Paras hinta-laatu- suhde. Ja ihan muutenkin vaan paras. Olen Kalpa- fani.No ei keulita. Sarjataulukon mukaan seitsemänneksi paras. Pistekeskiarvossa toki neljäs.
Paras hinta-laatu- suhde. Ja ihan muutenkin vaan paras. Olen Kalpa- fani.No ei keulita. Sarjataulukon mukaan seitsemänneksi paras. Pistekeskiarvossa toki neljäs.
Joo, ymmärsin kyllä että se oli fanipojan mielipide ja se on hyvä homma. Kunhan nyt vain hölmöllä tavalla pädin.Paras hinta-laatu- suhde. Ja ihan muutenkin vaan paras. Olen Kalpa- fani.
Paitsi että fanitytön.. mutta ei sillä niin väliä.Joo, ymmärsin kyllä että se oli fanipojan mielipide ja se on hyvä homma. Kunhan nyt vain hölmöllä tavalla pädin.
Pahoittelen tätä, osoitin nyt ahdasmielisyyteni. Olisi tietenkin pitänyt ensinnäkin puhua fanipoikaoletetusta. Sekin toki olisi nyt näköjään ollut väärä olettama.Paitsi että fanitytön.. mutta ei sillä niin väliä.
Kannattajahenkilöstä***!!!!Pahoittelen tätä, osoitin nyt ahdasmielisyyteni. Olisi tietenkin pitänyt ensinnäkin puhua fanipoikaoletetusta. Sekin toki olisi nyt näköjään ollut väärä olettama.
KalPa on paras!!!!!!!!!!!!!!
Ollaan ainakin Liigan paras KalPa!No ei keulita. Sarjataulukon mukaan seitsemänneksi paras. Pistekeskiarvossa toki neljäs.
1.kenttä!
Itselläni välillä vaikeuksia päättää kummasta tykkään enemmän. Välillä kakkonen on minulle ykkönen, mutta kyllä silti tuttu ja turvallinen ykkönenkin on varma valinta.Jyväskylässä kakkonen oli ykkönen.
Vaasassa ykkönen on ykkönen
Ei muute tuu, siellä vetää nyt Pitkänen kahdessa ketjussa. Karjalaisen pumpussa pitää vetää tasaisesti, poppareilta ykköseen on ratkaisuJos jotain iloa haluaa Klemetin jäähystä hakea, niin nyt on mahdollista nähdä Rissanen ja Mäenpää samassa kentässä 5v5-pelissä. Ainakin hajavaihdoissa.
Kröhöm.Simontaival tekee vielä hattutempun.
Hyvä haku!Simontaival tekee vielä hattutempun.
Olihan siinä heti kaksi aivan loistavaa paikkaa.YV-ketju Sissons, Mäenpää, Simontaival, O. Kapanen ja Rissanen. Kaikki munat samaan koriin ja Mäenpäälle isoin pyöritysvastuu.
Jep, pari paikkaa Ovolla ja yks Jaskalla. Edellisessä jo sujuvasti vastuu vaihtui Jaskalle kum Mäpä ajautui toiselle puolelle. Itse antaisin kyllä tämän koostumuksen yrittää tätä ongelmaa avata, tuo ryhmä melko varmasti saa homman pyörimään kovempiakin vastaanOlihan siinä heti kaksi aivan loistavaa paikkaa.