Saman huomasi viime viikolla.Tuntuu kyllä että nuo hinnat palautuu nopeammin alaspäin kuin mitä vaikka n. vuosi sitten?,
No niin, siinä ollaan sitten pitkästä aikaa jo erään maagisen rajan alle. Saas nähdä koska pk-seudulla putoaa, itse juuri tänään katselin miten Espoossa oli 1,64€/l ja tanssin jo melkein konepellillä, että nyt on halpaa löpöä. Niin se ihmismieli vain ajan myötä ohjelmoituu/sopeutuu, kun tuota jo alkaa pikaa riemastuttavan halpana :DPirkanmaalla löin tankin täyteen naftaa 1,597€/l. Siitä on aikaa kun 1,5 alkavalla on saanut tankata..
Juu samaa olin tulossa kirjoittamaan. Oulussa tankkasin eilen 1,666 ja nyt näytti 1,9xx, tämä itse asiassa Nesteen hinnannousu. Shell esim. näytti olevan 1,7xx vieläkin. Ei tätä hinnan pompottelua pieni ihminen ymmärrä.Eilen oli Etelä-Kurjalassa 1,73x, tänään päälle 2. Hyviä hinnannousuja prosentuaalisesti
Eilen tankkasin 1,57€/l.Pirkanmaalla löin tankin täyteen naftaa 1,597€/l. Siitä on aikaa kun 1,5 alkavalla on saanut tankata..
Missä tuollaisia hintoja on?Eilen tankkasin 1,57€/l.
Tänään hinta oli 1,82€/l.
Kun pystyy vetämään tankin ihan täyteen, niin tuo 0,25€/l tekee jo 15 €.
Kaveriani siteeraten tuolla säästöllä kävelee jo pitkälle, jos tankkaa itselleen bisseä.
Etelä-Suomessa oli.Missä tuollaisia hintoja on?
Olin viikonloppuna Kuopiossa. Siellä hinnat olivat 1,73 - 1,74 perjantaista sunnuntaihin välillä. Matkan varrella Vantaalle näin myös 2 euroa hipovia lukemia sunnuntaina. Ei kuitenkaan yli. Isoja on erot.Viime viikon perjantaina Asikkalan kulmilla näkyi 95:sta hintaan 2.129e/l.
Se oli jo naurettavan kallista kun lähellä oli lähes parikymmentä senttiä halvempaakin.
No tämä on varmaan se oikea markkinahinta, mutta onneksi Suomessa ei tarvitse ketjujen hinnoista tapella kun kaikille riittää oma uskolliset asiakkaat.Täällä Lahdessa SEO pitää hinnat samoina pidemmän aikaa, eikä hinnat pompsahtele viikon aikana. Tänään tankkasin naftaa alle 1,60-hinnalla SEO:lla.
Eilen aamusta diesel 1,604, iltapäivästä 1,842, tänään iltapäivästä 1,624 (aamulla en katsonut) ja todennäköisesti nyt trendi laskee alaspäin ensi viikon tiistaihin asti taas.Nyt jo peloitellaan alv:n aiheuttamasta hinnannoususta, mutta tämä viikon sisällä tapahtuva hinnan vaihtelu on isompi ongelma. Oikea hinta on täysin hämärtynyt käsite.
Meille köyhille on meidän köyhien ihan omat jutut; Rainbow-lihikset, Coop-lagerit ja pensa. Pyhä kolminaisuus.Ajaako joku muka vielä polttomoottoriautoilla ja samalla maksaa vielä polttoaineesta? Itse lataan Teslaani vain silloin kun pörssisähkö on miinuksella.
Tietysti, koska rahaa on. Köyhät latailee miinussähköllä autojaan.Ajaako joku muka vielä polttomoottoriautoilla ja samalla maksaa vielä polttoaineesta?
Siellä on kato valmistauduttu jo ALV:n nostoon. Kun kyse on polttoainekaupasta niin eiköhän hinnat nouse noin 20snt / litra ja sitten pokkana kerrotaan, että ALV nousi.Viime viikon perjantaina Asikkalan kulmilla näkyi 95:sta hintaan 2.129e/l.
Se oli jo naurettavan kallista kun lähellä oli lähes parikymmentä senttiä halvempaakin.
Siellä on kato valmistauduttu jo ALV:n nostoon. Kun kyse on polttoainekaupasta niin eiköhän hinnat nouse noin 20snt / litra ja sitten pokkana kerrotaan, että ALV nousi.
Aika monta kertaa tonki mun hybridiauton pensa_tankin täyttää sillä hinnalla mitä putinisti Musk tiputtaa Teslojen hinnoista nollia pois.Ajaako joku muka vielä polttomoottoriautoilla ja samalla maksaa vielä polttoaineesta? Itse lataan Teslaani vain silloin kun pörssisähkö on miinuksella.
Trumpisti-putinisti Musk. Ei tulisi mieleenkään Tesla-koslan hankkiminen. Huuhaa-ukko on ylittänyt kaikki rajat muulla pölhöilyllään, vaikka rahaa osaakin tehdä.Aika monta kertaa tonki mun hybridiauton pensa_tankin täyttää sillä hinnalla mitä putinisti Musk tiputtaa Teslojen hinnoista nollia pois.
SEO ainut millä hinnat eivät sahaa oikeastaanTäällä Lahdessa SEO pitää hinnat samoina pidemmän aikaa, eikä hinnat pompsahtele viikon aikana. Tänään tankkasin naftaa alle 1,60-hinnalla SEO:lla.
Kun pystyy vetämään tankin ihan täyteen, niin tuo 0,25€/l tekee jo 15 €.