Kaiuni Alen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Missä lienee muuten Adam ollut, kun Lyytinen oli tänään tuuraamassa?
Taisi loukkaantua JYP-ottelussa.
Missä lienee muuten Adam ollut, kun Lyytinen oli tänään tuuraamassa?
Nyt Kimmo kuulolla! Pistäppä Antti Orelle loppukauden sopimus. Mies ollut mielestäni todella hyvä. HIFK:n suunnitelmiin mies tuskin kuulunee, sillä IFK hankki juuri ruotsalaisveskari Joakim Lundstörmin. Saisi Pekkakin huolivuoroja, kun selvästikään valmennus ei uskalla peluuttaa Kiviahoa. Ilomäelle soppari nyt!
Maaginen! Aivan loistava!Lyytinen 2 häkkiä tänään, erittäin hyvää kokemusta ja itseluottamusta nuorelle pakille!
Joukkue alkaa näyttää valmiimmalta kun helmikuuta mennään. Tällä kaudella vaihdettiin joukkue, ensi kaudella yleisö, sitten on varmaan jo valmennuksen vuoro kun sarjataso ei taida vaihtua :)
Kauppisen voisi vaihtaa vielä tuukkamäkelään ja Masuhr vuokralle Lukkoon ja sieltä joku anttijaatinen tekemään numerotulosta (täysi kokoonpano) loppukaudeksi.
Loppukaudeksi kokoonpanot kannattaa tulostaa isommalla fontilla, voi nimittäin satunnaiskatsoja olla ihmeissään kun Kapanen ja Timonen on ainoat tutut nimet :) Hyvä että halvennetaan, ainut oikea liike tähän kohtaan kevätkesää.
Tämä on totta, mutta myös mahdollisuus. Nyt voidaan yrittää hämätä satunnaiskatsojia sillä, että joukkueen kapteeni on Juti... ja erätauolla makkaraa tarjolla. Asiantuntevammille katsojille voidaan muistuttaa, että Kimmo Timonen omistaa osan KalPaa... ja KalPan kapteeni on nyt Timonen!Loppukaudeksi kokoonpanot kannattaa tulostaa isommalla fontilla, voi nimittäin satunnaiskatsoja olla ihmeissään kun Kapanen ja Timonen on ainoat tutut nimet :)
Rissanen, Keränen ja Mutanen. Ilomäki vähän eri kautta. Kilpeläinen ehkä.
. Rissasen ymmärrän, koska on oma kasvatti.
Itse en ymmärrä mitä sellaista esim. Keränen antaa joukkueelle mitä siinä ei jo ole. Uusi Lammassaari, Junnila tai Saarinen? Kerran on pystynyt ammattilaissarjassa tekemään 0,5/peli. Tämä tapahtui kaudella 2009-2010. 57 ottelua, 11+18=29.
Vai onko Keränen ja Mutanen jotain av-spesialisteja? Jotta alivoima olisi ensikaudella vieläkin parempaa. Itse olen huolissani siitä ylivoimasta.
- Myyntikausi on alkanut positiivisesti ja olemme itse asiassa nyt vuoden takaista vastaavaa ajankohtaa euromääräisesti jopa edellä. Tavoitteemme on pystyä julkistamaan lisää pääyhteistyökumppanisopimuksia maaliskuussa, kertoo KalPa Hockey Oy:n myynti- ja asiakkuusjohtaja Pasi Kuivalainen.
- Olemme varautuneet edellisiä kausia pidempiin palavereihin, joissa olemme kertoneet yhteistyökumppaneille avoimesti asioista vaikean kauden taustalla. Kun olemme avanneet kaikkia urheilulliseen menestykseen vaikuttaneita asioita, kumppanit ovat ymmärtäneet hyvin, kuinka vaikeaa ja herkkää tämä urheilubisnes on. Nöyrä kiitos kaikille jo läpi käymillemme yhteistyökumppaneillle.
- KalPa-organisaatio tekee hartiavoimin töitä, että uudistuva KalPa on ensi kaudella jälleen mielenkiintoinen ja menestyvä. Kirkas tavoite on palauttaa pudotuspelit Kuopioon.
Puijon torni, savolaisten laulu.
Nyt on kalevan pallo heitetty niille jotka lupasivat raahautua hallille kun este penkin takaa poistuu. Onko lauantaina täysi tupa?
EDIT: itse odotin että uutinen julkaistaan vko 14 tiistaina.
En usko ennen kuin näen penkin tauksen lauantaina!