Olin eilen baarissa. Kävin loppuyöstä eräässä hemmetin yökerhossa. En siis menisi sinne, ellen olisi niin kännissä, että menisin. Kävin siellä ennen eilistä viimeksi vuonna 2005. Muistin silloin yhdeksän vuotta sitten vasta ovella, että takkini jäi. Oli alkusyksy. Se steroidihomo sanoi ovella, että minun pitää hakea takkini vasta seuraavana päivänä. Ei voinut muutaman metrin päästä hakea takkiani.
Niinpä hain seuraavana päivänä sen takkini. Tosin, sitä ennen olin silloin illalla tovin läheisessä puistossa tuumimassa, että miten saisin takkini takaisin eikä tarttisi seuraavana päivänä lähteä moista hakemaan. Skarppasin itseni ihan selväksi, otin toisen paidan pois ja piilotin sen puistoon. Menin ovelle ja kerroin rauhallisen anovasti, että kaksoisveljeni on tuolla puistossa ja pyysi, että saisinko minä sen hänen takkinsa. Se apina oli lähellä uskoa kaiken. Se hämmentyi ja kävi kysymässä joltain apinalauman johtajalta, että mitä tehdään. Ei tehty mitään. Lähin meneen. Vitutti moinen mesta.
No eilen sitten kävin siellä, kun alkoi olla muut paikat kiinni ja kaverini sanoi, että sinne voisi mennä. Menimme. Jossain kohtaa kävin ulkona kännitupakoimassa. Sitten sisälle, niin poke sanoi, että älä tule tänne. Jaha. en ollut häiriköinyt millään tavalla. Sanoin, että saisinko takkini. Arvaahan sen, että ei saanut. Narikkalappu kädessäni olin siinä taas, kuten vuonna 2005. Nyt oli kuitenkin helmikuun viimeinen ilta, pakkastakin oli. Minulla oli vain ohut paita päällä. Ulkona oli noin 5 astetta pakkasta. Ilman pipoa, takkia ja hanskoja sitten kävelin reilun kilometrin kotiini.
La hain takkini. Onneksi ei tarvinnut nähdä niitä apinoita. Aion tehdä kaikkeni, että nuo hormonihomot saavat paskaa niskaansa. Viritän sellaisen asiallisen vittumaisen vittuilukirjeen jonnekin ja kaikkialle. Soitankin vielä. Tuo on ainoa ravintola, joka on pantannut takkejani, nyt siis vieläpä kahdesti ja lähes vuosikymmenen välein. Perustaisivat, saatanan tunarit, panttitoimiston, näyttäisi olevan enemmän heidän alaansa.
Suomi24:ssä oli pitkä ketju kyseiseen paikkaan liittyen. Samanlaisia kokemuksia näyttää olevan monilla muillakin.
Olisipa jo maanantai, niin pääsen soittamaan sen apinalauman pomo-osastolle. Lisäksi ilmoitan tästä S-ryhmälle, kun sen ryhmän yökerho se on. Valjastan vittuilukykyni maksimaaliseen operaatioon. Sitä ei kestä kuin 1-2 päivää, mutta tanner tömisee. Joitain mopopoikahomoja ne apinat vissiin ovat, aivan sama.