Juvalla ollaan taas aivan sekaisin. Ollaan laittomassa tilassa ja pitäisi Jumalan lakia vain totella...naapurin suurvaltaa pyydetään apuun taistelussa Amerikkaa vastaan.Voi meitä poloisia reilua kolmea miljoonaa suomalaista, jotka menimme äänestämään, koska Anon mukaan kumarsimme petoa. Hänen missionsa jatkuu vielä.
Aika suorasti Ano tuon kyllä myöntää ja lienee jo muutenkin Supon tarkkailun alaisena, todennäköisesti useamman vuoden ajan. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä Anon sukulaiset ja esimerkiksi tämän lapset tykkäävät hänen mielipiteistään ja suoranaisesta Venäjä-fetissistä.Juvalla ollaan taas aivan sekaisin. Ollaan laittomassa tilassa ja pitäisi Jumalan lakia vain totella...naapurin suurvaltaa pyydetään apuun taistelussa Amerikkaa vastaan.
Ano sentään myöntää epäsuorasti menevänsä naapurin leiriin sotimaan pahuutta vastaan, jos näin tapahtuisi.
Aika suorasti Ano tuon kyllä myöntää ja lienee jo muutenkin Supon tarkkailun alaisena, todennäköisesti useamman vuoden ajan.
"Tää hulluus vaan jatkuu", kuten Ano asian osuvasti heti videon alkuun ilmaisi. Kieltämättä jo tuossa vaiheessa kun Ano osoittaa kynällä katsojaa kohti, ummetuksesta kärsivän ilme kasvoillaan, ja jatkaa: "...ja miettikää ihmiset, että teijjän rahoilla toteutetaan tätä hommaa" tuli hieman syyllinen olo.Venäjän nuoleskelu jatkuu:
Mä luulen, että tähän pätee sama kuin Seiskan julkkisjuorujen tai minkä tahansa riittävän raflaavan klikkiotsikon kohdalla. Siis uteliaisuus siitä mitä täysin järjenvastaista tällä kertaa joku oikeustoimikelvoton, oman elämänhallinnan kanssa painivan tai kuten Anon kohdalla psyykoosissaan mellastavan Juvan takametsiin unohdetun vatnikin päässä liikkuu. Mekaniikka tällaisessa tavassa lienee siinä, että tehdään happotesti omalle realismintajulle. Kun - nyt vaikkapa Anon tapauksessa - itse havaitsee sanoman mielipuolisuuden, vahvistuu käsitys itsestä sinne tolkun puolelle.Turhan usein tulee itselläkin näitä ainakin pätkän matkaa katseltua, että jotain uteliaisuutta herättävää noissa Anon järjettömissä horinoissa on. Ainakin ne tarjoaa tietynlaisen katsauksen siihen, mistä Suomen venäjämielisissä salaliittopiireissä milloinkin höpistään.
CIA ja Vatikaani tässäkin taustalla.Mielenkinntoista miten valittu suhtautuu siihen, että mestaristrategistia ei Carlsonin "haastattelussa" kiinnostanutkaan hyökkäillä Nato maiden kimppuun. Ei edes Suomen tukkapöllyistä puhunut mitään? Valehteliko Putin kenties, vai mistä lienee kysymys. Siihen saamme varmaan valitun kanavalla tänään vankan selvityksen...
NA
Tuossa aiemmin talvella tuli ajankuluksi kateltua tämän henkilöitymän videoita, mutta olihan ne sellaista ahdistunutta mielenvikaista paatosta että pikkuhiljaa unohdin koko hepun. Ei Anon ketju täälläkään ole enää niin pinnalla, enkä yhtään ihmettele. Kiitos kuitenkin infosta!Anolta poistettiin eilen kolme videota vihamielisen sisällön vuoksi. Jutut ovat menneet entistä pimeämmiksi, joista mainittakoon yksi video, jossa hän toivoo, että kaikki koulut pitäisi polttaa. Voi voi pientä Anoa. Vatikaani, Nasa ja saatanalliset ateistit yrittävät ensin myrkyttää hänen naapuristonsa ja nyt ne vielä poistavat hänen videonsa.
Päivän toistaiseksi paras uutinen. Sen siitä saa, kun alkaa palvoa minitsaaria. Onneksi VKK:sta löytyy ihmisiä, jotka osasivat toimia oikein.Puolueet | Valta kuuluu kansalle syrjäytti Ano Turtiaisen puheenjohtajan paikalta
Valta kuuluu kansalle -puolue kertoo irtisanoutuvansa Turtiaisen ”henkilökohtaisista Venäjä-yhteyksistä”.www.hs.fi
Anolle tuli lähtö.
Samalla tajusin, että juutuuppi ei ole enää pitkään aikaan ehdotellut herran videoita minulle. Aikoinaan ihan huumorin ja herran psykoosien takia niitä silloin tällöin katselin.
Nomen est omen.Puolueet | Valta kuuluu kansalle syrjäytti Ano Turtiaisen puheenjohtajan paikalta
Valta kuuluu kansalle -puolue kertoo irtisanoutuvansa Turtiaisen ”henkilökohtaisista Venäjä-yhteyksistä”.www.hs.fi
Anolle tuli lähtö.
Samalla tajusin, että juutuuppi ei ole enää pitkään aikaan ehdotellut herran videoita minulle. Aikoinaan ihan huumorin ja herran psykoosien takia niitä silloin tällöin katselin.
Taisi valitulla, kaiken venäjä kiireen keskellä, unohtua mainita puolueen hallitukselle nimenvaihto-operaatiosta.Onko multa mennyt jotain ohi. Talvellahan nämä vaihtoivat puolueen nimeksi valta kuuluu Kristukselle. Kumpiko se nyt on, kun mediakin uutisoi vanhalla nimellä? Älkää luulko, että oikeasti kiinnostaisi tämä puolue sen enempää, mutta tämän verran kiinnostaa että kumpi se nyt on virallisesti.
Kun olet liian hörhö jopa itse perustamasi hörhöpuolueen johtoon. Saavutus se on tuokin.