Luottotarkistus on syytä suorittaa, lisätiedot vedonlyönnin maksujen suoritus(tjsp)-ketjusta…Perustaisin ketjun "Täällä lainataan rahaa live-seurantaa varten" ja pienellä präntillä hillittömät koronkiskonnat.
Luottotarkistus on syytä suorittaa, lisätiedot vedonlyönnin maksujen suoritus(tjsp)-ketjusta…Perustaisin ketjun "Täällä lainataan rahaa live-seurantaa varten" ja pienellä präntillä hillittömät koronkiskonnat.
Tuolla tavalla modetkin joutuvat maksamaan. Valitettavasti en osaa sanoa parempaa keinoa, eli mennään tuolla.Mulla on parempi idea! 5 ilmaista viestiä per 24H ja siitä eteenpäin pitäisi ostaa viestejä, 5kpl/1€€. Siinä joutuisi suurimmissa kiihkoissaan miettimään, että kannattaako spämmiä lähettää liveseurantaan jatkuvalla syötöllä vai säästeleekö sanansa tarkkaan harkittuihin hetkiin.
Tuolla tavalla modetkin joutuvat maksamaan. Valitettavasti en osaa sanoa parempaa keinoa, eli mennään tuolla.
Eiköhän tuomaristo tarkastele hyötynäkökulmaa ja näin ollen antaa pelin jatkua muutamasta ylilyönnistä huolimatta.Ans kattoa saako muutkin kuin saarnaja penalttia, jos minä tai muut saa niin se on sentään oikeasta syystä.
Kiitos kun otit iskun vastaan jos tästä nyt tulee penalttia. Tuommoisten mulkkujen ojentaminen ei mielestäni ole penaltin paikka, mutta en minä sitä päätä.Kusipäistä toinen siirtyi moderaattori-ketjuun, ja sielläkin onneksi aika hyvin tuota paskiaista kivitettiin hiljaiseksi. No nyt on sekin ketju lukossa sitten.
Hohhoijaa, että voi tuollaistakin tulla sössöttämään että pitäisi Itsemurha-ketju poistaa koska Ylläpidolla ja Moderaattoreilla ei oo jotain vitun pätevyyksiä, en mä saatana ymmärrä edes kuinka tommosta ajatuskulkua voi olla ihmisellä? Minä en ole oikein osannut koskaan niille itsemurha-ketjusta apua hakeville sanoa mitään järkevää, onneksi jotkut muut ovat aina osanneet, @Ylläpito ja @mikko600 ainakin siellä ovat sankareita olleet. Jos sieltä on yksikin itsetuhoisissa ajatuksissa vellonut ihminen saanut kipinän jättää itsemurha-aikeet sikseen, niin se on paljon tärkeämpi paikka kuin yksikään yksittäisen idiootin tuotanto koko tälle vitun palstalle, olkoot vaikka kuinka pitkälle mietittyjä - joskin värilasien takaa tehtyjä - voimasuhdejuttuja jääkiekosta.
Minun rooli voi olla sitten vaikka tämmösellä kamikaze-tyylillä vetää itseni vankilaan sanomalla noille häiriintyneille paskapäille että haistakaapa vittu. Jos silläkin saadaan edes yksi apua tarvitseva rohkaistua kirjoittamaan tuonne, ilman että ensimmäisenä tulee joku vastenmielinen paskapää sanomaan että lopeta valitus, kaikki on sun omaa syytä ja ota ittees niskasta kiinni, niin eipä haittaa penaltit.
Hei, mua ei huimaa!Kiitos kun otit iskun vastaan jos tästä nyt tulee penalttia. Tuommoisten mulkkujen ojentaminen ei mielestäni ole penaltin paikka, mutta en minä sitä päätä.
Tuo @Huihaihei tykkääjänä sopii mielestäni hienosti mitsubitshun perään.Hei, mua ei huimaa!
BANZAI! KAMIKAZE! MITSUBISHI!
Lancer ja MITÄÄÄÄÄ, Carloksen auto syttyi tuleen?Hei, mua ei huimaa!
BANZAI! KAMIKAZE! MITSUBISHI!
Eiks ole jo pitkän aikaa itkenyt siellä?Vähän ironista näin jälkikäteen kun @mikko600 sanoi tuolla yhdessä viestissään että Torso voi mennä itkemään modeketjuun perässä.
No sinnehän se meni... huoh.
Unisen piipertäjän ansiosta se ketju on laitettu säppiin.Eiks ole jo pitkän aikaa itkenyt siellä?
Sehän on hänen harrastuksensa. Muut lenkkeilee, toiset käy salilla, toiset itkee Moderoinnista keskustelupalstalla kun on ensin näsäviisastellut itsetuhoisuudesta avautuneelle nimimerkille.Vähän ironista näin jälkikäteen lukea kun @mikko600 sanoi tuolla yhdessä viestissään että Torso voi mennä itkemään modeketjuun perässä.
No sinnehän se meni... huoh.
Jos sieltä on yksikin itsetuhoisissa ajatuksissa vellonut ihminen saanut kipinän jättää itsemurha-aikeet sikseen, niin se on paljon tärkeämpi paikka kuin yksikään yksittäisen idiootin tuotanto koko tälle vitun palstalle
Ei mitään hajuakaan tilaanteesta, mutta voisin uskoa tsemppausviestien toimivan paremmin kuin syyttämisviestien. Ottakaa Saarnaaja Torspo tästä koppi!!Tää on se tärkein pointti.
Ja se että miten pienestä se mieli voi järkkyä koska ei toimi kunnolla pää.