Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 468 698
  • 2 997

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tänään päästiin pitkälle ennen kuin sillanaluspeikot heräsivät löylyyn. Itse vietän vapaapäivää mutta varmaan tulee käytyä vilkaisemassa silloin tällöin mikä tällä kertaa kiukuttaa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Käyttäjä on saanut pelikiellon.
Tänään päästiin pitkälle ennen kuin sillanaluspeikot heräsivät löylyyn. Itse vietän vapaapäivää mutta varmaan tulee käytyä vilkaisemassa silloin tällöin mikä tällä kertaa kiukuttaa.

Jännästi on lainaamanikin nimimerkki ollut mukana niissä ketjuissa (ja melko keskeisenä tekijänäkin), joita tähänkin ketjuun on nyt nostettu.

Vai oliko tämä nyt joku "enhän minä, mutkun ne muut"-tyyppinen juttu sitten..?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Käyttäjä on saanut pelikiellon.
Jännästi on lainaamanikin nimimerkki ollut mukana niissä ketjuissa (ja melko keskeisenä tekijänäkin), joita tähänkin ketjuun on nyt nostettu.

Vai oliko tämä nyt joku "enhän minä, mutkun ne muut"-tyyppinen juttu sitten..?

Mahtavaa että ymmärsit junttiutesi tuolla prideketjussa joten pidä tuotantosi täällä niin minä pidän myös niin ei tarvitse kiukutella kun pride on esillä.

Kaikki voittaa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Luin ketjua hieman ja olihan siellä jotain pientä muutaman vuoden takaa. Silloin taisi ainakin Scholl kirjoitella, ei silti ollut yhtä kuuma ketju kuin tällä hetkellä.
Schollihan ei pahemmin antautunut rahvaan kanssa väittelemään eikä keskustellut muutenkaan. Kävi heittämässä närkästyneenä jonkun älyttömän provon ja tyytyi sitten seurailemaan kun muu väki väitteli. Samaa paskaa ketjusta toiseen vuosikaudet.
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Menin sitten katsomaan. Vituskäyrä kovassa nousussa ja tatti otsassa jo tähän sikaan aamusta. Huoh. Niin pitkää tikkua ei löydy että tuohon soppaan koskisin.
Kirjoitin tossa jo pidemmän viestin ko. ketjuun, mutta päätin kuitenkin olla painamatta vastaa-nappia, koska turhaksi väittelyksi se olisi kuitenkin mennyt. Olen ollut muiden duunien ohella järjestelemässä vapaaehtoisena jos jonkinlaista tapahtumaa mm. vammaisten, seksuaalivähemmistöjen, asunnottomien ja jopa kodittomien eläinten puolesta. Ainoastaan viimemainitun kohderyhmä on tuntunut ainakin lähes yksimieliseltä porukalta, kun muuten yleensä ne äänekkäimmät vievät suurimman huomion. Monelta tuntuu unohtuvan kaiken tämän vouhotuksen (ja en edelleenkään sano yhtäkään näistä tapahtumista turhaksi) keskellä, että siellä taustalla on monta muutakin yksilöä, jotka eivät välttämättä jaa samoja mielipiteitä näiden eturivissä esiintyvien kanssa.

Mä en voi kertoa mitä kenenkin pitää ajatella, enkä laittaa sanoja toisten suuhun, olen vaan pyrkinyt toimimaan omasta mielestäni oikein, välillä paremmalla ja välillä huonommalla menestyksellä, mutta oon mä ainakin jotain yrittänyt...

Tallensin kuitenkin sen kirjoitukseni, ehkä sille on myöhemmin käyttöä jossain, mutta tulipahan taas käytettyä työaikaa johonkin näin ma-aamun kunniaksi. Hö, ei mulla oikeasti mitään työaikaa ole, teen vaan töitä.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Mojo
Mä sitten kuitenkin koskin. Vissiin löysin tarpeeksi pitkän tikun.

Ei mulla tässä palaveria odotellessa ollut parempaakaan tekemistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Schollihan ei pahemmin antautunut rahvaan kanssa väittelemään eikä keskustellut muutenkaan. Kävi heittämässä närkästyneenä jonkun älyttömän provon ja tyytyi sitten seurailemaan kun muu väki väitteli. Samaa paskaa ketjusta toiseen vuosikaudet.
Ei ei. Scholl kävi vain kertomassa miten asiat ovat.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja sitten kun joku laittoi vähän vastaan, niin herra hölkkämerkonomi, luxusvenekauppias lähti kaikista henkseleistä irti ja kyky keskustella päättyi siihen.

Jokerien liigaanpaluu -ketjussa on näköjään eilen ns. "kunnioitettu mestaria" ja keskusteluja on päätetty varsin värikkäin sanakääntein. Siellä on kehotettu tunkemaan päätä ties minne ja hankkimaan töitä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jokerien liigaanpaluu -ketjussa on näköjään eilen ns. "kunnioitettu mestaria" ja keskusteluja on päätetty varsin värikkäin sanakääntein. Siellä on kehotettu tunkemaan päätä ties minne ja hankkimaan töitä.
Ja samalla kehotettiin palstaveljeä/siskoa leikkaamaan tukkansa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Oli kyllä kuvottavaa seurattavaa tuon pro-khl takinkääntäjän oksentaminen. Toivottavasti lähtee isoista ovista. Millään pikkubanneilla ei tuollaisesta paskasta saa selvitä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Juuri olin tulossa kirjoittamaan, että avasin pitkästä aikaa "Jokerit takaisin Liigaan"- ketjun, ja ensimmäiset viestit jotka pomppasi silmieni eteen olivat nämä kaksi kaunokirjallisuuden mestariteosta:

Hanki elämä, vittu mitä jonneja tälläkin palstalla pyörii. Juotko idässä hanavettä?
Vedä vittu päähäsi, leikkaa tukkas ja mee oikeisiin töihin vitun apina.

Suljin ketjun.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Juuri olin tulossa kirjoittamaan, että avasin pitkästä aikaa "Jokerit takaisin Liigaan"- ketjun, ja ensimmäiset viestit jotka pomppasi silmieni eteen olivat nämä kaksi kaunokirjallisuuden mestariteosta:
...
Suljin ketjun.
Suorastaan klassista....
Arvostan elettäsi poistua paikalta osallistumatta talkoisiin.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tiedä kannattaako tuhlata hyviä poppareita tuohon Jokerien paluuketjuun, mut kaikenlaista yrittäjää siellä näyttää pyörivän. Viimeisimmällä portimon ystävällä on joko käynnissä joku performanssi tai sitten tunteen palo on vahva jokerien paluulle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En tiedä kannattaako tuhlata hyviä poppareita tuohon Jokerien paluuketjuun, mut kaikenlaista yrittäjää siellä näyttää pyörivän. Viimeisimmällä portimon ystävällä on joko käynnissä joku performanssi tai sitten tunteen palo on vahva jokerien paluulle.
Jos nyt yhtään osaan arvata, niin näitä ystäviä tullaan näkemään puolin ja toisin tästä eteenpäin. Poppareita joutuisi aika paljon käyttämään jos koko ajan päivystää.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Jokerit takaisin Liigaan -ketjussakin huomaa, että itänaapurin roistovaltio kaapii laarin pohjia löytääkseen porukkaa kaikille sodan rintamille alkaen Itä-Ukrainasta päätyen suomalaisille keskustelupalstoille.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jokerit takaisin Liigaan -ketjussakin huomaa, että itänaapurin roistovaltio kaapii laarin pohjia löytääkseen porukkaa kaikille sodan rintamille alkaen Itä-Ukrainasta päätyen suomalaisille keskustelupalstoille.
"Valitettavasti" The Moderators passitti vastapelurin lomalle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: msg

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
"Valitettavasti" The Moderators passitti vastapelurin lomalle.
Tämä oli Kremlin mukaan etukäteen suunniteltu äärimmäisen nokkela taktinen vetäytyminen, vastapuoli on totisesti hämmennyksissään, pää pyörii kuin variksenpojalla. Viikko vain ja tuorein ohjein taistoon. Uraaaa!!
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
"Valitettavasti" The Moderators passitti vastapelurin lomalle.
Oli niin surkea esitys, että jouti mennä. Niin onneton ettei ollut edes mitään viihdearvoa. Paljon parempia on nähty.

Noista trolleista tulikin mieleen onkohan jags potkittu jo kaikilta mahdollisilta alustoilta pois Ukrainan konfliktin alettua. Voisi olla mielenkiintoista seurattavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös