Poliitikko Ano Turtiainen & VKK -puolue

  • 466 743
  • 2 072

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No olihan siellä myös Göring ja Dönitz isoista pampuista. Göring oli Luftwaffen komentaja miltei koko sodan ajan ja Dönitz komensi laivastoa vuodesta 1943 eteenpäin.
Oli, mutta Göringiä ei myöskään päästy hirttämään kun puraisi myöskin syanidikapselia ennen tuomion täytäntöönpanoa. Jäi köyden kestävyys testaamatta.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä Saatanaa mahtaa hämmästyttää, millainen koalitio hänet tulee vangitsemaan ja vieläpä tuhanneksi vuodeksi. Siinä vaiheessa piru ei voi syyttää kuin itseään. Missäköhän Ano ja tämän convoy kuvittelee tämän yhteenoton tapahtuvan?
Tuhatvuotinen valtakunta. Tai vankila. Mahtaako viitata natseihin vai ilmestyskirjaan?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuhatvuotinen valtakunta. Tai vankila. Mahtaako viitata natseihin vai ilmestyskirjaan?
Ei mitään käsitystä, mutta kyllä tuo Ano on ihan omissa maailmoissaan nykyään. Jos hän ei olisi kansanedustaja ja häröilisi tällä tavalla turuilla ja toreilla, ei se minua paljoa hetkauttaisi, mutta nykyisessä asemassaan tuollainen ulosanti on kaikkea muuta kuin tervettä. Eduskunta ei vaan ole hänen paikkansa ja seuraavissa vaaleissa hänen ja VKK:n suosion tullee jäämään todella vaatimattomaksi.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
No olihan siellä myös Göring ja Dönitz isoista pampuista. Göring oli Luftwaffen komentaja miltei koko sodan ajan ja Dönitz komensi laivastoa vuodesta 1943 eteenpäin.
@El Gordo jatketaan offtopiccia vielä sen verran, että Göring itse näki, että ainoat, jotka heistä ansaitsivat tulla tuomioituiksi (tekojensa itsenäisyyden ja merkityksen perusteella) olivat hän itse, entinen sisäministeri Frick, entinen valtiovarainministeri Schacht, Von Ribbentrop, pääideologi Rosenberg sekä Itävallan natsien johtaja Seyss-Inquart.

Näistä kaikki muut saivat kuolemantuomiot paitsi Schacht, joka vapautettiin kokonaan. Schacht hyppäsi omaksi onnekseen junasta tarpeeksi ajoissa, jolloin hänen toimensa juutalaisten syrjäyttämiseksi talouselämästä sekä muusta yhteiskunnasta jäivät sivuun. Oli siis vangittuna Hitlerin päätöksellä siinä vaiheessa, kun sota päättyi.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Anolla rupeaa selvästi viimeisetkin männät lihakopassa leikkaamaan kiinni, sen verran ovat harhat sakeutuneet. Firma nurin, Venäjäkin kohta, NATOOn pitäisi liittyä, ja "Saatanan pride" pitäisi jollain mystisellä voimalla vangita tuhanneksi vuodeksi. Saa siinä tovin herneaivojaan rapsutella. Toki fantasioissa kaikki on mahdollista, ja niissä voi elellä, kun todellisuus alkaa käydä liian ahdistavaksi.

Voi reppanaa.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Ja tästäkö kansanedustajat nostavat palkkaa? Tähänkö minun verovaroja kohdistetaan?
Hahah, kyllä :D Sitä saa mitä tilaa :D Ei, totta puhuakseni olen kyllä joskus miettinyt, että kansanedustajilla pitäisi olla jonkinlaisia pätevyysvaatimuksia, mutta valitettavasti sellainen ei oikein sovi tällaisten demokraattisten laitosten perimmäiseen ajatukseen. Eduskunta on tavallaan äänestäjiensä näköinen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kaduttaakohan ketään, joka on Anoa eduskuntaan äänestänyt? En kyllä kehtaisi edes ripittäytyessä (jos sellainen ois tapana) tunnustaa olleeni niin typerä, että olisin häntä äänestänyt.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Hahah, kyllä :D Sitä saa mitä tilaa :D Ei, totta puhuakseni olen kyllä joskus miettinyt, että kansanedustajilla pitäisi olla jonkinlaisia pätevyysvaatimuksia, mutta valitettavasti sellainen ei oikein sovi tällaisten demokraattisten laitosten perimmäiseen ajatukseen. Eduskunta on tavallaan äänestäjiensä näköinen.
Ja pitäisi ehkä maksaa yksityisen sektorin tasoista palkkaa. Mutta näitä lihapäitä saattaa sinne päästä siitä huolimatta, ainakin yhdeksi kaudeksi. Onhan tässä toki se hyvä puoli, että näillä onnettomilla yrityksillä jäävät tällaiset surulliset tapaukset lopulta siihen omaan karsinaansa. Tässä tapauksessa jopa kotiinsa paapomaan.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kaduttaakohan ketään, joka on Anoa eduskuntaan äänestänyt? En kyllä kehtaisi edes ripittäytyessä (jos sellainen ois tapana) tunnustaa olleeni niin typerä, että olisin häntä äänestänyt.

Anohan pääsi vertausluvun turvin kansanedustajaksi. Äänimäärä ei olisi riittänyt Kaakkois-Suomen vaalipiirissä edustajapaikkaan. Joskus toivon, että Suomessa olisi käytössä henkilövaalit, ei puoluevaalit.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaduttaakohan ketään, joka on Anoa eduskuntaan äänestänyt? En kyllä kehtaisi edes ripittäytyessä (jos sellainen ois tapana) tunnustaa olleeni niin typerä, että olisin häntä äänestänyt.
Jotenkin tuntuu siltä, että katumus ja häpeä eivät taida kuulua kovinkaan monen Anon kannattajan sanavarastoon. Elämän koulu on merkittävin opinahjo, jossa he ovat opiskelleet. Toisaalta olen kohtuullisen varma, että osa Anolle annetuista äänistä on ollut protestiääniä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Anohan pääsi vertausluvun turvin kansanedustajaksi. Äänimäärä ei olisi riittänyt Kaakkois-Suomen vaalipiirissä edustajapaikkaan. Joskus toivon, että Suomessa olisi käytössä henkilövaalit, ei puoluevaalit.
Kertoo kyllä kaakonkulman PS ehdokaskavalkadista kun Aanos sieltä viimeisenä reiästä pompsahti ja ääniä taisi saada 54, mikä riitti sitten paikkaan Arkadianmäelle. Toki se on ollut puolueessaan riittävän korkealla sijaluvulla, mutta aika naurettava lukemahan tuo on millekään kansanedustajalle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaduttaakohan ketään, joka on Anoa eduskuntaan äänestänyt? En kyllä kehtaisi edes ripittäytyessä (jos sellainen ois tapana) tunnustaa olleeni niin typerä, että olisin häntä äänestänyt.
Mulla on sellainen luulo tai ajatus että ne ovat samanlaista porukkaa kuin edustajansa itse. Eli ei varmasti kaduta.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kertoo kyllä kaakonkulman PS ehdokaskavalkadista kun Aanos sieltä viimeisenä reiästä pompsahti ja ääniä taisi saada 54, mikä riitti sitten paikkaan Arkadianmäelle. Toki se on ollut puolueessaan riittävän korkealla sijaluvulla, mutta aika naurettava lukemahan tuo on millekään kansanedustajalle.

Sai peräti 3264 ääntä ja oli Kaakkois-Suomen PS:n listalla vertauslukusijalla neljä (vertauslukunsa oli 11549).
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Joka kerta kun Anol avaa suunsa, luulen että se on nyt tässä. Tämän paskempaa kommenttia ei enää voi tulla.
Joka kerta kun Anol avaa suunsa, totean että tämä on paskempi kommentti kuin viimeksi.
Joka kerta kun Anol avaa suunsa, tekee mieli suorittaa lobotomia.
Ei mulla oo pätevyyksiä sellaseen, eikä niitä oo muutenkaan tehty 50-luvun jälkeen, koska ne on vissihin epäinhimillisiä. Enkä sano että kenelle, muuten tulee bannia. Väkivaltafantasiat on kielletty täällä. Toki lobotomiahan ei oo väkivaltaa eikä fantasiaa, sehän on joskus ollu ihan legit toimenpide.
 

Sawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa vieläkin, että äänestin perussuomalaisten ehdokasta viime eduskuntavaaleissa, vaikkakin ehdokas jota äänestin oli ihan järkevä vaihtoehto, mutta samalla turtiainen hyötyi siitä. Turtiainen pääsi lävitse ja oma ehdokkaani ei. Jos oisin tiennyt millainen talipallo tulisi edustamaan etelä-savolaisia niin olisin äänestänyt vaikka tyhjää mieluummin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joka kerta kun Anol avaa suunsa, luulen että se on nyt tässä. Tämän paskempaa kommenttia ei enää voi tulla.
Joka kerta kun Anol avaa suunsa, totean että tämä on paskempi kommentti kuin viimeksi.
Joka kerta kun Anol avaa suunsa, tekee mieli suorittaa lobotomia.
Ei mulla oo pätevyyksiä sellaseen, eikä niitä oo muutenkaan tehty 50-luvun jälkeen, koska ne on vissihin epäinhimillisiä. Enkä sano että kenelle, muuten tulee bannia. Väkivaltafantasiat on kielletty täällä. Toki lobotomiahan ei oo väkivaltaa eikä fantasiaa, sehän on joskus ollu ihan legit toimenpide.
Anon tapauksessa sopii miettiä, tekisikö lobotomia hänestä fiksumman, koska tyhmemmäksi hän ei enää voi tulla. Kyseessä olisi ensimmäinen kerta, kun kyseinen operaatio tuottaisi sellaisen tuloksen, ja kerrankin Anosta voisi kirjoittaa jotain positiivisessa valossa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vituttaa vieläkin, että äänestin perussuomalaisten ehdokasta viime eduskuntavaaleissa, vaikkakin ehdokas jota äänestin oli ihan järkevä vaihtoehto, mutta samalla turtiainen hyötyi siitä. Turtiainen pääsi lävitse ja oma ehdokkaani ei. Jos oisin tiennyt millainen talipallo tulisi edustamaan etelä-savolaisia niin olisin äänestänyt vaikka tyhjää mieluummin.
Tekevälle sattuu, mutta kyky tunnustaa virheensä ja välttää jatkossa samoja virheitä on oikein hyvä juttu, ja auttaa elämässä eteenpäin. Tässä tapauksessa on vielä se hyvä puoli, että mahdollisuus korjata virhe tulee onneksi eteen, ja tavallisesti neljän vuoden välein. Sellaista vahinkoa ei muutenkaan ole näköpiirissä, että lihapää menisi uudestaan läpi VKK:n listalta, eikä mene miltään muultakaan listalta, jolle hänen voisi kuvitella tulevan huolituksi.
 
Anon firma meni konkurssiin verovelkojen vuoksi (50t€). Liiketoiminta jatkuu toisen juvalaisen yrityksen nimissä. Onkohan Ano ko. yrityksen taustalla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös