No perkele. Meillä on tuleva Stanley Cup voittaja joukkueessa.Uskallan väittää jo tähän asti nähdyn perusteella, että Larsen on (tulee olemaan) paras puolustaja, joka meillä on koskaan pelannut.
Onkohan tuossa ne junnut jotka on päässeet varmaan ilmaiseksi peliin?3967 katsojaa kauden ekassa kotipelissä.
OnOnkohan tuossa ne junnut jotka on päässeet varmaan ilmaiseksi peliin?
Olivat kuulemma vetäneet kaksin käsin karkkia ja poppareita, niin "lipputulot" on tullut sitä kautta. Nou hätä siis.Onkohan tuossa ne junnut jotka on päässeet varmaan ilmaiseksi peliin?
Ihmettelen että miksi kanttori ei ole pointilla tossa ylivoimalla..Ja Kanttorikin maalin makuun. Ei tarvinnut apinaa kantaa nyt niin pitkälle syksyyn kuin viime kaudella.
Juuri näin. Runkosarja kestää 60 ottelua. Pudotuspelissä sitten maalihanat kiinni.Klemetti 60 maalin tahdissa. Aina oon uskonut, luontainen maalintekijä.
Voisi kai sitä itsekin muutaman ylivoimamaalin joskus tehdä.Tyhmät jäähyt pois nii hyvä tulee.
Juurikin näin, loistava oppiraha peli miten vieraissa ei kuulu pelata kun hallitaan peliä 100-0.Kausi on vasta alussa. Hyvä ottaa nämä pöljäilyt heti tähän alkuun niin ne on nähty. Ei jatketa tätä jouluun asti, eihän?
Ei, mutta nämäkin pisteet keväällä lasketaan. Jos laukaukset on 25-4 ja hävitään 2-3 niin voi valmennus hetken miettiä, että menikö putkeen.Kausi on vasta alussa. Hyvä ottaa nämä pöljäilyt heti tähän alkuun niin ne on nähty. Ei jatketa tätä jouluun asti, eihän?
Eiköhän se ole Curry joka saa peiliin katsoa, idioottimaisella jäähyllä käänsi pelin JYPilleniin voi valmennus hetken miettiä, että menikö putkeen.
Kyllä, siitä olen avautunut vitutusketjussa jo ajat sitten. Lopun kohellus on luku sinänsä. Yhden av:lla ei voi ottaa toista pelin viimeiselle minuutille mennessä. Toki se pitäisi ymmärtää pelaajan ihan itsekkin.Eiköhän se ole Curry joka saa peiliin katsoa, idioottimaisella jäähyllä käänsi pelin JYPille
Juurikin näin! Kaverilla tunnetta pelissä mutta aika helvetin helposti kyllä kaverilla nuppi menee nurin. Mielestäni Laine sanoi että kaveri pääsee ihon alle, no tähän mennessä itse kyllä kuumentunut kuin hellan koukku. Korostan etten hauku kaverin kokonaisvaltaista peliä, hyvältä vahvistukselta vaikuttaa. MUTTA nuo typerät hermostumiset vittuun tuolta kaukalosta. Kai kaverin itse pitää tajuta viimeistään tän päivän jälkeen ettei tuollainen tuo kuin ongelmia jengille...Eiköhän se ole Curry joka saa peiliin katsoa, idioottimaisella jäähyllä käänsi pelin JYPille