Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 469
  • 2 997
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kyllä vaan, MM2019 ketjussa on ihan reipasta touhua heti sen jälkeen kun Barkovin tilanne tuli ilmi. @Kimmo Stasi :lle erityismaininta väkevästä panoksesta. Alla pieni teaser miehen kyvyistä

"Barkovkin on tästä lähtien omalla henk.koht. ikuisella mustalla listalla, ei tätä voi millään antaa anteeksi. Hävettää kun joskus on kaveriin tullut niin sokeasti luotettuakin."
- Kimmo Stasi, 2019
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä vaan, MM2019 ketjussa on ihan reipasta touhua heti sen jälkeen kun Barkovin tilanne tuli ilmi. @Kimmo Stasi :lle erityismaininta väkevästä panoksesta. Alla pieni teaser miehen kyvyistä

"Barkovkin on tästä lähtien omalla henk.koht. ikuisella mustalla listalla, ei tätä voi millään antaa anteeksi. Hävettää kun joskus on kaveriin tullut niin sokeasti luotettuakin."
- Kimmo Stasi, 2019
Jännä juttu. Mulla tuo nimimerkki on sillä listalla, minkä nimi on trollit. Voiko joku vielä astua miinaan?
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Kyllä vaan, MM2019 ketjussa on ihan reipasta touhua heti sen jälkeen kun Barkovin tilanne tuli ilmi. @Kimmo Stasi :lle erityismaininta väkevästä panoksesta. Alla pieni teaser miehen kyvyistä

"Barkovkin on tästä lähtien omalla henk.koht. ikuisella mustalla listalla, ei tätä voi millään antaa anteeksi. Hävettää kun joskus on kaveriin tullut niin sokeasti luotettuakin."
- Kimmo Stasi, 2019
Mitä on tapahtunut?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilmastonmuutosketjussa aika vahvaa vääntömomenttia ilmassa.

Aiemmin jankattiin jo sivutolkulla pääsiäispalvojista, mutta nyt ollaan siirrytty kompensaation määritelmiin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tuo on kyllä niin idioottimainen ikiliikkuja mikä siellä on käynnissä että ihmetyttää suoraan sanottuna miten siihen jaksaa kukaan tolkullinen osallistua.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Samaa ihmettelen
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Luin nyt vasta tätä, kiitos vinkistä. Melkoista on.

Vaikka onhan nuo hyväntekeväisyysjutut joskus hieman kummallsia. Kulujen osuus vain on monesti liian suuri.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Trump-ketjussa pientä hulinan alkua. Eipä ole omaan elämään kyseinen herra vaikuttanut, mutta kaiketi joillekin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän toi eduskunta-ketju on tänään ollut aika liekeissä. Hyvin tämä ”kommunisti” pääsee muiden kirjoittajien, kuten minun, ihon alle.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kyllähän toi eduskunta-ketju on tänään ollut aika liekeissä. Hyvin tämä ”kommunisti” pääsee muiden kirjoittajien, kuten minun, ihon alle.
Alkaa sen kommunistin jutut olla niin tulipunaisia, että haiskahtaa jo vedätykseltä. Kuvittelin, että vannoutuneempaa punalipun liehuttajaa ei palstalla ole kuin se Jyväskylän setä, mutta ehkä erehdyin.
 

Nick Neim

Jäsen
Ihmettelin vain kun on kuitenkin 2005 luotu käyttis. On toki voinut olla pöytälaatikossa ja kaivettu sieltä.
Kieltämättä olisi aika pro-tason meininkiä luoda ensiksi jo vuonna 2005 käyttäjä ja olla kirjoittelematta lähemmäs 5 vuotta oikeastaan yhtään mitään palstalle yhtään millään nimimerkillä. Sitten toisen käyttäjän luonti, sen "oikean" 5 vuotta myöhemmin vuonna 2010. Vuonna 2010 luodulla kirjoittelijalla (hih) vaikutettaisiin palstalla yli 8 vuoden ja tuhansien viestien ajan, ennen kuin kenkää saatuaan kaivettaisiin vuonna 2005 rekisteröity käyttäjä pölyttymästä. 14 vuoden trollisuunnitelma on täydellinen, ja kaikki menevät retkuun.

Vähän haiskahtaa kyllä foliohattuilulta.
 
Kieltämättä olisi aika pro-tason meininkiä luoda ensiksi jo vuonna 2005 käyttäjä ja olla kirjoittelematta lähemmäs 5 vuotta oikeastaan yhtään mitään palstalle yhtään millään nimimerkillä. Sitten toisen käyttäjän luonti, sen "oikean" 5 vuotta myöhemmin vuonna 2010. Vuonna 2010 luodulla kirjoittelijalla (hih) vaikutettaisiin palstalla yli 8 vuoden ja tuhansien viestien ajan, ennen kuin kenkää saatuaan kaivettaisiin vuonna 2005 rekisteröity käyttäjä pölyttymästä. 14 vuoden trollisuunnitelma on täydellinen, ja kaikki menevät retkuun.

Vähän haiskahtaa kyllä foliohattuilulta.

Niin no, jos joku tämän voisi tehdä niin Kirjoittelija. Pyörii kuitenkin pitkin nettiä eri palstoilla trollaamassa ja on ennenkin vaihtanut lennosta "puolta". Sille puolelle siis mikä soveltuu paremmin trollailuun. Ja luulisi että joka palstalle on pöytälaatikossa nikkejä kun kenkää tulee aina ennen pitkää.
 

Nick Neim

Jäsen
Niin no, jos joku tämän voisi tehdä niin Kirjoittelija. Pyörii kuitenkin pitkin nettiä eri palstoilla trollaamassa ja on ennenkin vaihtanut lennosta "puolta". Sille puolelle siis mikä soveltuu paremmin trollailuun. Ja luulisi että joka palstalle on pöytälaatikossa nikkejä kun kenkää tulee aina ennen pitkää.
Toki, mutta jos mies olisi rekisteröitynyt tänne jo alunperin vuonna 2005, niin miten helvetissä hän olisi malttanut olla hiljaa 5 vuotta?

Ei varmasti mitenkään. Vai onko sillä nyt jo kolmas nimimerkki kierroksessa?
 
Toki, mutta jos mies olisi rekisteröitynyt tänne jo alunperin vuonna 2005, niin miten helvetissä hän olisi malttanut olla hiljaa 5 vuotta?

Ei varmasti mitenkään. Vai onko sillä nyt jo kolmas nimimerkki kierroksessa?

No en nyt jaksa sen enempää ruveta asiaa selvittämään tai pohtimaan, kunhan totesin että jos joku niin Kirjoittelija.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kieltämättä olisi aika pro-tason meininkiä luoda ensiksi jo vuonna 2005 käyttäjä ja olla kirjoittelematta lähemmäs 5 vuotta oikeastaan yhtään mitään palstalle yhtään millään nimimerkillä. Sitten toisen käyttäjän luonti, sen "oikean" 5 vuotta myöhemmin vuonna 2010. Vuonna 2010 luodulla kirjoittelijalla (hih) vaikutettaisiin palstalla yli 8 vuoden ja tuhansien viestien ajan, ennen kuin kenkää saatuaan kaivettaisiin vuonna 2005 rekisteröity käyttäjä pölyttymästä. 14 vuoden trollisuunnitelma on täydellinen, ja kaikki menevät retkuun.

Vähän haiskahtaa kyllä foliohattuilulta.


Tällä taustalla väitteeni on kieltämättä epäuskottava, tyyli vaan sopii äärettömän hyvin Kirjoittelijaan.

Olen miettinyt muutamien nimimerkkien kohdalla sellaista mahdollisuutta, että kyse ei olisikaan yhdestä ihmisestä vaan ryhmästä. Itsekin olen aikanaan paljon tänne kirjoittanut, mutta välillä joidenkin nimimerkkien kirjoitustahti ja asiaosaaminen asiassa kuin asiassa ihmetyttää. Kun sama nimimerkki kirjoittaa kolme vuorokautta putkeen ja linkittää tieteellisiä tutkimuksia tai tilastoja aiheesta kuin aiheesta, kyyninen mieleni on epäileväinen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jotkut ne vaan venyy. Esimerkiksi scholl. Jätkä istui firman kokouksissa ja työmatkoilla tämän tästä, takoi tollaria niin maan perkeleesti, matkusteli, ojensi retaleita milloin missäkin ja tykitti menemään miltei maratonin per päivä mutta silti onnistui suoltamaan laatua palstalle lähes 24/7. Jotkut ne vaan osaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tällä taustalla väitteeni on kieltämättä epäuskottava, tyyli vaan sopii äärettömän hyvin Kirjoittelijaan.

Olen miettinyt muutamien nimimerkkien kohdalla sellaista mahdollisuutta, että kyse ei olisikaan yhdestä ihmisestä vaan ryhmästä. Itsekin olen aikanaan paljon tänne kirjoittanut, mutta välillä joidenkin nimimerkkien kirjoitustahti ja asiaosaaminen asiassa kuin asiassa ihmetyttää. Kun sama nimimerkki kirjoittaa kolme vuorokautta putkeen ja linkittää tieteellisiä tutkimuksia tai tilastoja aiheesta kuin aiheesta, kyyninen mieleni on epäileväinen.
Saatana, ne vainoaa sua. Syövät sisäfileesi, juovat viinasi. Panevat naistasi, vievät tyttäresi aamulla kouluun. Tyttö sanoo, että kiitti kyydistä, isi. Sille tummaan pukuun pukeutuneelle miehelle, jolla ei ole erityisiä tuntomerkkejä.

Minä en ihmettele asiaosaamistani missään, tiedänhän kaikesta kaiken. Joskus on vaan ihmetyttänyt, kun täältä on löytynyt veljiä. Ihmisiä, jotka tajuavat mitä sanon jo ennen kuin sanon. Eli ehkä se on toisin päin, sama tajunta tuottaa useita nimimerkkejä.

Tai ehkä ei.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kieltämättä olisi aika pro-tason meininkiä luoda ensiksi jo vuonna 2005 käyttäjä ja olla kirjoittelematta lähemmäs 5 vuotta oikeastaan yhtään mitään palstalle yhtään millään nimimerkillä. Sitten toisen käyttäjän luonti, sen "oikean" 5 vuotta myöhemmin vuonna 2010. Vuonna 2010 luodulla kirjoittelijalla (hih) vaikutettaisiin palstalla yli 8 vuoden ja tuhansien viestien ajan, ennen kuin kenkää saatuaan kaivettaisiin vuonna 2005 rekisteröity käyttäjä pölyttymästä. 14 vuoden trollisuunnitelma on täydellinen, ja kaikki menevät retkuun.

Vähän haiskahtaa kyllä foliohattuilulta.

Ei siihen tarvita mitään suunnitelmaa. On vain tehnyt kaksi nimimerkkiä eri aikoina, that is it. Olen varma, että täällä on monilla 2-3 nimimerkkiä. Varanimimerkki on tehty, niin, varalta, ja kenties on jopa käynyt niin että ensimmäinen nimimerkki on ajautunut varanimimerkiksi, kun salasana unohtu, mutta salasana sitten kaivettiin jostain esiin kun toiselle nimimerkille tuli bannit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei siihen tarvita mitään suunnitelmaa. On vain tehnyt kaksi nimimerkkiä eri aikoina, that is it. Olen varma, että täällä on monilla 2-3 nimimerkkiä. Varanimimerkki on tehty, niin, varalta, ja kenties on jopa käynyt niin että ensimmäinen nimimerkki on ajautunut varanimimerkiksi, kun salasana unohtu, mutta salasana sitten kaivettiin jostain esiin kun toiselle nimimerkille tuli bannit.
Voiko noin tehdä? Minä kyllä heti. Otan toiseksi nimimerkiksi Live ja sitä kautta päästän ilmoille kaiken ihmisvihan, katkeruuden ja murhanhimon. Asiallisissa asioissa olen edelleen ystävällinen Evil, kuten tähänkin asti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voiko noin tehdä? Minä kyllä heti. Otan toiseksi nimimerkiksi Live ja sitä kautta päästän ilmoille kaiken ihmisvihan, katkeruuden ja murhanhimon. Asiallisissa asioissa olen edelleen ystävällinen Evil, kuten tähänkin asti.

No eihän se viisasta ole välttämättä. Saattaa myös jokin sääntö kieltää. En tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös