Joko olette käyneet äänestämässä kolmea parasta Popeda-biisiä
Radio 957:n sivuilla?
Mun oli helppo valita Punaista ja makeaa sekä Savusuudelma, mutta kolmannen kanssa oli hankalaa. Hyviä vaihtoehtoja on aivan liian paljon. Aperiitalle annoin ääneni, vaikka sen olisin voinut antaa yhtä hyvin esim melkein mille tahansa biisille Harasoo -levyltä, joka mun mielestä on albumeista paras. Toisaalta joku hauska ralli, kuten Silimiklasikyy kävi myös mielessä.
Top 100 -listaa on mahdollisuus kuunnella koko Ratina-viikonlopun ajan samaiselta kanavalta. Mielenkiintoista kuulla, mitä kaikkea tuolta löytyy. Voisi kuvitella, että kärkipää on tylsähkö ja sieltä löytyy Kuuma kesä, Karoliina ja Tahdotko mut tosiaan aivan kärjestä, mutta eiköhän tuonne mahdu paljon harvinaisempaakin tekelettä. Erotomania luultavasti kerää myös hyvin pisteitä.
Listaa selatessa tuli mieleen, että minnekähän on "unohdettu" sellaisetkin kappaleet kuin Kuinka kummassa voikin käydä näin ja Siankorvaa ja raanavettä. Näitä soitettiin tuoreeltaan radiossakin, mutta minä en ole ainakaan koskaan osunut sellaiselle keikalle, jossa näitä olisi kuullut. Mainioita perus-Popedamaisia biisejä kuitenkin.