Niin ehkä en ole oikeasti tyhmä. Anonyymipalsta ja niin pois päin. Kiitos ja näkemiin.Luin ihan mielenkiinnosta sun viestihistoriaa ja on entistä vaikeampi käsittää, mikä johti tällaiseen yht'äkkiseen aivopieruun (tämän päivän kokonaisuus)?
Niin ehkä en ole oikeasti tyhmä. Anonyymipalsta ja niin pois päin. Kiitos ja näkemiin.Luin ihan mielenkiinnosta sun viestihistoriaa ja on entistä vaikeampi käsittää, mikä johti tällaiseen yht'äkkiseen aivopieruun (tämän päivän kokonaisuus)?
Parastahan siinä oli että ei se ainakaan paljoa huonommin menisi Jussinkaan johdolla suhteessa IFK:n materiaaliin. Että sinänsä olisi ihan rohkea siirto stadilaisilta.Eiiii prkl tää on siis se sama sankari joka avas ketjun "Jussi Hallaaaho HIFK:n päävalmentajaksi" :DDD
Legenda.
Ainakaan Keravan mittapuulla.Niin ehkä en ole oikeasti tyhmä. Anonyymipalsta ja niin pois päin. Kiitos ja näkemiin.
Kiitos.Eiiii prkl tää on siis se sama sankari joka avas ketjun "Jussi Hallaaaho HIFK:n päävalmentajaksi" :DDD
Legenda.
Joo todellakin. En todellakaan jaksa kirjoitella enää tälle palstalle mitään enää koskaan.
Intissä (Säkylässä) oli tupakaveri, joka oli omien sanojensa mukaan Hesasta. Oletin olleeni ainoa stadilainen tuolla, joten kysäisin sitten, että mistä päin. ”Järvenpäästä”. En edes osannut revetä tuolle, olin vain ällistynyt.K: Mistä oot kotoisin?
V: Stadist, Vantaalt.
Joskus tulee tällaisia tilanteita, että jälkeenpäin naurattaa, mutta itse tilanteessa hetken miettii, että tämä lienee vitsi kunnes tyrmistyneenä tajuaa, että toinen on tosissaan. Sillä hetkellä nauru on oikeasti kaukana.Intissä (Säkylässä) oli tupakaveri, joka oli omien sanojensa mukaan Hesasta. Oletin olleeni ainoa stadilainen tuolla, joten kysäisin sitten, että mistä päin. ”Järvenpäästä”. En edes osannut revetä tuolle, olin vain ällistynyt.
Mulla on tismalleen samantyylinen kokemus, kun juttelin Jyväskylässä tyypin kanssa, joka innostui kun kuuli mun asuvan Helsingissä. Syy tähän oli että hänen siskonsa asui myös siellä ja oli kanssani saman ikäinen, joten oletti mun mahdollisesti tuntevan hänet. Kävi ilmi, että hän asui aivan lähellä Vantaan rajaa. Kun sitten kyselin, oli kyseessä mahdollisesti itselleni erityisen tuttu Malminkartano tms. niin kävikin ilmi että asui Nurmijärvellä. Ei siinä oikein voinut muuta kuin kuvailla karttaa. Älypuhelimia ei tuolloin vielä oikein ollut.Intissä (Säkylässä) oli tupakaveri, joka oli omien sanojensa mukaan Hesasta. Oletin olleeni ainoa stadilainen tuolla, joten kysäisin sitten, että mistä päin. ”Järvenpäästä”. En edes osannut revetä tuolle, olin vain ällistynyt.
No siis onhan se varmaan helpompaa sanoa jyskäläisille sukulaisille, että asuu Helsingissä, niin osaavat edes auttavasti sinnepäin katsella karttaa. Nurmijärvi varmaan on aika tuntematon suuruus, vaikka nykyisellään taitaakin olla väkiluvultaan Suomen suurin sellainen kunta, joka ei ole kaupunki. Mutta en mä oikein tiedä, miksi silti sanoo olevansa jostain muualta kuin mistä on. Tai ehkä mäkin rupean kertomaan asuvani Inkoossa, niin kaikki kuvittelee mut jonain rikkaana rantaruotsalaisena. Lohja kun vaan on vähän junttia siihen verrattuna.Mulla on tismalleen samantyylinen kokemus, kun juttelin Jyväskylässä tyypin kanssa, joka innostui kun kuuli mun asuvan Helsingissä. Syy tähän oli että hänen siskonsa asui myös siellä ja oli kanssani saman ikäinen, joten oletti mun mahdollisesti tuntevan hänet. Kävi ilmi, että hän asui aivan lähellä Vantaan rajaa. Kun sitten kyselin, oli kyseessä mahdollisesti itselleni erityisen tuttu Malminkartano tms. niin kävikin ilmi että asui Nurmijärvellä. Ei siinä oikein voinut muuta kuin kuvailla karttaa. Älypuhelimia ei tuolloin vielä oikein ollut.
Sitä saa mitä tilaa. Toivottavasti viihdyt hall of shamessa.Kiitos maininnasta hall of famessa. Yritys on kova että tämä tili suljettaisiin.
Eikä tunu edes trollaavan :DKärppäosiossa joku vaatii potkuja Ari Hillille kevään Kokko- jutusta
Potkut maalivahtivalmentaja Ari Hillille
Tähän on tultu. Loistavaa työtä on Hilli tehnyt, sitä ei käy kiistäminen. Tästä kaudesta tuli valitettavasti hänen farssikautensa kokonaisuutena. EHT-maalivahti Niclas Westerholm hankittiin päivänselväksi ykkösmaalivahdiksi tänne. Vaikkei Westerholm varsinaisesti huonosti pelannut, niin ei...keskustelu.jatkoaika.com
Onhan tämä nyt merkittävä muistiin tähän ketjuun: Persu-ketju on liekeissä, yli 20 sivua kirjoitettu Vornasen törkeydestä 2 päivässä.
Jos kaikki tapauksen osapuolet pysyvät niukalla linjalla tiedottamisessa voitaneen odottaa viestitulvan jatkuvan.
Tämä täältä katsomosta tähän. Kiitos!
Ihmeen vähän on kyllä minunkin mielestä kirjoitettu siihen nähden, että kuitenkin kansanedustaja sekoili kännissä pyssyn kanssa pääkaupungissa. Kun nyt vertaa vaikka muihin viimevuosien poliittisiin "kohuihin".
Tästä taitavat ainakin lähes kaikki olla samaa mieltä, jolloin ei ole kauheasti keskusteltavaa.Ihmeen vähän on kyllä minunkin mielestä kirjoitettu siihen nähden, että kuitenkin kansanedustaja sekoili kännissä pyssyn kanssa pääkaupungissa. Kun nyt vertaa vaikka muihin viimevuosien poliittisiin "kohuihin".
Jep, kuinka tulessa olikaan Marin-ketju joskus.
Mitä nyt äkkiseltään Marin-ketjua vilkaisin muistin virkistykseksi, niin esim. elokuulle 2022 ajoittuneen bilevideokohun aikoihin tuli parissa päivässä noin 80 sivua tekstiä kyseiseen ketjuun. Eli varsin kaukana ollaan siitä viestittelyaktiivisuudesta.Ihmeen asiallista siellä ollut keskustelu, mitä nyt jotkut tuntuu yrittävän valkopestä pyykkiä lakiteknisillä tai maahanmuuttjengeillä.
Mutta juuh, Marinin "huume"-jutussa tuli paljon enemmin törkyä sekä viestejä.
E: Kävin vielä vilkaisemassa pelikieltopalstalta, että millaisia sanktioita silloin on jouduttu jakamaan ja kuinka paljon. No useampaan pelikieltosatsiin riitti noista elokuun 2022 väännöistä aineksia.
Anteeksi, jos bändi on jo käsitelty. Itselle se kaikkein rakkain poppibändi on Roxette. Listen to your heart on ihan top 20 kappale omalla kaikkien aikojen listalla.