Onks tää nyt Pahvilla? Saaks tulla mukaan, vaikkei taidakaan noita hienoja termejä ja lingoa?Pleksi(t) kirjoitti:Eli nyt.
Pleksi(t)'s ja jatkis.
Klo 21:00.
Onks tää nyt Pahvilla? Saaks tulla mukaan, vaikkei taidakaan noita hienoja termejä ja lingoa?Pleksi(t) kirjoitti:Eli nyt.
Pleksi(t)'s ja jatkis.
koukou kirjoitti:Readit on kaikilla paperilla ja pelityyli scoutattu.. =)
Afan kirjoitti:Näkeekö turnausten kulkua muuten PAFilla jostain? Itse en löytänyt kuin "käden historia" kohdan, johon ilmeisesti pitäisi osata syöttää kyseisen käden numero ja silloinkin kaiketi näkisi vain sen yhden ja ainoan käden kulun.
Go to tournament -> go to table. Ainakin itse seurasin eilen kaverin peliä, kun olin itse jo pudonnut. Miksei toimisi myös random-pöydässä?repe_joke kirjoitti:Olisi kyllä kiva olla katsomassa jotain pelejä kärpäsenä katossa, joten jos tämmöinen mahdollisuus on, niin heti infoa.
Ossi kirjoitti:Go to tournament -> go to table.
Jännä juttu, mutta minä vähän arvailinkin että näin saattaisitte tehdäkin :)Noose kirjoitti:Mä vaihtelen. Turha antaa tutuille kavereille valmiita riidejä uudessa paikassa. Tuntemattomuudesta on kuitenkinn enemmän hyötyä kuin haittaa.
pernaveikko kirjoitti:Tuota eikö PAFille tosiaankaan saa daunloudattua klienttiä vai enkö tosiaan vaan osaa?
jerry kirjoitti:Et osaa koska ei tarvitse ladata mitään.
jerry kirjoitti:Et osaa koska ei tarvitse ladata mitään.
Vinyl kirjoitti:Enpä usko että tässä tarkoitetaan sitä ettei kaveri pääse pelaamaan, vaan toivotaan sen javan lisäksi ihan omaa clienttiä. Sitähän ei löydä vaan peliä joutuu pelaamaan selaimesta. Coral Eurobet on muistaakseni samaa verkkoa joten sinne vaan tiliä pystyyn.
pernaveikko kirjoitti:Niin, mutta kun haluaisin. Jos Eurobetin klientti on täysi susi (mitä jo manasin aikaisemmin ketjussa), niin tämähän on jo sitten ihan täydelllinen floppi. Aivan järkyttävää paskaa.
Nopealla kokeilulla en saanut edes noita kammottavia avataria pois. Ebet on samannäköinen, mutta sitä saa sentään vähän viriteltyä. Siltikin se tili on nollilla ja tulee myös pysymään.
Tuumasin pelata tämän illan turnauksen, kun rahatkin saisi kätevästi siirrettyä, mutta se kyllä nyt jää. Jos avatarit katoaa, niin sitten, mutta kuten jo puhuittekin, niin äkkiä muualle pelaamaan.
Ymmärrän, että PAF on monille helppo ja mieluisa vaihtoehto, mutta ei näin.
Vinyl kirjoitti:Nuo avataret pitäisi muuten oikeasti roudata hiuksista vittuun.
Gags kirjoitti:Onks tää nyt Pahvilla? Saaks tulla mukaan, vaikkei taidakaan noita hienoja termejä ja lingoa?
dana77 kirjoitti:Miten E ja muut näkevät tämän pelikavereiden tutuksi tulemisen noinniinkuin yleisesti ottaen.
Bemo kirjoitti:- Ja salasana oli?
Pleksi(t) kirjoitti:Eli nyt.
Pleksi(t)'s ja jatkis.
E kirjoitti:Mietin vaan sitä, että haluaisiko jotkut pelata mahdollisesti vielä 23.00 alkavana uuden turnauksen tänään? Huomenna kun ei ilmeisimmin ole mahdollisuutta, kun tuo huomisen klo 18.00 turnaus peruttiin sen jonkun ihme joulun vuoksi.
E kirjoitti:Juu eli siis Pelksit's-turnaukseen on liitytty, täällä porukoiden luona pelataan.
Mietin vaan sitä, että haluaisiko jotkut pelata mahdollisesti vielä 23.00 alkavana uuden turnauksen tänään? Huomenna kun ei ilmeisimmin ole mahdollisuutta, kun tuo huomisen klo 18.00 turnaus peruttiin sen jonkun ihme joulun vuoksi.
E kirjoitti:Mietin vaan sitä, että haluaisiko jotkut pelata mahdollisesti vielä 23.00 alkavana uuden turnauksen tänään? Huomenna kun ei ilmeisimmin ole mahdollisuutta, kun tuo huomisen klo 18.00 turnaus peruttiin sen jonkun ihme joulun vuoksi.