Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Olin jo vastaamassa tähän ketjuun Dr. Pepperistä. Sitten ihmettelin sisältöä.
Olin jo vastaamassa tähän ketjuun Dr. Pepperistä. Sitten ihmettelin sisältöä.
Ääriporukkaketjussa ihan ok mylly menossa.
On kyllä jollain pokkaa jos tuollaista väittänyt. En löytänyt tuollaista itse ketjusta ja en jaksa selata yli kahta sataa sivua läpi. Laitatko linkin kyseiseen viestiin niin näkee kuka väittää jotain noin typerää.No on joo, kiitos vinkistä. Melkosta meininkiä, lempparini on ilmeisesti naama pokkana esitetty väite, että jos potkaiset jotakuta rintaan, ja tämä potkaistu kaatuu, lyö päänsä ja kuolee, niin et ole tappanut ketään koska on jotenkin vissiin potkaistun rassukan oma syy jos hän päänsä katuun lyö. Varmaan nää ISIS-homotkaan ei sit oo ketään tappaneet, ovathan he toki autolla väkijoukkoihin ajaneet mutta se että ihmiset menevät autoon törmäyksen seurauksena kuolemaan on ihan heidän oma vikansa.
Välillä sitä ihmettelee vaan tätä menoa.
Löytyi niinkin kaukaa kuin eilisillalta klo 20:53On kyllä jollain pokkaa jos tuollaista väittänyt. En löytänyt tuollaista itse ketjusta ja en jaksa selata yli kahta sataa sivua läpi. Laitatko linkin kyseiseen viestiin niin näkee kuka väittää jotain noin typerää.
Jos potkaiset jotain rintaan ja tämä kuolee, et ole tappanut.
Typerän oloinen viesti joka ei kuitenkaan vastaa FASlapsen kuvausta. Mitään järkeä tuossa viestissä ei ole, siitä ollaan varmaankin samaa mieltä.Löytyi niinkin kaukaa kuin eilisillalta klo 20:53
Moraalisesti varmaan tuota voi tappona pitää, mutta juridisesti vaikuttaisi vähän hataralta. Tuomio olisi todennäköisesti kuolemantuottamus+pahoinpitely tai vastaavaa. Tähän toki vaikuttaa monia asia, mutta pitäisin tuota kuolemantuottamus+pahoinpitelyä todennäköisimpänä. Toki potku rintaan voi myös olla tappo, joten ei pakin teksti nyt erityisen järkevä ollut silti.No on joo, kiitos vinkistä. Melkosta meininkiä, lempparini on ilmeisesti naama pokkana esitetty väite, että jos potkaiset jotakuta rintaan, ja tämä potkaistu kaatuu, lyö päänsä ja kuolee, niin et ole tappanut ketään koska on jotenkin vissiin potkaistun rassukan oma syy jos hän päänsä katuun lyö.
Typerän oloinen viesti joka ei kuitenkaan vastaa FASlapsen kuvausta. Mitään järkeä tuossa viestissä ei ole, siitä ollaan varmaankin samaa mieltä.
No tuo viesti se oli, vähän värikynää taisin lisätä mutta pääidea tuossa kuitenkin oli että jos potkaiset jotakuta ja se kuolee, koska potkun takia kaatuu ja kaatuessaan lyö päänsä, ei se potkaisija ole ketään tappanut koska se potku ei tappanut vaan se pään lyönti katuun.
Jokainen päähän potkaistu tulee nykyisen tietämyksen valossa kuolemaan joskus.
Tämän porukan voisi pakastaa samantien. Vaikka paremman tulevaisuuden nimissä. Näille voisi räätälöidä kaksi pakastusluokkaa.
Täytyy tännekin tulla suosittelemaan, Vain Elämää -ketjussa minulle uusi tuttavuus Kavanagh vetää aika hyvin alta lipan kaikkia julistamalla Cheekin joksikin messiaaniseksi Jumalan äänitorveksi, jonka veroista taiteilijaa ei ole Suomessa koskaan ollutkaan. Siis oikeasti tuo meni vähän aikaa ainakin minulle läpi ihan tosikkopuheena, vasta kun mies julisti että Cheekin tekstien sanoma vertautuu Raamattuun ja kristinuskon alkuaikoihin, tajusin että nyt tässä on mestaritrolli tekemässä taidetta ja itsekin menin pahasti retkuun.
Täytyy tännekin tulla suosittelemaan, Vain Elämää -ketjussa minulle uusi tuttavuus Kavanagh vetää aika hyvin alta lipan kaikkia julistamalla Cheekin joksikin messiaaniseksi Jumalan äänitorveksi, jonka veroista taiteilijaa ei ole Suomessa koskaan ollutkaan. Siis oikeasti tuo meni vähän aikaa ainakin minulle läpi ihan tosikkopuheena, vasta kun mies julisti että Cheekin tekstien sanoma vertautuu Raamattuun ja kristinuskon alkuaikoihin, tajusin että nyt tässä on mestaritrolli tekemässä taidetta ja itsekin menin pahasti retkuun.
Kiitos suosituksesta, oli kyllä viihdyttävintä luettavaa hetkeen. Luin vain ketjun nimen ja nimimerkin ennen ketjun selaamista, joten sain itsekin kokea aidon epäuskon ja järkytyksen muutamien viestien ajan. Laatuviihdettä.Täytyy tännekin tulla suosittelemaan, Vain Elämää -ketjussa minulle uusi tuttavuus Kavanagh vetää aika hyvin alta lipan kaikkia julistamalla Cheekin joksikin messiaaniseksi Jumalan äänitorveksi, jonka veroista taiteilijaa ei ole Suomessa koskaan ollutkaan. Siis oikeasti tuo meni vähän aikaa ainakin minulle läpi ihan tosikkopuheena, vasta kun mies julisti että Cheekin tekstien sanoma vertautuu Raamattuun ja kristinuskon alkuaikoihin, tajusin että nyt tässä on mestaritrolli tekemässä taidetta ja itsekin menin pahasti retkuun.
Kai sielläkin on NWO, puhdasverinen arjalainen Kaisa Mäkäräinen ja Hitlerin rauhantahto sekä itseinho kun ei juutalaisena saanut naisilta hyväksyntää?@Hiihtofani heitti melkoisen tykityksen Doping-ketjuun. Ei se ketjun aiheeseen liity mitenkään, mutta pian on varmaan kinkerit pystyssä.
Kai sielläkin on NWO, puhdasverinen arjalainen Kaisa Mäkäräinen ja Hitlerin rauhantahto sekä itseinho kun ei juutalaisena saanut naisilta hyväksyntää?