Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 812
  • 2 997

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tuo on kyllä kieltämättä huonon häviämisenkin mittapuulla jo aika mykistävä suoritus. En ole kyllä tuollaista viestioksennustulvaa hetkeen missään nähnyt.
Oliko se joku raumalainen(?) työmyyrä joka suolsi samantyylistä ala-arvosta paskaa jossain Ässät- Lukko ketjussa?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Oliko se joku raumalainen(?) työmyyrä joka suolsi samantyylistä ala-arvosta paskaa jossain Ässät- Lukko ketjussa?
Nyt taisi Pori pistää tässä asiassa paremmaksi ja viedä tämän mittelön.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mietin ihan täysin samaa. Viestit kuin kopioita tämäniltaisista.
Tunnusten rekisteröimisellä on n. vuosi väliä ja tuo kyseinen performanssi nähtiin marraskuussa 2020. Ei nyt ihan osu siihen hahloon, mutta tälleen syksyn pelejä kuitenkin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Meno kuin yläasteen röökiringissä.
Tuli kanssa mieleen ihan yläkoulun tarkkiskovikset, jotka uhoavat keskenään pihan nurkassa energiajuoman päristessä nupissa. Jutut ainakin yhtä älykkäitä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Oppikaa nyt vihdoin, että "jyväskyläläinen" ja vastaavat kirjoitetaan pienellä!
Sattuu silmiin lukea tuollaista tekstiä.

Oppikaa nyt vihdoin miten se jyväääskylääläine lausutaan ja kirjoitetaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Analyysini on, että nimimerkki @Lepatiik tekee vielä pitkän ja värikkään uran palstapersoonana, eli hän ottaa halutessaan viiltävän älykkäästi kantaa ottelutapahtumiin, ainakin huomisaamuun noin klo 7:24 saakka. Ellei joku ikävästi laita luovaa kirjoittajaa tätä ennen väliaikaiselle.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kui vitu kaua kestää antaa ne bännit.
Jaa, heppu on päättänyt vähän hämmentää palstalla. Huvinsa kullakin.

Luulisin kuitenkin löytyvän helpompiakin palstoja trollata, tänne kun pitää hakemuksella tavoitella kirjoitusoikeuksia. Toki samapa se varmaan on, missä röhönauraa itselleen.

"Imekää letkuu, mä saa bännii" on jo niin eeppinen virke, että siitä muodostunee meemi.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Kyseinen kaveri lähtikin sitten vähemmän yllättäen isoista ovista ulos. Tiedä sitten oliko tarkoitus vaan trollata vai oliko alkoholilla osuutta asiaan jne., mutta ihan mielenkiintoinen performanssi joka tapauksessa.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tää oli vähän tällainen yhden illan ihme. Harva kirjoittaja saa koko palstauran aikana pelikieltoa ja tää sankari olis voinu saada sitä jokaisella viestillä. Ihan nykytaidetta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Analyysini on, että nimimerkki @Lepatiik tekee vielä pitkän ja värikkään uran palstapersoonana, eli hän ottaa halutessaan viiltävän älykkäästi kantaa ottelutapahtumiin, ainakin huomisaamuun noin klo 7:24 saakka. Ellei joku ikävästi laita luovaa kirjoittajaa tätä ennen väliaikaiselle.
Siinä meni 31 minuuttia kauemmin kuin ajattelit. Sä et olekaan ihan niin palstaguru joksi olin jo sut päässäni julistanut.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Siinä meni 31 minuuttia kauemmin kuin ajattelit. Sä et olekaan ihan niin palstaguru joksi olin jo sut päässäni julistanut.
Guruominaisuuksia minulla on aika niukan puoleisesti, mutta mistä tuo 31 minuuttia kauemmin tulee? Modejen porttikieltotiedote on leimattu jo ennen seiskaa, kun minä uumoilin pyrinnössä vierähtävän kotvan pidempään.

Mielestäni olivat suotta hätäisiä ilmiselvän asian kanssa. Siinä olisi ollut passeli hetki ottaa vielä toinenkin kuppi kahvia, ja tutkailla josko veljeämme jänöä näkyisi puutarhassa. Lepattajan ehtii poistella palstalta tähdellisempien jänesasioiden jälkeenkin. Hiljaahan tuo aamusella oli, kenties krapulaansa potemassa. Siis hitsari, ei jänö. Ei siis olisi ollut kiire poistaa oikeuksia akuutin mouhokohtauksen keskeyttämiseksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Guruominaisuuksia minulla on aika niukan puoleisesti, mutta mistä tuo 31 minuuttia kauemmin tulee? Modejen porttikieltotiedote on leimattu jo ennen seiskaa, kun minä uumoilin pyrinnössä vierähtävän kotvan pidempään.

Mielestäni olivat suotta hätäisiä ilmiselvän asian kanssa. Siinä olisi ollut passeli hetki ottaa vielä toinenkin kuppi kahvia, ja tutkailla josko veljeämme jänöä näkyisi puutarhassa. Lepattajan ehtii poistella palstalta tähdellisempien jänesasioiden jälkeenkin. Hiljaahan tuo aamusella oli, kenties krapulaansa potemassa. Siis hitsari, ei jänö. Ei siis olisi ollut kiire poistaa oikeuksia akuutin mouhokohtauksen keskeyttämiseksi.
Se oli mun exelin vika. Kovasti tilastotieteilin mutta sekään ei tänä aamuna onnistunut.

Muuten toki ihan samaa mieltä. Olet agu. Et siis guru.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kauhean penseästi nyt suhtaudutaan ilmeisen nuoreen ihmiseen, joka on löytänyt sen oman juttunsa ja on vain avoin siitä.

Aika jyrkästi tässä taas suhtauduttiin. Kaikille pitää antaa se toinen (ja kolmas, neljäs, viides..) mahdollisuus, että oppivat elämään. Virheistään ihminen oppii. Kyllä tästäkin nimimerkistä vielä kelpo kirjoittelijakin saatais, jos vaan natsimodet antais toisen mahdollisuuden.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös