Mä luulen, että tähän pätee sama kuin Seiskan julkkisjuorujen tai minkä tahansa riittävän raflaavan klikkiotsikon kohdalla. Siis uteliaisuus siitä mitä täysin järjenvastaista tällä kertaa joku oikeustoimikelvoton, oman elämänhallinnan kanssa painivan tai kuten Anon kohdalla psyykoosissaan mellastavan Juvan takametsiin unohdetun vatnikin päässä liikkuu. Mekaniikka tällaisessa tavassa lienee siinä, että tehdään happotesti omalle realismintajulle. Kun - nyt vaikkapa Anon tapauksessa - itse havaitsee sanoman mielipuolisuuden, vahvistuu käsitys itsestä sinne tolkun puolelle.Turhan usein tulee itselläkin näitä ainakin pätkän matkaa katseltua, että jotain uteliaisuutta herättävää noissa Anon järjettömissä horinoissa on. Ainakin ne tarjoaa tietynlaisen katsauksen siihen, mistä Suomen venäjämielisissä salaliittopiireissä milloinkin höpistään.
Mitä tulee Anoon niin itselläni tulee jopa tirkistyshalua enemmän syyllisyys siitä, että videoita nähdessään tulee samalla seuranneeksi erään surkean ihmiskohtalon sairaskertomusta.