Popeda

• 286 054
  • 1 626

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästäkin Pate sai joskus kuraa niskaan että mitä vit... Pate. No Pate siihen että mitä mulle vit...lette että tää teksti on Martti Syrjän.
Tämäkin taisi olla vielä Patenkin aikaan keikkasetissä ehkä joskus 10 vuotta sitten hetken aikaa. Ja levyllähän nuo "parrulla perseeseen" ynnä muut mukavuudet laulaa Costello. Vaikka en Costellon laulusta ole ikinä pahemmin välittänyt, niin parhaimmillaan kyllä täydensivät toisiaan täydellä erilaisuudellaan. Ainakin mausteena Costellon laulu toimi/toimii mielestäni.

Mutta sitten taas jonkun "Punaista ja makeaa" kanssa. Paten tulkinta teki siitä biisin. Costellon laulamana kuulostaa naiivilta pop-iskelmältä mielestäni.

Viimeksi muokattu:

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Hallelujaa! levy sisältää monia huikeita tekstejä ja biisien nimiä. Aivot ankkurin, Töpseli, Silliviiliä, Heavy lutaa ja niin edelleen.

Tähtisadetta biisin kertsi:

Nyt lähti! Tiätsä mä oon tähti. Tosi rela ja beibi beibi mikä mela. Jee, ou jee näin tähtisade ropisee - jee, ou jee kun läskikasa tutisee.

Silliviiliä biisistä:

Mä diggaan silliä viilissä, ei oo muulla väliä. On sulla vaahto mulla vispilä, mä kuiskaan beibi hämmennä.

Bonusbiisi Kovan pojan blues melko suora kertsin osalta. Samaa sarjaa kuin Erotomania. Tätä kuitenkin Pate suostui laulamaan keikoilla.

Costellon mielestä erikoinen ja huono levy. Biisien nimet ja tekstit on mitä on ja sitten biisien sävellykset suhteessa niihin sellaisia missä on iso soundi ja osassa biisejä on ihme koukeroita. Joihinkin biiseihin on jätetty myös nauhoitettaessa loppuun joku Paten höpinä tai rääkäisy joita toki löytyy muiltakin 1980-luvun levyiltä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy