Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 851
  • 2 997

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
FC Barcelonan kausiketjussa ihan hyvää pöhinää kun palstan tunnetuin gloryhunter-trolli syyttää asiakirjoittajaa trolliksi. Kaikkee sitä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jessus sentään, että tuo liigan voimasuhteet 22-23-ketju on raskasta luettavaa. Poikkesin sattumalta lukemaan viimeisten päivien viestejä, ja meinasi ihan happi loppua. Jatkakaa vaan.

Yksi iso osasyy sille, miksi kesä olisi ehkä ihan hyvä aika ottaa pieni aikalisä jääkiekosta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jessus sentään, että tuo liigan voimasuhteet 22-23-ketju on raskasta luettavaa. Poikkesin sattumalta lukemaan viimeisten päivien viestejä, ja meinasi ihan happi loppua. Jatkakaa vaan.

Yksi iso osasyy sille, miksi kesä olisi ehkä ihan hyvä aika ottaa pieni aikalisä jääkiekosta.
Olen tarkoituksella jättänyt Liigan kaikki ketjut mahdollisimman pienelle huomiolle jo vuosien ajan, koska siellä tuntuu olevan aina semmoisia nimimerkkejä, jotka eivät halua mitään muuta kuin haistattaa paskat kaikille sekä haastaa riitaa. NHL:n puolella on huomattavasti rauhallisempi meininki, vapaasta puolesta puhumattakaan.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olen tarkoituksella jättänyt Liigan kaikki ketjut mahdollisimman pienelle huomiolle jo vuosien ajan, koska siellä tuntuu olevan aina semmoisia nimimerkkejä, jotka eivät halua mitään muuta kuin haistattaa paskat kaikille sekä haastaa riitaa. NHL:n puolella on huomattavasti rauhallisempi meininki, vapaasta puolesta puhumattakaan.
Yleensä liigankin puolella painottuu pääasiassa tiettyjen nimeltämainitsemattomien joukkueiden kohdalle. Päätelkööt jokainen itse mihin viittaan.
 

Glove

Jäsen
Jessus sentään, että tuo liigan voimasuhteet 22-23-ketju on raskasta luettavaa. Poikkesin sattumalta lukemaan viimeisten päivien viestejä, ja meinasi ihan happi loppua. Jatkakaa vaan.

Yksi iso osasyy sille, miksi kesä olisi ehkä ihan hyvä aika ottaa pieni aikalisä jääkiekosta.
Joku päivä myös eksyin kyseiselle sivulle, enkä jaksanut kovin kauaa lukea. Tietääpä nyt, ettei edes kannata yrittää.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Jessus sentään, että tuo liigan voimasuhteet 22-23-ketju on raskasta luettavaa. Poikkesin sattumalta lukemaan viimeisten päivien viestejä, ja meinasi ihan happi loppua. Jatkakaa vaan.

Yksi iso osasyy sille, miksi kesä olisi ehkä ihan hyvä aika ottaa pieni aikalisä jääkiekosta.

Nuo ketjut ovat kesäisin aivan horror kamaa. Silti tulee luettua aina välillä.

Onneksi pelit alkaa pian, niin ihmisiltä putoaa pahimmat värilasit pois.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ei ole kyllä aihetta poppareille mutta RIP -ketju on muuttunut väittelyksi liputuspäivästä. Pyhäinhäväistys
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liigan kannattajatoiminta 2022–2023 -ketjussa on ollut eilen illalla vauhti päällä. Jännä sinänsä, kun mua ei kiinnosta mikään moderni kannatustouhu edes vähää alusta, mutta mun on jostain syystä aina pakko käydä tuota keskustelua lukemassa. Näissä on ollut monesti ennenkin "helmiä".
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Bileprinsessan ketjussa kova meno päällä jo toista päivää.
Joo, nyt on puoli Jatkista sotatantereella keskenään. Jotenkin keveämpää tyytyä poppareihin ja sivustaseuraamiseen, ei nyt jaksa eikä ole mitään mielenkiintoa alkaa vääntämään yhtään kenenkään kanssa mistään.
 

redpecka

Jäsen
Joo, nyt on puoli Jatkista sotatantereella keskenään. Jotenkin keveämpää tyytyä poppareihin ja sivustaseuraamiseen, ei nyt jaksa eikä ole mitään mielenkiintoa alkaa vääntämään yhtään kenenkään kanssa mistään.
Sota on jo hävitty. Ääripäät keskenään nahistelevat eikä tolkun ihmisen tolkuille mielipiteille ole enää tilaa somessa. Tolkun ihmiset vetäytyvät kun eivät enää jaksa. Somessa on sisällissota jossa molemmat puolet ovat jo häviäjiä.

Oho, tulipas poppariketjuun kyyninen luovutusmentaliteettia huokuva yleistyspostaus.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sota on jo hävitty. Ääripäät keskenään nahistelevat eikä tolkun ihmisen tolkuille mielipiteille ole enää tilaa somessa. Tolkun ihmiset vetäytyvät kun eivät enää jaksa. Somessa on sisällissota jossa molemmat puolet ovat jo häviäjiä.

Oho, tulipas poppariketjuun kyyninen luovutusmentaliteettia huokuva yleistyspostaus.

Kirjoittelin itse päivemmällä tuonne Marinin ketjuun kaksi viestiä ja itseäni tosiaan kiinnostaa asiassa tuo huume-kulma. Muutoin koko tapahtumassa ei vaikuttaisi olevan mitään sellaista mitä ei olisi voinut ennakoida.

Ikävä kyllä tylsästi faktoja kaipaavana ihmisenä joutuu odottelemaan ennenkuin tuo koko palapeli kasaantuu. Olipa lopputulos mikä vain.

Tämä yleispostaus täyttää kaiketi uhriutumisen merkit.

Silti, poppareiden kanssa silmäilty vääntöä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Bileprinsessan ketjussa kova meno päällä jo toista päivää.
Jep, näin on. Taidan itsekin siirtyä nyt tänne katsomon puolelle, ennen kuin alkaa nuo ruokajuomat vaikuttamaan. Kirjoitusoikeudet jatkossakin tänne on kuitenkin ihan kiva juttu.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun suosikki tältä päivältä oli @nummenkallio Olavi Uusivirta sekoilu. @Hamu sekoilut repeilyttää myös!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ja jos yrittää ”tolkun ihmisenä” laittaa jotain mikä menee vähän siitä välistä, saa heti köniin jommalta kummalta tai molemmilta puolilta.

Olen sen verran monia juttuja käynyt läpi, etten oikein missään asiassa osaa nähdä vain mustaa tai valkoista. Pitäisi osata pitää vaan näppäimistö kurissa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vetoan siihen, että Olavi näytti tosi jurriselta tai darraiselta. Eikä siinä nyt mitään vahinkoa tapahtunut.
Se on ihan jees... Mees nyt kattoo sitä Shiraz Lanea, kun minä olen estynyt
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se on ihan jees... Mees nyt kattoo sitä Shiraz Lanea, kun minä olen estynyt
Kiitos, kävin jo Kantsussa katsomassa Litkua. Nyt tuntuu siltä, että voisin olla kotona vain ja kuunnella hyvässä nousussa Måneskinia. Mutta ehtiihän tässä. Olen toki tuon Viinikujan sen sata kertaa nähnyt.

Sit lähden toki jos säkin lähdet.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös