Posilaari

  • 832 292
  • 4 102
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo
Urheilu- ja myös laajemmin seurajohto. Kaikki ei (koskaan) ole täydellistä, mutta alkavalla kaudella jalkeilla on kiinnostava ja kaiken järjen mukaan myös kilpailukykyinen joukkue samalla, kun seuran talous on vakaalla ja voitollisella pohjalla. Myös ilmapiiri seuran sisällä ilmeisen hyvä ja positiivinen. Kyllä tykkään.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuoreimpien kuvien perusteella voitaneen todeta, että ainakin joukkueen kapteenille on maistunut kesällä muukin kuin makkara. Kaverihan on kuin mikäkin veistos. Oi luoja, annathan Kisun pysyä terveenä ja voittaa!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olen seurannut KalPaa 80-luvulta saakka ja ilmoitan ensimmäistä kertaa siirtyneeni pois hyvän päivän fanien joukosta ja hankkineeni Kalevan Kalen kausikortin. Pidän tätä posilaarin asiana.

Meneekö kausarineitsyys istumalla vai seisomalla?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
@Hollanti saapui Jatkoajan keskustelupastalle tasan 10 vuotta sitten.

Pistin tänne, koska olen kuukauden vapaaehtoisella tauolla Vapaan Puolen keskustelusta.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
@Hollanti saapui Jatkoajan keskustelupastalle tasan 10 vuotta sitten.

Pistin tänne, koska olen kuukauden vapaaehtoisella tauolla Vapaan Puolen keskustelusta.
Ainakin viestejä olet 10 vuoteen kirjoittanut suuren määrän. Onnittelut merkkipäivän johdosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös