaa Mestiksen, niin Liiga haluaa järjestää mitään "tasonmittauskarsintoja" joukkueille, joilla ei ole mitään edellytyksiä nousta.
Olen erittäin mielelläni väärässä tämän mielipiteen kanssa. Kunhan vain Jyp ei putoa. Liigasta tulisi kovin tylsä ilman paikallisvastusta.
Ollaanhan Mestistä pelattu vaikka sieltä ei ole kellään ollut mahdollisuutta nousta vuosikausiin ilman kabinettia. Jokereiden takiahan Liiga avattiin. Joku pieni seura ulos ja iso sisään.Perustele edes. On meinaan niin outo väite.
Miksi pelataan koko mestistä, jos vain yhdellä joukkueella on merkitystä.
Skenaario tässä ois se, jos KeuPa voittaisi koko roskan ja vielä karsinnat, niin sehän voi kieltäytyä ottamasta liigapaikkaa vastaan. Suurempi kysymys tässä olisi se, että saako hävinnyt joukkue tämän takia kuitenkin jatkaa liigassa. Mielestäni ei. Se olisi reilua ja suoraselkäistä touhua.Ollaanhan Mestistä pelattu vaikka sieltä ei ole kellään ollut mahdollisuutta nousta vuosikausiin ilman kabinettia. Jokereiden takiahan Liiga avattiin. Joku pieni seura ulos ja iso sisään.
Ja kertokaa minulle, mikä järki olisi pelata karsintoja, jos karsinnoissa kohtaisivat esim. Ilves/Kärpät ja KeuPa HT? (tiedän että todella epätodennäköinen skenaario) Luuletteko todella että vaikka KeuPa onnistuisi karsinnat voittamaan, Liigaa pelattaisiin Keuruulla 25-26? Olisiko ne karsinnat vaikka KeuPa voittaa, mutta ei nousekkaan?
Ja kuten sanoin, olen todella mielelläni tässä asiassa väärässä. Tän Liigan kanssa vaan joutuu usein pettymään.
Tällaisessa skenaariossa ainoa oikea vaihtoehto on juuri se, että joukkuemäärä tippuu 15. Mikäli karsinnat hävinnyt Liiga-joukkue saa edelleen jatkaa Liigassa, on karsinnat silloin aivan pelleilyä ja käytännössä turhat. Vaikka Liigan avaaminen onkin tehty puhtaasti Jokereita silmällä pitäen, niin siltikään ei ole mitenkään pomminvarmaa, että Jokerit voittaa Mestiksen. En eilistä IPK-Jokerit ottelua nähnyt, mutta ei Jokerit ainakaan tuloksen valossa mikään ylivoimainen nippu ole, ei ainakaan vielä. KalPa kun voitti Mestiksen niin silloin voitiin puhua käytännössä ylivoimaisesta rosterista ko. sarjaan. Tosin silloin nousuun riitti Mestiksen voitto ja karsia ei tarvinnut.Skenaario tässä ois se, jos KeuPa voittaisi koko roskan ja vielä karsinnat, niin sehän voi kieltäytyä ottamasta liigapaikkaa vastaan. Suurempi kysymys tässä olisi se, että saako hävinnyt joukkue tämän takia kuitenkin jatkaa liigassa. Mielestäni ei. Se olisi reilua ja suoraselkäistä touhua.
Tämähän tässä parasta onkin, eli ns. 1A/1B maalivahdit. Huippua!Joo. Ei Jatkolakaan huono ole, mutta Lekkas on vain erinomainen.
Sama. Muutaman päivän oon päässäni pyöritellyt ajatusta, että kähtis huvikseen Helsinkiin KalPan peliin, kun en ole siinä hallissa koskaan käynyt, mutta enpä taida. Eihän tuota roskaa pysty ilman 9 promillen humalaa katsomaan. Rahat ja terveys siinä menisi.Katselin jo tänään päivällä lippuja huomiseen peliin, jos olisi lähtenyt Nordiksella pyörähtämään. Luojan kiitos en ostanut ja en todellakaan aio lähteä.
70% oli aloitusprosentti ennen kolmatta erää.Posia on myös ehdottomasti Benin aloitukset tänään. Oli käsittääkseni ottelun paras aloittaja tänään ja muutenkin pelasi hyvin.
Joo, näin muistelinkin. Eikä tainnut kolmannessa erässäkään tippua tuosta kauheasti.70% oli aloitusprosentti ennen kolmatta erää.
70,6% aloitusteho alkaa olemaan EHT-tasoa ja sitähän Beniltä EHT:lla tullaan vaatimaan. Viisi ottelua kun toistaa saman niin alkaa toinen luistin olemaan jo seuraavalla EHT:lla.Posia on myös ehdottomasti Benin aloitukset tänään. Oli käsittääkseni ottelun paras aloittaja tänään ja muutenkin pelasi hyvin.