WestCoast110
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Giallorossi
RUNKOSARJA JA AALTO KIERTÄÄ HALLIA!
Kiima. SE KASVAA!
Kiima. SE KASVAA!
Onhan tää just sitä mitä tuularikansa tarvii tullakseen uudestaan. Maaleja, tunnelmaa ja aalto syyskuussa..RUNKOSARJA JA AALTO KIERTÄÄ HALLIA!
Kiima. SE KASVAA!
Onhan tää just sitä mitä tuularikansa tarvii tullakseen uudestaan. Maaleja, tunnelmaa ja aalto syyskuussa..
Juuri tämä! Yleensä nämä pelit on hävitty Tapparalle 1-7, kun hallissa se yli 7000 ihmistä. Se ei hirveästi tuularia innosta tulla seuraavan kerran hallilleTärkeät maalikarkelot nimenomaan tuulareille nämä. Lisää maaleja ja siellä on hyvä mieli istua iltaa ja käydä tilanteita läpi ja miettiä milloin sitä seuraavan kerran hallille lähtee.
Sanoisin että heti on kotiinpäin jos voidaan puhua makkaraminuutista, eikä esim nakkinukutuksesta. Niin siis kaverilla sellaisia toisinaan.Makkaraminuutti on meillä aiemmin tarkoittanut sitä lyhyttä ja tukalaa hetkeä lauantai-iltaisin kun olen maannut vaimoni päällä.
Mulla on noita tilanteita varten kaks kehystettyä Korpparin postikorttia yöpöydällä, niillä saa loppumattomat elämät!Makkaraminuutti on meillä aiemmin tarkoittanut sitä lyhyttä ja tukalaa hetkeä lauantai-iltaisin kun olen maannut vaimoni päällä.
Vasta 7-0 oli se kriittinen piste, jolloin näin kävi.En tykkää kesken matsin laittaa posia vielä, mutta nyt poikkeus. Mun mielestä ehdottoman positiivista on se, että joukkue ei lopettanut pelaamista 3-0 tilanteessa. Eikä 6-0.
Kauden avaukset ovat totutusti kotiyleisön edessä tällä vuosituhannella olleet melkoisen tukalaa desperate hockeyta aika ajoin, millä karkotetaan katsojat koko syksyksi, mutta nyt joukkue näytti piilevää hauistaan sen suhteen, mihin potentiaalia on! Eilen askissa vain yksi joukkue ja kun Ahokkaan joukkue tekee ottelussa yli 4 maalia, on se joka kerta alleviivattava poikkeus ja ison huomion arvoinen suoritus!