Pokerikeskustelu

  • 902 340
  • 6 377

Afan

Jäsen
koukou kirjoitti:
Readit on kaikilla paperilla ja pelityyli scoutattu.. =)

Näkeekö turnausten kulkua muuten PAFilla jostain? Itse en löytänyt kuin "käden historia" kohdan, johon ilmeisesti pitäisi osata syöttää kyseisen käden numero ja silloinkin kaiketi näkisi vain sen yhden ja ainoan käden kulun.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Afan kirjoitti:
Näkeekö turnausten kulkua muuten PAFilla jostain? Itse en löytänyt kuin "käden historia" kohdan, johon ilmeisesti pitäisi osata syöttää kyseisen käden numero ja silloinkin kaiketi näkisi vain sen yhden ja ainoan käden kulun.

Kyseisen turnauksen aulassa voi seurata stakki tilannetta, mutta muuten tilanteen/pelin seuraaminen taitaa olla mahdotonta.
Olisi kyllä kiva olla katsomassa jotain pelejä kärpäsenä katossa, joten jos tämmöinen mahdollisuus on, niin heti infoa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
repe_joke kirjoitti:
Olisi kyllä kiva olla katsomassa jotain pelejä kärpäsenä katossa, joten jos tämmöinen mahdollisuus on, niin heti infoa.
Go to tournament -> go to table. Ainakin itse seurasin eilen kaverin peliä, kun olin itse jo pudonnut. Miksei toimisi myös random-pöydässä?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Noose kirjoitti:
Mä vaihtelen. Turha antaa tutuille kavereille valmiita riidejä uudessa paikassa. Tuntemattomuudesta on kuitenkinn enemmän hyötyä kuin haittaa.
Jännä juttu, mutta minä vähän arvailinkin että näin saattaisitte tehdäkin :)

Kyselin tänään kotijoukoilta lupia että saisinko alkaa pelailemaan (nössöä eikös vain). Vastaus oli että suhtautuminen siihen on erittäin negatiivista, jonka tulkitsin lievästi myöntäväksi vastaukseksi ja kyselenkin vinkkejä että milloin ja mistä freeroll no limit turnauksia kannattaa etsiä?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuota eikö PAFille tosiaankaan saa daunloudattua klienttiä vai enkö tosiaan vaan osaa?
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
jerry kirjoitti:
Et osaa koska ei tarvitse ladata mitään.

Enpä usko että tässä tarkoitetaan sitä ettei kaveri pääse pelaamaan, vaan toivotaan sen javan lisäksi ihan omaa clienttiä. Sitähän ei löydä vaan peliä joutuu pelaamaan selaimesta. Coral Eurobet on muistaakseni samaa verkkoa joten sinne vaan tiliä pystyyn.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
jerry kirjoitti:
Et osaa koska ei tarvitse ladata mitään.

Niin, mutta kun haluaisin. Jos Eurobetin klientti on täysi susi (mitä jo manasin aikaisemmin ketjussa), niin tämähän on jo sitten ihan täydelllinen floppi. Aivan järkyttävää paskaa.

Nopealla kokeilulla en saanut edes noita kammottavia avataria pois. Ebet on samannäköinen, mutta sitä saa sentään vähän viriteltyä. Siltikin se tili on nollilla ja tulee myös pysymään.

Tuumasin pelata tämän illan turnauksen, kun rahatkin saisi kätevästi siirrettyä, mutta se kyllä nyt jää. Jos avatarit katoaa, niin sitten, mutta kuten jo puhuittekin, niin äkkiä muualle pelaamaan.

Ymmärrän, että PAF on monille helppo ja mieluisa vaihtoehto, mutta ei näin.
 

jerry

Jäsen
Vinyl kirjoitti:
Enpä usko että tässä tarkoitetaan sitä ettei kaveri pääse pelaamaan, vaan toivotaan sen javan lisäksi ihan omaa clienttiä. Sitähän ei löydä vaan peliä joutuu pelaamaan selaimesta. Coral Eurobet on muistaakseni samaa verkkoa joten sinne vaan tiliä pystyyn.

Joo, ei tässäkään tarkoiteta ettei pääsisi pelaamaan.

pernaveikko kirjoitti:
Niin, mutta kun haluaisin. Jos Eurobetin klientti on täysi susi (mitä jo manasin aikaisemmin ketjussa), niin tämähän on jo sitten ihan täydelllinen floppi. Aivan järkyttävää paskaa.

Nopealla kokeilulla en saanut edes noita kammottavia avataria pois. Ebet on samannäköinen, mutta sitä saa sentään vähän viriteltyä. Siltikin se tili on nollilla ja tulee myös pysymään.

Tuumasin pelata tämän illan turnauksen, kun rahatkin saisi kätevästi siirrettyä, mutta se kyllä nyt jää. Jos avatarit katoaa, niin sitten, mutta kuten jo puhuittekin, niin äkkiä muualle pelaamaan.

Ymmärrän, että PAF on monille helppo ja mieluisa vaihtoehto, mutta ei näin.

Samaa mieltä, PAF on huonoin mahdollinen paikka pelata näitä turnauksia, mutta kyllä sekin käy itselleni.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Vielähän löytyy PokerRoom jos sen haluat testata mutta eiköhän siellä ole samat ongelmat. Nuo avataret pitäisi muuten oikeasti roudata hiuksista vittuun. Joskus tuolla PAF:lla pelailin ja jo kahden pöydän pelaaminen on todella vittumaista puuhaa. EuroBettiä enkä Pokerroomia ole kokeillut enkä taida kyllä kokeillakaan. Jos nuo turnaukset siirtyvät esim. sinne Priman verkkoon tulen mielelläni mukaan jos mahdollista. Tosin turnauspelaaminen ei oikein sytytä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vinyl kirjoitti:
Nuo avataret pitäisi muuten oikeasti roudata hiuksista vittuun.

Jos se ei selvinnyt, niin Ebetillä siis nuo saa pois ja se pelastaa jo paljon, mutta ei riittävästi. Pokerroom ei millään voi olla Ebetiä niin paljon parempi, että sitä kannattaisi edes kokeilla, koska saman verkon skinit ovat aina niin samanlaisia. Olen toki tietoinen paikasta.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Gags kirjoitti:
Onks tää nyt Pahvilla? Saaks tulla mukaan, vaikkei taidakaan noita hienoja termejä ja lingoa?

Juu juu, nyt on turnaus pystyssä ja mukaan vaan jos et jo ole.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Juu eli siis Pelksit's-turnaukseen on liitytty, täällä porukoiden luona pelataan.

Mietin vaan sitä, että haluaisiko jotkut pelata mahdollisesti vielä 23.00 alkavana uuden turnauksen tänään? Huomenna kun ei ilmeisimmin ole mahdollisuutta, kun tuo huomisen klo 18.00 turnaus peruttiin sen jonkun ihme joulun vuoksi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
dana77 kirjoitti:
Miten E ja muut näkevät tämän pelikavereiden tutuksi tulemisen noinniinkuin yleisesti ottaen.

Tietysti siitä on osittain hyötyä ja osittain haittaa, että muut tuntevat tyylisi pelata. Ja sen mukaan sitä vaihtelenkin. Itseäni vain vähän pelottaa se, että uskoakseni monet pitää täällä itseäni kohtuullisen loose-aggressivena, jolloin pitää noita bluffeja vähentää. Kuitenkin sillä saisi jo vähän yllätystä aikaan.

Itselläni on kaksi nickiä maailmalla käytössä, toinen on tämä -Sark- ja toinen on Garner.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
E kirjoitti:
Mietin vaan sitä, että haluaisiko jotkut pelata mahdollisesti vielä 23.00 alkavana uuden turnauksen tänään? Huomenna kun ei ilmeisimmin ole mahdollisuutta, kun tuo huomisen klo 18.00 turnaus peruttiin sen jonkun ihme joulun vuoksi.

joulun prkl...
Mukana varmasti jos uusi otetaan tänään. Varsinkin jos tulee eilisen kaltainen lähtö...
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
E kirjoitti:
Juu eli siis Pelksit's-turnaukseen on liitytty, täällä porukoiden luona pelataan.

Mietin vaan sitä, että haluaisiko jotkut pelata mahdollisesti vielä 23.00 alkavana uuden turnauksen tänään? Huomenna kun ei ilmeisimmin ole mahdollisuutta, kun tuo huomisen klo 18.00 turnaus peruttiin sen jonkun ihme joulun vuoksi.

Mä voin pelata kanssa 23.00. Kinkkua paistan muutenkin samalla. Miten ois jos myöhempi turnaus pelattas pikkasen isommalla panoksella?
 

Afan

Jäsen
E kirjoitti:
Mietin vaan sitä, että haluaisiko jotkut pelata mahdollisesti vielä 23.00 alkavana uuden turnauksen tänään? Huomenna kun ei ilmeisimmin ole mahdollisuutta, kun tuo huomisen klo 18.00 turnaus peruttiin sen jonkun ihme joulun vuoksi.

Jaa joulun... Ihme prioriteetteja ihmisillä!

Itse voisin hyvinkin olla mukana myös klo 23. En ole PAFin pokeritilillä tavannut juuri rahaa pitää ja pankkitunnarit viettävät joulua eri paikassa kuin minä, mutta onneksi PAFin vedonlyöntipuolella on sentään jotain, jota voin pokeripuolelle siirtää, jotta ei siitä jää kiinni.

Ylläoleva spekulaatio on toki sikäli turhaa, että tämän illan turnauksen jälkeen olen rikas mies.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
joo

Moon kans mukana, jos ketutar on myötämielinen.

Voisin tietty YV:nä lähettää teille tilinumeroni, niin voitte lähettää rahanne suoraan minulle ja säästyy tuo talon keräämä provikka...
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja ulkona taas nopeasti...
Eli ilman muuta mukana mikäli uusi tänään otetaan.

Preflopissa actionia mukavasti, reissut 400$:n, ja kahdelta call.
pöytään joku blanko ja 2 pienehköä ristiä.
Itsellä KK ja jäljellä oleva ~1000$ keskelle.
Jälleen molemmat maksaa ja siinä vaiheessa tiesin että noutaja tulee.
Toisella naulat (toinen ristiä), toisella 2 ristiä, ristiä taisi tulla kaksin kappaleinkin pöytään joten AA vei. Jälkeenpäin ajatellen olisi voinut ehkä antaa aloitetta muille, eikä ainakaan kaikkia työntää keskelle. Mutta toisaalta pakko oli suht kovasti lyödä ettei ristejä ainakaan halvalla vedetä. AA tuli kyllä puskista, ei parane sokaistua KK:sta, se on tullut kalliiksi näissä peleissä.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Minireissailen pihalle ehkä ~14.. Afanille henk. koht. oppitunti mitä minireissailulla saavutetaan :)
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Lyhyestä virsi kaunis taas vaihteeksi. Sija 12 niinkuin edelliselläkin yrityksellä, vaikka välillä tuli mentyä päälle 3000 stackissa. Mutta kun pitää tyhmänä väkisin roikkua kiinni siinä 50 blindissa, niin löydään sitten all-in suoran vedolla. Ja kaverilla naulat kädessä, joten se siitä...Mutta uusintaa vielä tänään jos porukkaa mukana, ehdottomasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös