Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 470 037
  • 2 997

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Niin, en minä ainakaan pidä hälytyksiä päällä tykkäyksistä. Lainauksissa luonnollisesti tämä on hyödyllinen. Mietinkin pitkään, että mahtaako tällä palstalla olla niin narsistista jengiä, että pitävät noin kiusallisen ja turhan asetuksen päällä?

Ei näillä paskakirjoituksilla tykkäyksiä tule, niin ei ole alkanut tuo ominaisuus ahdistamaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin, en minä ainakaan pidä hälytyksiä päällä tykkäyksistä. Lainauksissa luonnollisesti tämä on hyödyllinen. Mietinkin pitkään, että mahtaako tällä palstalla olla niin narsistista jengiä, että pitävät noin kiusallisen ja turhan asetuksen päällä?
ÄIJJÄ nro. 2.

Tosimiestä ei kiinnosta ovatko muut samaa mieltä. Tosimies kirjoittaa vaan ja hitot siitä tykätäänkö.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
ÄIJJÄ nro. 2.

Tosimiestä ei kiinnosta ovatko muut samaa mieltä. Tosimies kirjoittaa vaan ja hitot siitä tykätäänkö.

Kummasti tämä onnistui jatkiksessa kohdallani yli 10 vuotta ilman sen suurempia äijjätuntemuksia, enkä ole nähnyt sille mitään tarvetta nytkään. Ihmettelen myös jengiä, joka tykkää toisten viesteistä. Tuntuu olevan eniten käytössä jatkoajan polarisoituneimmissa ketjuissa, jossa tykkääminen perustuu maailmankatsomukseen/mielipiteeseen enemmän kuin viestin hyvyyteen. Kaikki uusi ei ole kuitenkaan paskaa, eli ilmoitukset viestien lainaamisesta on erittäin hyvä ominaisuus. Usko tai älä, myös näistä lainauksista käy usein ilmi, onko viestistä tykätty vai ei?

Mitä tulee siihen, että et selvästikään ollut tietoinen kiekkofoorumin tarjoamista hienojakoisista mahdollisuuksista hallita omia ilmoituksia, niin eipä tarvitse edes kiittää!
 

teppana

Jäsen
Itse ainakin tykkään tykkäyksistä. Paljon on palstalla hyviä viestejä joihin ei oikeastaan voi vastata muuta kuin "samaa mieltä" tms. Tykkää nappia painamalla voi ilmaista olevansa samaa mieltä viestin kanssa ilman että täytyy alkaa vääntämään tikusta asiaa, koska one-liner viestit on palstalla kiellettyjä.

En kyllä ole yllättynyt, että osa palstalaisista pitää tykkäys-ominaisuutta typeränä. Itse pidän taas heitä typeränä (no en tosissaan).
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jatkoaikaan kirjoittavista ei tykkää kukaan.
Tähän perään laittaisin keskisormiemojin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Itse käytän tykkäysnappia myös puhutuissa keskusteluissa. Kun joku sanoo jotain järkevää, näytän sille peukkua ja vaihdan aihetta. Monesti ymmärretään kyllä ihan väärin tämä ele.

edit.
Tähän perään laittaisin keskisormiemojin.
Käytän puhutuissa keskusteluissa aktiivisesti myös tätä "en tykkää"-nappia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse käytän tykkäysnappia myös puhutuissa keskusteluissa. Kun joku sanoo jotain järkevää, näytän sille peukkua ja vaihdan aihetta. Monesti ymmärretään kyllä ihan väärin tämä ele.

edit.

Käytän puhutuissa keskusteluissa aktiivisesti myös tätä "en tykkää"-nappia.

Harrastan samaa, ja olen todennut että nykyään ei oikein peukut ja keskisormet enää riitä. Oon ruvennutkin kantamaan repussa mukana A4-kokoisia kuvia niistä semmosista vitun hieroglyfeistä, emojeja ne taitaa tosiaan olla, ja näyttelen sieltä sitten aina sopivia kuvia kun joudun live-keskusteluun. Mulla on tällä hetkellä siellä kuvissa se semmonen iloinen paskakasa, vedet silmissä naurava hymiö, vesipyssy, munakoiso, tulipallo, pyörätuoli, syöpään kuollut saukko, nekrofiliaan taipuvainen kaksipäinen strutsi, jauhelihapizza, Kekkonen vetämässä käteen, neljä afgaanivinttikoiraa pyramidimuodostelmassa, raitiovaunu, Trinidad ja Tobagon lippu ja musta timantti.

Vähän on viime aikoina tuntunut siltä että näillä ei ihan joka keskustelutilanteessa aina pärjää, vaikka mietin kyllä tosi tarkkaan mitkä emojit valitsen jotta voin niiden avulla osallistua keskusteluun kuin keskusteluun. Viime viikolla kassatäti kysyi että haluatko pakasteet pieneen pussiin, näytin sille sitä syöpään kuollutta saukkoa ja heti perään Trinidad ja Tobagon lippua, mut ei se näyttänyt ymmärtävän mitä tarkoitin. Kun se toivotti hyvää iltaa, puristin kaikki ne vitun paperit isoksi paperitolloksi ja heitin sen möykyn täysiä sen naisen naamaan, mutta sekään viesti ei kai mennyt perille koska se alko itkemään ja soitti poliisit.

Luulen että jos olisin heittoni jälkeen vielä näyttänyt keltaihoisen, mustatukkaisen naisen kuvaa jolla on kädet ylhäällä ja omenapuuta, tilanne olisi rauennut, mutta nyt jouduin sitten turvautumaan hätäratkaisuun eli linnottauduin sinne kauppaan, miinoitin liukuovet ja kun poliisit tulivat ja ensimmäiset niistä räjähtivät miinoitukseeni, sytytin koko kaupan tuleen, hirtin kaikki panttivankini ja pakenin viemäriverkoston kautta vapauteen. Kaikenlaisia tällaisia pieniä kiusallisia tilanteita voi tulla vastaan jos ei ole riittävästi emojeja mukana.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mulle on jäänyt arvoitukseksi, mitä elettä tämä munakoisoemoji vastaa? Siis kun peukku on peukku, keskisormi on keskisormi ja facepalm on otsäpläts, mutta mihin se munakoiso viittaa? Herrasmiesvihannekseenko? Onko siis jatkossa otettava repertuaariin housujen riisuminen kesken toisen ihmisen puheenvuoron?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulle on jäänyt arvoitukseksi, mitä elettä tämä munakoisoemoji vastaa? Siis kun peukku on peukku, keskisormi on keskisormi ja facepalm on otsäpläts, mutta mihin se munakoiso viittaa? Herrasmiesvihannekseenko? Onko siis jatkossa otettava repertuaariin housujen riisuminen kesken toisen ihmisen puheenvuoron?

En tiedä mitä se tarkoittaa, mutta olen huomannut että sillä saa hyvää pöhinää aikaan. Kerran kävin päiväkodissa ja esittelin siellä munakoiso-emojia kaikille lapsille, eikä aikaakaan kun siellä alkoi ihan spontaanisti leikki jossa päiväkodin tädit ja kaikki muutkin lähistöllä olleet ihmiset alkoivat jahdata minua soihtujen ja keihäiden kanssa. Se oli hauskaa! Vähemmän hauskasti kävi, kun näytin munakoisoa Teuvo Lomanille, mutta koska olin silloin alaikäinen ja tapaus on oikeuskäsittelyssä, ei siitä sen enempää.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mulla on tällä hetkellä siellä kuvissa se semmonen iloinen paskakasa, vedet silmissä naurava hymiö, vesipyssy, munakoiso, tulipallo, pyörätuoli, syöpään kuollut saukko, nekrofiliaan taipuvainen kaksipäinen strutsi, jauhelihapizza, Kekkonen vetämässä käteen, neljä afgaanivinttikoiraa pyramidimuodostelmassa, raitiovaunu, Trinidad ja Tobagon lippu ja musta timantti.
Oma suosikkiemojini on Mannerheim Pispalassa haistelemassa satulaa 1918.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kärppien osiossa JokisJussin ketjussa on ihan hyvä pöhinä päällä. Tähän facepalm-emoji x 1000.

Mahdollista vain Oulussa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eräs itäeurooppalaiseen tiedustelupalveluun (entiseen) viittaava nimimerkki aiheuttaa hyvää kaaosta NHL-osiossa, taas. Vasta viime aikoina olen huomioinut kyseisen nimimerkin mahdollisuudet. Viimeksi hän ilmaisi, että Mikko Koivu on jo ihan paska, johon koukkuun sitten tartuttiinkin. Hän ei ole ole trolli. Hän on. Keep up the good work!
 

Nick Neim

Jäsen
Eräs itäeurooppalaiseen tiedustelupalveluun (entiseen) viittaava nimimerkki aiheuttaa hyvää kaaosta NHL-osiossa, taas. Vasta viime aikoina olen huomioinut kyseisen nimimerkin mahdollisuudet. Viimeksi hän ilmaisi, että Mikko Koivu on jo ihan paska, johon koukkuun sitten tartuttiinkin. Hän ei ole ole trolli. Hän on. Keep up the good work!
Hauska yritys ja on kyllä niin läpinäkyvää touhua kuin vain voi keneltäkään olla.

Minkä takia suomalaiset parasta ikinä koskaan missään -tyyppi alkaisikin aivan yhtäkkiä teilaamaan suomalaista leijonakapteenia, kun mikään, ja korostan, mikään aikaisempi merkki hänen kirjoitushistoriassa ei viittaa ollenkaan siihen, että kenestäkään suomalaisesta kiekkoilijasta voisi olla yhtään mitään pahaa sanottavaa? Ei siis mitään, ei pienintäkään moitittavaa. Ja tuollainen täyskäännös kirjoituksissa hetkessä? Heh.

Pari kertaa taidettiin tuon toimesta koittaa heittää tuota Venäjää, Ruotsia ja jenkkejä vähättelevää vanhaa täkyä "vain Kanada voisi haastaa", mutta kun kukaan ei tähän (tietenkään, enää) tarttunut, vaihdettiinkin uutta houkutinta tilalle. Selvästi toki hieman maltillisemmin, kun pari pelikieltoakin on jo takana.

Ennen oli sentään trolleillakin tasoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilisessä Liigan otteluseurannassa oli vahvaa tekemistä eräältä Tepsin kannattajalta. Tämän tekemisen minulle raportoi eräs toinen nimimerkki, joka ei kuitenkaan tqhdo nimeään julkisuuteen, mutta tahdon näin kiittää häntä tässä näin. Kiitos. En tägää Tepsin kannattajaa, ettei hän vain tule itkemään tähänkin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jokerien vitutusketjussa Narvi kuumenee kuin Kuusamakujalla konsanaan.

Meininki lähinnä mahtava. Hiljennettäkööt väärän mielipiteen omaavat.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Samaa sontaa noi Jokereiden ketjut on täällä olleet jo useamman vuoden. Samoja asioita pyöritellään ja mihinkään ei päästä. Yleensä taitaa olla vielä samojen nimimerkkien takaa. Ei tee mieli edes käydä vilkaisemassa.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Eduskuntavaalit-ketjussa saattaisi lähteä kunnolla laukalle, mutta harmillisesti toisen osapuolen edustajat koittavat käyttäytyä turhan sivistyneesti, vaikka ihan hyvin Suomea kirjoittavat...
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Eduskuntavaalit ketjussa katkera sosialisti taistelee tuulimyllyjä vastaan.
Saa hyvää tulitukea vassariketjuissa JA:n uusimmalta komediahahmolta, demoniselta kommarikarikatyyrilta. Vaikuttaa tapaukselta, jonka saisi pelikieltoon muutamalla wikipedia-linkillä. Kommarien nöyryyttäminen on silti jotenkin niin ysäriä, joten... nautitaan show'sta!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saa hyvää tulitukea vassariketjuissa JA:n uusimmalta komediahahmolta, demoniselta kommarikarikatyyrilta. Vaikuttaa tapaukselta, jonka saisi pelikieltoon muutamalla wikipedia-linkillä. Kommarien nöyryyttäminen on silti jotenkin niin ysäriä, joten... nautitaan show'sta!

Onkohan Kirjoittelija palannut? Mielenkiintoista katsoa miten kyseinen nimimerkki kehittyy.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös