Pokerikeskustelu

  • 904 272
  • 6 377

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
ftr kirjoitti:
Edellisellä sivulla kyseltiin noita bonuksia niin vinkkaampa Nordicbetin reloadbonusta. Tarjoavat 50% 100$ asti. 500 reikkikättä vaaditaan niin saa tuon 100$. Pelasin eilen tuon 1/2 Fixed Limitissä. Eipä taida parempia tarjouksia olla kun nuo Priman 5 reikkikättä dollarista.
On tosiaan loistava tarjous. Varsin pianhan tuon 100 dollarin bonuksen saa pelitilille raavittua (eli 500 rake kättä). Suosittelen.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eikös partylle saa helposti enemmänkin ilmaista pelirahaa kuin tuon 50 taalaa? Hakusanoilla "party poker free 75$" löytyy kyllä googlesta parempiakin tarjouksia. Itsekin aloitin pokerin peluun tuollaisella partyn tarjouksella.

Viimeksi otin rakeback+bonus tarjouksen TGF sivustolle (Boss) www.rakebackpages.com sivuston kautta. 30% rakeback, 25$ 250 rakekädestä ja 75$ 1000 rakekädestä oli ohittamaton tarjous. Todella helpot bonarit ja kaikenlisäksi tuolla on aivan surkeita pelaajia. Turkkilaisia on kiva kyniä.
 

Putte88

Jäsen
PartyPokeri???

radical kirjoitti:
BTW, party pokeriin saa 50$ ilmaista pelirahaa!Ei tarvitse luottokorttia tai laitata rahaa. Vaan ne hommaa näin uusia jäseniä.

Mä sain sen vuorokaudes. Ne tarkistaa puhelimen avulla henkilöllisyyden, sellainen automatisoitu viesti.

www.Partystakers.com

tsekkaa

Tarvitseeko Party Pokerilla luottokorttia rahojen palauttamiseen itselleen vai miten se onnistuu kyseisessä paikassa? Kun on turha mennä pelaamaan kyseiseen paikkaan jos ei saa rahojaan pois sieltä mitenkään, kun en omista luottokorttia ainakaan vielä.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
seisnauraa kirjoitti:
Muuten meni ihan hyvin, mutta mitään aktivointilinkkiä en saanut sähköpostissa. Tuli kyllä se posti, mutta mitään linkkiä siitä en löytänyt. Noh, aina ei voi onnistua. Edes bonusrahojen suhteen.

Minullekaan tuota ei tullut ensimmäisen mailin mukana, pyysin sitten sivuilla olevan linkin kautta viestin uudelleen ja siinä linkki oli. Nyt vaan odotellaan bonuksia.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Gleb kirjoitti:
Minullekaan tuota ei tullut ensimmäisen mailin mukana, pyysin sitten sivuilla olevan linkin kautta viestin uudelleen ja siinä linkki oli. Nyt vaan odotellaan bonuksia.

No jos yritän tilata uuden mailin, niin niissä lukee aina "Tää maili voidaan lukea vain HTML:ää tukevalla sähköpostiohjelmalla!". Sitten jos yritän edelleen lähettää sen toiseen osoitteeseeni, jossa olisi tuki HTML:lle, niin eihän siellä enää mitää muuta näykkään, kuin sama teksti. Kätevää.
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
Putte88 kirjoitti:
Tarvitseeko Party Pokerilla luottokorttia rahojen palauttamiseen itselleen vai miten se onnistuu kyseisessä paikassa? Kun on turha mennä pelaamaan kyseiseen paikkaan jos ei saa rahojaan pois sieltä mitenkään, kun en omista luottokorttia ainakaan vielä.

Ei tarvi.. voit kotiuttaa sen moneybookersiin tai vastavaan nettiraha saittiin. Ite kotiutin sen moneybookersiin 2-3 kuukautta sitten.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sattuipa äsken 10 taalan sittarissa semmoinen jako, että tuli tapettua yksi viaton hiiri.
Pre-flopissa mulle käteen mustat ässät, ja heitän all-in. Kaveri katsoo JJ:lla joita toinen oli musta ja toinen hertta.

Floppiin A sekä kaksi herttaa. Tuulettelin jo "varmaa" voittoa. Turnille taas hertta. Tuli kylmähiki, että älä vittu anna herttaa. River ja herttahan sieltä pätkähti.
Jälkeenpäin kun ajettalee, niin tottakai niin piti käydä. Minulle on tässä viimeisen kuukauden aikana vastaavia jakoja tullut kymmeniä, joidenka takia olen hävinnyt useamman sataa euroa.

Ainoa hyvä jako tällä välillä on oikeastaan tämä:
http://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?gameCode=P4&handNumber=415011548
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
repe_joke kirjoitti:

Mitä hyvää tuossa kädessä on? Muuta kuin voitto siis.

Flopissa on gutshot (tosin huono sellainen) + värin veto ja miniraise edellä. Itse reraisesin tämän, esim potillisen. Tosin kaipa maksukin on ihan ok.

Turn: Nuts väri siis kädessä, 3 tyyppiä mukana ja vielä korotuskin edellä. Hyvä tilanne ja todella helppo reraise. Esim. 8$ korotus lienee sopiva, jos potin koon nyt oikein laskin.

Lähes ilmaisen riverin antaminen ei voi olla oikein:
A) Potti pysyy pienenä
B) 4. risti riverilla tappaa actionin lähes varmasti kun A on sulla.
C) Vastustajilla voi olla kolmoset tai 2paria jolloin he voivat saada täyskäden riverilla. Epätodennäköistä ehkä tuolla actionilla, mutta mahdollista.

River: No nyt joko vastassa on täyskäsi (huonosti pelattuna) tai ääliö. Ääliö tällä kertaa.
 
Viimeksi muokattu:

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
repe_joke kirjoitti:
Sattuipa äsken 10 taalan sittarissa semmoinen jako, että tuli tapettua yksi viaton hiiri.
Pre-flopissa mulle käteen mustat ässät, ja heitän all-in. Kaveri katsoo JJ:lla joita toinen oli musta ja toinen hertta.
Itselle sattui kanssa 10$ sittarissa aivan lopussa Headsup tilanteessa molemmille ässät käteen ja minulle onneksi pata ässä ja flop + turn kaikki pataa.
Itsellä olisi tuollaisen tappion sattuessa kyllä saanut näyttökin kyytiä..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sherlock kirjoitti:
Mitä hyvää tuossa kädessä on? Muuta kuin voitto siis.

Tässä on viime aikoina oppinut, että millään muulla kuin voitolla ei ole mitään väliä. Ihan sama pelaatko oikein vain väärin, vain lopputulos ratkaisee.
Ehkä ne jatkuvat ohivedot riverillä on vähän vienyt luottamusta siihen, että pokeri on taitopeli.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Joo kyllä usko on ollut koetuksella taas tänään. Runner runner väri esimerkiksi, joka söi stackia. Oli siinä taas yksi sekopää, joka flopilla maksoi pelkällä gutshotilla alasuoraan ja turnilla sai värinvedon ja maksoi settiäni vastaan. Toinen tapaus omasta liian varovaisesta pelisä. Reissaan utg:stä kurkoilla perinteisesti 3*BB (lopussa yleensä 6xBB) ja floppi Ts3h2h. Korotan puoli pottia testiksi ja joku Unkarin spede reissaa yli potin takaisin. Noo, ajattelen, että setti on pakko olla (ainakin 80% näissä tilanteissa on vähintään kaksi paria osunut) ja foldaan. Yksi short stack veti all-init, joten näin, että akat siellä vain oli. Siinä vitutuskäyrä nousee entisestään, kun "ilmaista" rahaa olisi taas ollut tarjolla. Olen pyrkinyt pelaamaan idioottivarmaa peliä, mutta kai tässä pitäisi alkaa ottamaan lisää riskejä. Ei vaan tuossa napannut, kun positiokin puuttui..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voitin tuossa juuri NL HE 5 + 0,5 $ Short Handed -turnauksen (huimat 17,5$), ja jäädytin sen kunniaksi pelitilini PAF:ilta 2 viikoksi. Pokeri näet oli alkanut kiinnostaa liikaa ja avovaimoni kiinnostus minua kohtaan kaventua samassa suhteessa...
 

ticotico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ny Rangers
Bonus

Jep, hyvin näytti toimivan toi partypokerin bonus, eilen hain sitä ilalla, ja nyt aamulla 50 taalaa pelitilillä...Nyt täytyy avata vielä eukollekin pelitili(vaikkei se pelaakaan), ja ottaa bonarit sieltäkin..
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
ticotico kirjoitti:
Jep, hyvin näytti toimivan toi partypokerin bonus, eilen hain sitä ilalla, ja nyt aamulla 50 taalaa pelitilillä...Nyt täytyy avata vielä eukollekin pelitili(vaikkei se pelaakaan), ja ottaa bonarit sieltäkin..

Itse ainakin olin lukevinani bonusehdoista, ettei samalla IP-osoitteella saa olla useampia tilejä PartyPokerissa. Olit varmaan ottanut tämän huomioon?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
jiimo kirjoitti:
Itse ainakin olin lukevinani bonusehdoista, ettei samalla IP-osoitteella saa olla useampia tilejä PartyPokerissa. Olit varmaan ottanut tämän huomioon?

Kannattaa kysyä tuota supportista etukäteen, niin ei tule epäselvyyksiä. Party on nykyään aika tarkka tuon suhteen muutaman veijarin temppuilujen takia, joten puhelinsoitto tulee melko suurella varmuudella perään, jos samasta osoitteesta pelaa useammalla tunnarilla.
 

ticotico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ny Rangers
sopuli kirjoitti:
Kannattaa kysyä tuota supportista etukäteen, niin ei tule epäselvyyksiä. Party on nykyään aika tarkka tuon suhteen muutaman veijarin temppuilujen takia, joten puhelinsoitto tulee melko suurella varmuudella perään, jos samasta osoitteesta pelaa useammalla tunnarilla.



Joo, ite pelaan kannettavalla, ja eukko voi sitten pelata tavallisella koneella, itsekin luin ehdot ja tosiaan samalla koneella ei voi pelata kuin yksi...
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
ticotico kirjoitti:
Joo, ite pelaan kannettavalla, ja eukko voi sitten pelata tavallisella koneella, itsekin luin ehdot ja tosiaan samalla koneella ei voi pelata kuin yksi...
En sitten tiedä, että käytetäänkö tuohon tunnistukseen IP-osoitetta vai verkkokortin maccia tai jonkun muun laitteen maccia, mutta epäilen, että IP:llä mennään. Kannattanee siis käydä vaikka osoitteessa http://whatismyip.com/ molemmilla koneilla ennen rekisteröintiä.
 

ticotico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ny Rangers
JiVe kirjoitti:
En sitten tiedä, että käytetäänkö tuohon tunnistukseen IP-osoitetta vai verkkokortin maccia tai jonkun muun laitteen maccia, mutta epäilen, että IP:llä mennään. Kannattanee siis käydä vaikka osoitteessa http://whatismyip.com/ molemmilla koneilla ennen rekisteröintiä.



Joo, täytyy tehdä niin, kyllä se voi olla ettei onnistu samasta osoitteesta..
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
repe_joke kirjoitti:
Tässä on viime aikoina oppinut, että millään muulla kuin voitolla ei ole mitään väliä. Ihan sama pelaatko oikein vain väärin, vain lopputulos ratkaisee.

Mä olen tästä kyllä helvetin pitkälle eri mieltä. Tuli vappuna pelattua yön päätteksi ennen nukkumaan menemistä vähän pokeria, vaikka tiesin ettei kyllä varmaan hyvin käy kun kännissä pelaa. Eikä käynytkään, hävisin jonkun 50$.

Mutta ottaako päähän? Ei.

Syy: Eka all-in turnilla kun kädessä suora. Vastustajalla setti, joka muuttui quadseiksi riverillä.

Toka all-in flopilla korotteluiden jälkeen kun kädessä KK. Pöydässä korkein Q. Riveriltä J, kaverilta paljastui QJ.

Kummassakin siis helvetisti edellä kun rahat menee sisään, olen lähinnä tyytyväinen. Jos pelaan jatkossakin näin hyvin, ei ole hätää etteikö nuo tule korkojen kera takaisin.
 

Morgoth

Jäsen
OneBigRed kirjoitti:
Kummassakin siis helvetisti edellä kun rahat menee sisään, olen lähinnä tyytyväinen. Jos pelaan jatkossakin näin hyvin, ei ole hätää etteikö nuo tule korkojen kera takaisin.

Itse olen vasta nyt ruvennut sisäistämään oikeasti tämän ajatuksen. Ensiksi tuo kuulosti niin ärsyttävältä tilanteessa, jossa tuntuu että itsestä mennään milloin oikealta ja milloin vasemmalta ohi eikä se sillä hetkellä lohduta yhtään, kun tiput vaikka turnauksesta 5 tunnin pelaamisen jälkeen juuri ennen rahasijoja...

Pokerissa vain pitää kestää, että joskus susta mennään ohi, vaikka olisitkin edellä. Tavallaan tuon onnen osuus ja hyväksyminen on aika vaikeaa, ainakin itselle. Helppo aina syytää huonoa onnea, kun häviää, vaikka omakaan peli ei ole mitään parasta mahdollista. Lisäksi jos sattuu tulemaan pitkä hyvä putki ja käy tuuri, niin se on taas myös erittäin vaarallista kun luulee olevansa parempi mitä onkaan.

Julminta pokerissa on, että jos ei pysty itselleen olemaan rehellinen ja katsomaan totuutta silmiin ja arvioimaan omaa todellista pelintasoa ei kyllä oikein voi menestyäkään.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
repe_joke kirjoitti:
Tässä on viime aikoina oppinut, että millään muulla kuin voitolla ei ole mitään väliä. Ihan sama pelaatko oikein vain väärin, vain lopputulos ratkaisee.
Ehkä ne jatkuvat ohivedot riverillä on vähän vienyt luottamusta siihen, että pokeri on taitopeli.
Suurin tähän ajatusmaailmaan johtava yksittäinen seikka lienee se, että pelaajat hirvittävän usein ajattelevat pelaavansa voitollista pokeria, kun vaikkapa kahden edellisen viikon saldo on plussalla. Luulevat sitten, että hyvinhän tätä osataan. Puoli vuotta on mielestäni ehdoton minimi määrittämään, pelaako joku voitollista peliä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Morgoth kirjoitti:
Julminta pokerissa on, että jos ei pysty itselleen olemaan rehellinen ja katsomaan totuutta silmiin ja arvioimaan omaa todellista pelintasoa ei kyllä oikein voi menestyäkään.

Totuus kyllä paljastuu, kun kaivaa sen käsihistorian esille ja katselee esim. PokerTrackerista ne kädet, joissa on tullut eniten perseeseen. Pokerissa hauskinta on ainakin itselläni se, että tilttaaminen ruokkii tilttaamista, eli oma huono pelaaminen saa aikaan alati suurenevaa tilttiä. Lisäksi en enää aio viihtyä pöydässä, jossa omia pre-flop -korotuksia maksellaan jatkuvasti ja olen flopin jälkeen OOP. Paskoillahan ne maksaa, mutta liian usien meikäläisellä tilanne lähtee käsistä kun flopilla ei pitkään aikaan osu mikään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Murmeli kirjoitti:
Suurin tähän ajatusmaailmaan johtava yksittäinen seikka lienee se, että pelaajat hirvittävän usein ajattelevat pelaavansa voitollista pokeria, kun vaikkapa kahden edellisen viikon saldo on plussalla. Luulevat sitten, että hyvinhän tätä osataan. Puoli vuotta on mielestäni ehdoton minimi määrittämään, pelaako joku voitollista peliä.

Niin ja näin. Käsien määrä on kuitenkin loppujen lopuksi se suurin tekijä, johon sen luottamuksen voitolliseen peliin tulee perustua. Täällä voi laskeskella kuinka todennäköisesti sitä voitollista peliä pelaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Murmeli kirjoitti:
Suurin tähän ajatusmaailmaan johtava yksittäinen seikka lienee se, että pelaajat hirvittävän usein ajattelevat pelaavansa voitollista pokeria, kun vaikkapa kahden edellisen viikon saldo on plussalla. Luulevat sitten, että hyvinhän tätä osataan. Puoli vuotta on mielestäni ehdoton minimi määrittämään, pelaako joku voitollista peliä.

Joo no en minä omasta pokerin pelaamisestani oikein mitään ole ajatellut. Ja tuo puolivuotta tulee kohta täyteen, joten pitää katsoa sitten vähän tarkemmin kassaliikennettä, ja todeta, että paskahan minä olen.
Tuo eilinen viesti oli muuten kirjoitettu vielä "hienoisessa" vitutuksen puuskassa.

Parasta olisi ehkä meikäläisen pitää parin viikon täys tauko pokerin peluusta, lukea vähän alan kirjallisuutta, ja sitten katsoa uudestaan miltä se pokeripöytä näyttää.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Murmeli kirjoitti:
Puoli vuotta on mielestäni ehdoton minimi määrittämään, pelaako joku voitollista peliä.

Ai puoli vuotta? Aika kovat vaatimukset.

Nettimaailmassa jakoja saa niin paljon aikaiseksi, että kyllähän tuo nyt parissa kuukaudessa selviää. Livessä sitten tietysti eri asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös