Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

• 547 950
  • 3 492

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mulla on parempi idea! 5 ilmaista viestiä per 24H ja siitä eteenpäin pitäisi ostaa viestejä, 5kpl/1€€. Siinä joutuisi suurimmissa kiihkoissaan miettimään, että kannattaako spämmiä lähettää liveseurantaan jatkuvalla syötöllä vai säästeleekö sanansa tarkkaan harkittuihin hetkiin.
Tuolla tavalla modetkin joutuvat maksamaan. Valitettavasti en osaa sanoa parempaa keinoa, eli mennään tuolla.

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Jokerialueella tapahtuu. Fanit vs "fanit"

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ans kattoa saako muutkin kuin saarnaja penalttia, jos minä tai muut saa niin se on sentään oikeasta syystä.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Surullinen episodi meneillään Itsemurha-ketjussa kaikkinensa. Tullaan lyttäämään masentunut ihminen ilman tietoakaan empatiasta ja kun ei sekään riitä niin tullaan vielä myöhemmin puolustelemaan omaa käytöstä, vaikkei siinä ole mitään puolusteltavaa.

Sitten tämä yksi torso ilmestyy vielä paikalle tukemaan kiusaajaa. Huh että pistää kiehumaan.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oli meiltäkin väärä paikka vääntää, mutta joskus on pakko olla oikeudenmukaisuuden ja hyväntahtoisuuden puolella. Toivottavasti Sammakko tajuaa, että apua saa vaikka joskus se voi kestää.

Edit: en itse ainakaan epäillyt olevan nyt akutti tilanne.

Ne kaks mulkkua vois kyl painua sanonko minne. Olen jo laskenut vaalitilanteen niin ihan sama tuleeko kakkua koska olen pirun hyvä delegoimaan asioita muille.

Joskus Markka-aikana annoin äidilleni 100Mk ja pyysin ostamaan lahjakortin Haloselle minkä annan iskälleni lahjaksi koska en itse jaksanut mennä sinne. Äiti sit vähän ihmetteli kun se sama lahjakortti oli hänen joululahja minulta.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kusipäistä toinen siirtyi moderaattori-ketjuun, ja sielläkin onneksi aika hyvin tuota paskiaista kivitettiin hiljaiseksi. No nyt on sekin ketju lukossa sitten.

Hohhoijaa, että voi tuollaistakin tulla sössöttämään että pitäisi Itsemurha-ketju poistaa koska Ylläpidolla ja Moderaattoreilla ei oo jotain vitun pätevyyksiä, en mä saatana ymmärrä edes kuinka tommosta ajatuskulkua voi olla ihmisellä? Minä en ole oikein osannut koskaan niille itsemurha-ketjusta apua hakeville sanoa mitään järkevää, onneksi jotkut muut ovat aina osanneet, @Ylläpito ja @mikko600 ainakin siellä ovat sankareita olleet. Jos sieltä on yksikin itsetuhoisissa ajatuksissa vellonut ihminen saanut kipinän jättää itsemurha-aikeet sikseen, niin se on paljon tärkeämpi paikka kuin yksikään yksittäisen idiootin tuotanto koko tälle vitun palstalle, olkoot vaikka kuinka pitkälle mietittyjä - joskin värilasien takaa tehtyjä - voimasuhdejuttuja jääkiekosta.

Minun rooli voi olla sitten vaikka tämmösellä kamikaze-tyylillä vetää itseni vankilaan sanomalla noille häiriintyneille paskapäille että haistakaapa vittu. Jos silläkin saadaan edes yksi apua tarvitseva rohkaistua kirjoittamaan tuonne, ilman että ensimmäisenä tulee joku vastenmielinen paskapää sanomaan että lopeta valitus, kaikki on sun omaa syytä ja ota ittees niskasta kiinni, niin eipä haittaa penaltit.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kusipäistä toinen siirtyi moderaattori-ketjuun, ja sielläkin onneksi aika hyvin tuota paskiaista kivitettiin hiljaiseksi. No nyt on sekin ketju lukossa sitten.

Hohhoijaa, että voi tuollaistakin tulla sössöttämään että pitäisi Itsemurha-ketju poistaa koska Ylläpidolla ja Moderaattoreilla ei oo jotain vitun pätevyyksiä, en mä saatana ymmärrä edes kuinka tommosta ajatuskulkua voi olla ihmisellä? Minä en ole oikein osannut koskaan niille itsemurha-ketjusta apua hakeville sanoa mitään järkevää, onneksi jotkut muut ovat aina osanneet, @Ylläpito ja @mikko600 ainakin siellä ovat sankareita olleet. Jos sieltä on yksikin itsetuhoisissa ajatuksissa vellonut ihminen saanut kipinän jättää itsemurha-aikeet sikseen, niin se on paljon tärkeämpi paikka kuin yksikään yksittäisen idiootin tuotanto koko tälle vitun palstalle, olkoot vaikka kuinka pitkälle mietittyjä - joskin värilasien takaa tehtyjä - voimasuhdejuttuja jääkiekosta.

Minun rooli voi olla sitten vaikka tämmösellä kamikaze-tyylillä vetää itseni vankilaan sanomalla noille häiriintyneille paskapäille että haistakaapa vittu. Jos silläkin saadaan edes yksi apua tarvitseva rohkaistua kirjoittamaan tuonne, ilman että ensimmäisenä tulee joku vastenmielinen paskapää sanomaan että lopeta valitus, kaikki on sun omaa syytä ja ota ittees niskasta kiinni, niin eipä haittaa penaltit.
Kiitos kun otit iskun vastaan jos tästä nyt tulee penalttia. Tuommoisten mulkkujen ojentaminen ei mielestäni ole penaltin paikka, mutta en minä sitä päätä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiitos kun otit iskun vastaan jos tästä nyt tulee penalttia. Tuommoisten mulkkujen ojentaminen ei mielestäni ole penaltin paikka, mutta en minä sitä päätä.
Hei, mua ei huimaa!

BANZAI! KAMIKAZE! MITSUBISHI!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Vähän ironista näin jälkikäteen lukea kun @mikko600 sanoi tuolla yhdessä viestissään että Torso voi mennä itkemään modeketjuun perässä.

No sinnehän se meni... huoh.
Sehän on hänen harrastuksensa. Muut lenkkeilee, toiset käy salilla, toiset itkee Moderoinnista keskustelupalstalla kun on ensin näsäviisastellut itsetuhoisuudesta avautuneelle nimimerkille.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jos sieltä on yksikin itsetuhoisissa ajatuksissa vellonut ihminen saanut kipinän jättää itsemurha-aikeet sikseen, niin se on paljon tärkeämpi paikka kuin yksikään yksittäisen idiootin tuotanto koko tälle vitun palstalle

Tää on se tärkein pointti.

Ja se että miten pienestä se mieli voi järkkyä koska ei toimi kunnolla pää.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tää on se tärkein pointti.

Ja se että miten pienestä se mieli voi järkkyä koska ei toimi kunnolla pää.
Ei mitään hajuakaan tilaanteesta, mutta voisin uskoa tsemppausviestien toimivan paremmin kuin syyttämisviestien. Ottakaa Saarnaaja Torspo tästä koppi!!

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsemurhaketjun touhu ei paljoa poppareita tarjonnut, tai ainakin itse jätin kännykän tupaan ja lähdin saunamökille rauhoittumaan sen viestin luettuani. Meni aivan helvetisti tunteisiin, ja nyt kun luki ne loput änkyröinnit, niin vielä lisää.

Paskiaiset laittoivat liikaa suolaa poppareihin. Toivottavasti lentävät palstalta.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi paskiaiset syö poppareita kun vaihtoehtona olisi Ananaskonvehti mistä ei tule ärtsyä mieltä, kysympä vaan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy