Suurempikin yleisö on nyt löytänyt tuon Telian laskutuskusetuksen.
Luonnollisesti Telia ei tee mitään. Samalla lailla kuin mellakkapoliisi ei tee mitään jalkapallopeleissä ennen kuin tapahtuu jotain väkivaltaisuuksia.
Tätä samaa täytyy ihmetellä, paitsi että itsellä meni noin 5min tilaushommissa.Tuo oli jossain vaiheessa vielä viihdyttävää seurattavaa, nyt lähinnä kiusallista. Väitän että aika monen käyttäjän kohdalla vika ei ole Teliassa, vaan itse käyttäjässä ja tuolla vaan itketään ja puretaan pahaa oloa. Tai sitten vaan pääsin helpolla, 10min meni kaikkiaan tilaushommissa pitsiturnauksen aamuna ja pitsistä lähtien kaikki pelit näkyneet loistavasti ilman mitään ongelmia missään kohtaa.
No on se nyt nykyaikana kuitenkin aika hankalaa jos pitää useita tunnuksia luoda jne. kun vertaa siihen Ruudun palveluun mihin annoit käytännössä vain luottokortin numeron ja sillä hyvä. Lisäksi tuolla on monta muutakin todella hyvää pointtia asiasta, kutennyt vaikka ihan perus selain pohjaisen käyttöliittymän puute jne. Toki jos asenne on aina että "kun mulla toimii = muillakin on pakko toimia" mikä on valitettavan yleinen asennoituminen ja sitten mennään se kaikille kertomaan, niin ikinähän ei missään ole mitään vikaa. Paitsi sitten on aika yksin, kun sattuu olemaan itse se häviävä osapuoli jolle muut lällättelee.Tätä samaa täytyy ihmetellä, paitsi että itsellä meni noin 5min tilaushommissa.
Myös hieman ihmetyttää tuo, että nyt ilmeisesti Ruutu-palvelu olikin monella täyttä priimaa ja asiat kääntyneet päälaelleen. Nimittäin se sovellus, jos joku sai lähes taukoamatta kunnon paskamyrskyä.
Ja tähän vielä pitää lisätä, että eipä Ruudunkaan kanssa ole ollut koskaan henkilökohtaisesti liiemmin ongelmia.
En minä ainakaan siellä moista asennetta nähnyt ole. Lähinnä siellä on tällaista "kun mulla toimii = kaikki ei voi olla päin helvettiä" -asennoitumista. Tuokin näyttäytyy lähinnä vain vastavoimana sille, että yksi/muutama kirjoittaja on jo viikkoja jatkanut samaa vinkumista, kuinka kaikki on perseestä. Korkeintaan sarkastisesti välillä esiintyen, vailla yritystäkään rakentavampaan kritiikkiin, mikä voisi jopa keskustelua eteenpäin viedä...Toki jos asenne on aina että "kun mulla toimii = muillakin on pakko toimia" mikä on valitettavan yleinen asennoituminen ja sitten mennään se kaikille kertomaan, niin ikinähän ei missään ole mitään vikaa.
Tuo oli jossain vaiheessa vielä viihdyttävää seurattavaa, nyt lähinnä kiusallista. Väitän että aika monen käyttäjän kohdalla vika ei ole Teliassa, vaan itse käyttäjässä ja tuolla vaan itketään ja puretaan pahaa oloa.
Aamuisin on Teliapartion työpisteiden arvonta: "Jonne menee tänään Jatkoaikaan", "Ei vittu".
Hauskaa, että pystyt viihdyttämään itseäsi noilla flametuksilla.Kausi se vain lähenee ja kierrokset kovenee Telian tiimoilta. Kannattaa hakea ne popparit. Tilasin eilen pizzaa internetin saloista, mutta menussa ei ollut poppareita. Pitää käydä hakemassa.
Hauskaa, että pystyt viihdyttämään itseäsi noilla flametuksilla.
Voijjeesus että tuo tiedätte-kyllä-kenen paasaus on raskasta seurattavaa.
Joutui laittamaan popparit mikroon jo odottelemaan kun huomasin kuka on tehnyt NHL-osioon comebackin. Tosin tällä kertaa vääntöä ei käydä yhtä nuorta suomalaista kiekkoilijaa käsittelevässä ketjussa, vaan hänen edustamansa seuran ketjussa.
Repesin aivan huolella, kun Hän sai ekan viestinsä loppukaneetissa aikaan tahatonta komiikkaa, mallia "pun".Voijjeesus että tuo tiedätte-kyllä-kenen paasaus on raskasta seurattavaa.
Typera paatos.
Ei nyt ihan, onhan hänellä ainakin se yksi opetuslapsi siellä.Laine/Winnipeg ketjut paranisivat huomattavasti jos kaikki jäsenet vain laittaisi kyseisen nimimerkin ignoreen. Saisi sitten itsekseen paasata.
Ei nyt ihan, onhan hänellä ainakin se yksi opetuslapsi siellä.
Tämä ensimmäinen opetuslapsi on vielä piilossa, mutta Rene Saari kaivautui jo esiin. Toki kävihän siellä Moderaattoritkin jo huitomassa STOP-kyltin kanssa, mutta ei se ole ennenkään estänyt.Onneksi Ippenator rientää kohta apuun ja kuoro alkaa toistamaan samoja asioita 24/7.
Tämä ensimmäinen opetuslapsi on vielä piilossa, mutta Rene Saari kaivautui jo esiin. Toki kävihän siellä Moderaattoritkin jo huitomassa STOP-kyltin kanssa, mutta ei se ole ennenkään estänyt.
lppenator kirjoitti:Idioottimainen väite ja täyttä fantasiaa, jossa ei ole järjen hiventä. Tuollaisiakin voi väittää ihan miten huvittaa, kun asiaa ei kuitenkaan pysty mitenkään todeksi osoittamaan. Ei saatana millä tasolla täällä keskustelu koko ajan joillakin menee. Ala-astelaistenkin kanssa väittely tuntuisi varmasti fiksulta, kun vertaa tällaisiin argumentteihin. Huhhuijaa!!!