Ja englantiakin tuntuu osaavan paremmin kuin muinainen palstaveli.Liian vähän kirjoitusvirheitä. Huumoriarvo toki samaa luokkaa.
Ja englantiakin tuntuu osaavan paremmin kuin muinainen palstaveli.Liian vähän kirjoitusvirheitä. Huumoriarvo toki samaa luokkaa.
Jotenkin muistelisin että Zalmonellan välireinkarnaatio (mikä Z-mies olikaan) sai pidettyä kirjoitusvirheet paljon vähemmässä kuin alkuperäisellä nimekkeellä kirjoitellessaan. Voihan se olla että performanssissa vaihtuu välillä tyyli hiuksenhienosti ettei uusintabännit lävähdä viikossa liian ilmiselvästä tuplanickeilystä.Ja englantiakin tuntuu osaavan paremmin kuin muinainen palstaveli.
Kyllä mä väittäisin, että ei tuo Puljujärvenkään ketjun kohdalla mitenkään uutta ole. Toki ketjussa meno oli tovin rauhallisempaa mm. jäsenen @Noitarumpu (?) poistuttua palstalta, kun ketjusta katosi hiukan tuota fanaattisinta fanitusta. Mutta samaa kuraa/kultaa nuo Laineen ja Puljujärven ketjut ovat hieman eri paketissa koko ajan olleet.Patrik Laineen ketju on ollut puhdasta kultaa perustamisestaan lähtien, mutta viime aikoina Jesse Puljujärven ketju on alkanut herätä. Siellä on muun muassa keskusteltu Suomen ja Ruotsin pakistosta. Rasmus Dahlin on ihan tusinakaveri ja niin pois päin.
Sille on oikein nimikin: Ylivertaisuusvinouma – WikipediaJärjetön itseluottamus yhdistettynä puusilmäiseen tyhmyyteen on välillä aika viihdyttävä yhdistelmä. Hyvää vääntöä kyllä.
Minä kun en ole ollut partiossa, niin en tiedä mitä partiolaisten vyöhön on kirjoitettu, enkä siis tiedä mihin meidän pitäisi olla valmiita. Ei kai vaan poliisiautobiisiin?Evil sanoo: ole valmis. Ikinä ei tiedä milloin tapahtuu.
Tänään oli tylsää. Oli siis ihan sampermentin tylsää. Ajattelin sitten. Ajattelin edes. Lueskelin vanhoja ketjunavauksiani, jotka vaihtelivat välillä jonninjoutavaa paskaa - tunnustamatonta neroutta. Noh. Olin nuori ja tarvitsin rahaa. Tai vaimoja. Tai jotain.Minä kun en ole ollut partiossa, niin en tiedä mitä partiolaisten vyöhön on kirjoitettu, enkä siis tiedä mihin meidän pitäisi olla valmiita. Ei kai vaan poliisiautobiisiin?
Palstan eläkeläisosasto saattaa muistaa Evilin, sikäli kun dementia ei ole tehnyt peruuttamattomia tuhojaan. Vitun ikenet, ole minäkään täällä paljoa esittäytynyt lähitaannehtien.
Tapparan osiossa kiehuu ja kuohuu kuin Hakametsässä konsanaan. Hämmentävää noin kiivas kirjoitustahti ja keskustelu. Moderaattoritkin hämmentyivät ihan vallan
Mut Kirkan laulun tavoin vois sanoo että tää yö nyt ollaan vaan trollaillaan ei mennä nukkumaan, joka päivä huudellaan ja vittuillaan kun bannii odotellaan. Se viimeinen viesti kun bannin toi, muilla on kiire mulla ei, trollin mukaan aina mennä mukaan saa.
Mut sijaan 11 on 3p eroo ja peliesitykset on ollu luokkaa epätasainen. Olenko mä ainoa puusilmäinen patriootti tässä savotassa joka haluaa Tapparan peleistä viihdyttävämpiä?
Syytän Rautakorpea. Tukka-Jukalle kenkää!Tapparan osiossa kiehuu ja kuohuu kuin Hakametsässä konsanaan. Hämmentävää noin kiivas kirjoitustahti ja keskustelu. Moderaattoritkin hämmentyivät ihan vallan
Samaa naureskelin. Erityisesti viimeisen kirjoittajan hätähuuto moderaattoreille räjäytti pankin.NHL-puolella näköjään yksi sankari saanut kivasti Barkov-ketjun tuupattua aiheestaan sivuun.
Barkov-ketju on sentään tähän asti pysynyt suht. asiallisena tuolla, vaikka muut pelaajaketjut ovat mitä ovat. Joten ei kai tätä yllätyksenä pitää voi
Pikemminkin @mixun kirjoituksista jää kuva, että miehelle avautui tässä taannoin, ettei Barkov ole Suomalainen. Ilmeisesti kyse on Jaakko Suomalaisesta.Ihan ei mulle tuo touhu tuolla avautunut, mutta luuleeko tämä yksi siis Barkovia Sami Venäläiseksi.
Se ei itse asiassa ole ihan niin suoraviivaista. Palstoja moderoidaan eri tavoilla. Olen kirjoitellut foorumeilla, joissa modet reagoivat paremmin "raportointiin". Toisilla foorumeilla "pingaaminen" ja täten huikkaaminen suoraan modeille/ jollekin modelle menee paremmin läpi. En ole oikein vielä hahmottanut, että kumpaan ryhmään Jatkoaika lukeutuu. En tosin ihan tarkalleen ole hahmottanut moderointia täällä muutenkaan. Ns. linja tuntuu olevan hakusessa ajoittain. Minkä verran täällä moderaattoreita on? Jne. Ainakin henkilökohtaisesti olen valmis sen penaltin itsemoderoinnista ottamaan, jos niikseen tulee. Tietoinen valinta se aina on, jos siihen suuntaan lähtee toimissaan menemään. Ei sitä nyt jostain paskasta jaksa kaikkia viestejä raportoida. Tai satunnaisotannalla valita yhtä.En tiedä kuinka monta kertaa se pitää yksinkertaisimmillekin käydä läpi, mutta täällä on ihan erikseen oma nappi raportoinnille. Jos kokee viestin provosoivaksi, trollailuksi tai muuten sääntöjä rikkovaksi, niin miksi sitä nappia ei sitten käyttäisi. Ja miksi ihmeessä pitää julkisesti alkaa itsemoderoimaan keskustelua leikkimällä moderaattoria, mistä paskalla tuurilla napsahtaa ainoastaan omalle kohdalle viikko penaltia.
Reagoimattomuuskaan ei ole mikään vastaus, koska täällä ei kukaan päivystä jatkuvasti. Sekin on taidettu aika useasti tuoda esille, että pelikiellot ovat kollektiivisia päätöksiä, joita ei yksi tai edes kaksi moderaattoria voi langettaa. Ja siitäkin huolimatta viikottain näkee, kun joku itkee moderaattoreita apuun leikkimällä henkilöä, joka päättää mistä kirjoitetaan.
Pikemminkin @mixun kirjoituksista jää kuva, että miehelle avautui tässä taannoin, ettei Barkov ole Suomalainen. Ilmeisesti kyse on Jaakko Suomalaisesta.
Meille muille tuo avautuikin sitten hieman nopeammin.
Mutta eihän BigRedBob ole tuolla aiheessa käynyt kirjoittamassa.Tulihan se varmaan ihan yllätyksenä millaista tekstiä tämä Etelävaltoiden lippuun kääriytynyt rasistinen homofoobikko tuottaa?
Hypoteesi on niin erikoinen että en saa siitä kiinni yhtään vaikka kuinka yritän. Joko joku trollaa tai on ihan ulalla seksuaalisen väkivallan luonteesta, vallasta ja siihen liittyvästä nautinnosta.Oli muuten ihan "mielenkiintoista" settiä saatu aikaan tuolla "Seksuaalinen häirintä ja ahdistelu" -ketjussakin viimeisten parin sivun aikana. Keskustelua ohjannut hypoteesi varsin erityinen...