Posiketju 2022–2023 – 100 vuotta pelkkää posia!

  • 159 148
  • 1 173

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
3 pinnaa, ulkkareille onnistumiset ja Lehtinen on hyvä maalivahti. Pelkkää posia ja hunajataa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kelatkaa muuten sitä, että meillä puuttuu vielä meidän "ykköslaituri" Pyyhtiä vielä tästä orkesterista. Posiketjun kamaa, että silti pistesaldo on jo tämänlainen.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kelatkaa muuten sitä, että meillä puuttuu vielä meidän "ykköslaituri" Pyyhtiä vielä tästä orkesterista. Posiketjun kamaa, että silti pistesaldo on jo tämänlainen.
Eikö meiltä puutu vielä se ykkössentterikin? Vai joko sen tulemiseen on toiveet haudattu?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Eikö meiltä puutu vielä se ykkössentterikin? Vai joko sen tulemiseen on toiveet haudattu?

Lähinnä meinasin näistä tekijöistä, joiden pitäisi olla kokoonpanossa. Mutta kyllähän sen kuuluisan ykkössenan tullessa pullat on vielä paremmin uunissa. :)
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kaunis lauantai ja Lukko vastassa, eiköhän tänään korjata asetelmat viikon takaisesta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mielenkiintoista. Mun mielestä ei ole päässyt tilastollisesti eikä pelillisesti läheskään sille tasolla mitä itse odotin.
Mä en oo huolissani niin pitkään kun selkä ei suoristu, pääsee paikoille ja saa tehoja. Viiteen ekaan peliin kolme pistettä ei oo katastrofi vielä. On kuitenkin plussaa viime kauden ulkkareihin.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-P-S
On kuitenkin plussaa viime kauden ulkkareihin.
Tästä on kyllä helppo olla samaa mieltä, Rech nyt toki oikeasti ollut jo ihan vahvistus, Kossy ei vielä täysin vakuuta, mutta kun peilaa vaikka dösönööhön, Hultsiin tai Ushenineihin niin selvä ero, varsinkin asenteessa. Toivotaan, että tässä on suunta enemmän Rechin suuntaan, eikä tule seuraavaksi Steenbergeniksi pörräämään pirteästi ilman tulosta.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Pyyhtiä takaisin leiriltä ja se paljon puhuttu ykkössentteri joukkueeseen niin kyllä me voidaan Tappara haastaa mestaruudesta. Tapparalla toki silti enemmän laajuutta kun loukkaantumisia tulee.

Nyt sitten. Ei ihan mennä asioiden edelle. Noiden jälkeen jos pystytään haastamaan Ilves, niin olen tyytyväinen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Kossu alkaa lämmetä. Paskaksi haukuttu kanukki on muuten tehnyt saman verran pojoja kuin monen ylistämä Kestner. Tämän ohessa Rechhi tekee tulosta tasaisesti.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Kossu alkaa lämmetä. Paskaksi haukuttu kanukki on muuten tehnyt saman verran pojoja kuin monen ylistämä Kestner. Tämän ohessa Rechhi tekee tulosta tasaisesti.
Olin kyllä aivan varma, että Kessu painaa häkin tänään yvllä, kun pääsi rannetta virittelemään ilman painetta. Mutta ilmeisesti ei kasvattajaseuraa vastaan oikein viitsi maaleja tehdä.

Edit. Unohtui tietty Kossusta mainita, että kyllä tänäänkin paikkoja oli eli eiköhän se sieltä lähde.

Pakko myös antaa posia tapahtumalle. Pojan kanssa pelissä ja kyllä tekemistä riitti todella hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös