No viittasin enemmän siihen, ettei hän ole syyllinen manneuteen ennenkuin näin on osoitettu. Tarkoitukseni oli olla hauska. Anteeksi, lupaan etten kokeile sitä toiste.
Saat anteeksi heimoveljeni. Ei kokeilla kumpikaan enää toiste.
No viittasin enemmän siihen, ettei hän ole syyllinen manneuteen ennenkuin näin on osoitettu. Tarkoitukseni oli olla hauska. Anteeksi, lupaan etten kokeile sitä toiste.
Saat anteeksi heimoveljeni. Ei kokeilla kumpikaan enää toiste.
En tajua mitä merkitystä sillä on, että siellä on ollut raskaanaolevia naisia. Outoa raskaana pyöriä klo 2 jossain grillillä ja toisekseen toinen niistä oli ampujan vaimo. Ei mua ainakaan hetkauta yhtään, joten miksi hemmetissä sellainen raskaus-kortti edes otetaan esille ja mannekorttia piilotellaan.
Käsittääkseni väkivaltarikoksia mitattaessa otetaan huomioon myös se, kehen teko on kohdistunut. Ainakin länsimaisissa sivistysvaltioissa. Jossain hottentottien ja karvakäsien maissa ei liene niinkään väliä ketä telot hengiltä, oli nämä puolustuskyvyttömiä tai ei.En tajua mitä merkitystä sillä on, että siellä on ollut raskaanaolevia naisia. Outoa raskaana pyöriä klo 2 jossain grillillä ja toisekseen toinen niistä oli ampujan vaimo. Ei mua ainakaan hetkauta yhtään, joten miksi hemmetissä sellainen raskaus-kortti edes otetaan esille ja mannekorttia piilotellaan.
En tajua mitä merkitystä sillä on, että siellä on ollut raskaanaolevia naisia. Outoa raskaana pyöriä klo 2 jossain grillillä ja toisekseen toinen niistä oli ampujan vaimo. Ei mua ainakaan hetkauta yhtään, joten miksi hemmetissä sellainen raskaus-kortti edes otetaan esille ja mannekorttia piilotellaan.
Samaa mieltä olen kanssasi siitä, että mitäköhän raskaana olevat naiset pyörivät jossain autogrillillä keskellä yötä.
Miten ihmeessä se on sen kummemmin outoa pyöriä raskaana jossain grillillä?
Miten ihmeessä se on sen kummemmin outoa pyöriä raskaana jossain grillillä?
Toinen on selvästi rikollinen, kun oli ampujan autossa.
Ehkä se on eri rikollispiireissä, joissa on ihan ok lähteä raskaana autoon, josta ammutaan muita.
Eikös se ampuja jalkautunut ennen tekoaan? Korjaa jos olen väärässä.
Niin, en tiedä kuinka tosi tämä urbaanilegenda todellisuudessa onkaan, olen myös päinvastaista kuullut väitettävän. Fakta on kuitenkin se, että mustalaislaulaja Taisto Ahlgren oli Lampelan isäpuoli, joten varttimustalaiseksi kutsuminen ei nyt ainakaan voi mitenkään olla lainvastaista.Eipä tullut yllätyksenä sekään, että ampujan asianajaja on Heikki Lampela, pahvihousu itsekin.
Wikin mukaan siis taposta väh 8 vuoden määräaikainen sopimus telkien takana, kolme uhria -> käräjillä 8*3=24 -> hovissa 8/3=32kk.
Onko jostain tullut varmistus, että nämä tapetut eivät olleet mustalaisia? Sehän kääntäisi koko tapauksen päälaelleen.
Kolmesta taposta taitaa kovin mahdollinen tuomio olla 11 vuotta. Hovia koskeva kommentti sitten onkin pelkästään hölmö.Wikin mukaan siis taposta väh 8 vuoden määräaikainen sopimus telkien takana, kolme uhria -> käräjillä 8*3=24 -> hovissa 8/3=32kk.
Jokohan uskotaan, että tämä idiootti täytyy pitää telkien takana?