Sv veinikretski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko. /HC Tallinna !
vstk kirjoitti:Ilmeisesti
Nyt näin ravintolatyöntekijän näkökulmasta, suurin syy miksi jokin asia kusee ravintolassa on asiakkaan oma käytös. Tarjoilijan pojittelu, viheltäminen, setelin heiluttaminen, naputtaminen, huuteli tahi jokin muu ala-arvoinen käytös saa kieltämättä minutkin käyttäytymään asiakasta kohden täysin samalla lailla.
J
Ammattilaiset eivät hermostu, he ovat erittäin erittäin ystävällisiä. Elikkä yliystävällisiä se on pahinta mitä meillä on tarjota. Valitettavasti täytyy kuitenkin sanoa että meidän ovelta saamamme palvelu on vielä valovuosien päässä kansainvälisestä tasosta, jopa Tukholma on noin satavuotta edellä asiakaspalvelussa, mikäli vertaamme Lontoon ja Helsingin portsareita keskenään niin ei voi sanoa kuin hu hu. Tiesittekö muuten että vuosisadan alkupuolella heiltä vaadittiin suomessa 5-6 kieltä, ala oli erittäin arvostettu ja ammattitaitoa vaativa, kuinkahan monesta Tampereen tai Helsingin kuppilan ovelta vielä löytyy sellainen mies ?
Edit. Tiesittekö että suomen ensimmäinen ravintola Cabaree oli nykyisen Fennian tiloissa (onko enää Fenniakaan?) Tanskalaiset ilotytöt tanssivat ja lauloivat, Helsingin sanomat kommentoi tilaisuutta seuraavanlaisesti (perustuu muistiin) " tanssijat olivat hirveän näköisiä ja eltaantuneita, mutta niin oli yleisökin", niin että ei se sen kummempaa ollut silloinkaan. Meinaan asiakkaat.
Paikan nimi oli muuten Punainen Mylly .
Viimeksi muokattu: