Ei ole kokemusta Deuces crackedista, näköjään 7 päivää saa tutustua ilmaiseksi, joten kannattaahan tuota ainakin kokeilla.
Itse voin vilpittömästi suositella
Pokerstrategyä niin videoiden, strategia-artikkeleiden kuin auttavaisen fooruminkin puolesta. Strategy on ilmainen ja sieltä saa lisäksi ilmaista pelirahaa 50$ kun suorittaa semmoisen pokeristrategiavisan, joka on aika helppo (3 yrityskertaa, 2 tuntia aikaa tehdä olikohan ~20 kysymystä, saa luntata artikkeleista oikeat vastaukset samalla). Kun sen 50 dollaria saa niin sillä pitää kyllä jonkin verran pelatakin, että sen saa vapautettua. Vaatimukset ei kuitenkaan oo mitkään kohtuuttomat. PS:ltä löytyy materiaalia monella kielellä, myös suomeksi on hyvin tarjolla tavaraa, ja sitä tulee enenevissä määrin kun suomenkielistä puolta tässä on viime aikoina kehitetty rytinällä eteenpäin mm. sainaamalla uusia valmentajia.
Saitin "hinta" tulee siitä, että pitää pelata (tahkota rakea) Strategyyn liitetyillä saiteilla, jolloin saa Strategy-pisteitä joilla noustaan jäsentasoissa eteenpäin. Mitä korkeampi jäsentaso, sitä enemmän videoita, artikkeleita ja foorumin osa-alueita saa katseltavaksi. Homma on kuitenkin siitä fiksu että esim. platinatason sisällöllä ei tee mitään jossain mikrolimiiteissä, vaan siihen riittää ihan pronssijäsenyyskin, joka muistaakseni tulee automaattisesti kun liittyy. Jäsentasot on siis suunniteltu niin että ne on suhteutettavissa limiitteihin.
Joidenkin affiliate-saittejen kautta liittyessä menettää rakebackin, mutta PS:n tapauksessa ei. Ainakaan niillä saiteilla missä olen itse pelannut.
Jos haluat(te), voit(te) laittaa nickin NumberEleven suosittelijaksi liittyessänne, saan siitä kympin tai pari (tai en mitään), riippuen paljonko pelaat noille PS:ään liitetyillä saiteilla.
----
Itse tahkoan vielä mikroja, tosin viime aikoina on näyttänyt hyvältä kun olen siirtynyt takaisin Partyllekin pelaamaan. Taso on selvästi heikompi kuin FullTiltillä. Itse ajattelin ottaa FT:ltä rollin pois heti kun ensitalletusbonus on kerätty, mutta mietin että voisi kokeilla jotain uutta saittia. Olisiko mitään suositteluja, missä olisi erityisen paljon kalaa? Betfairistä olen ainakin kuullut hyviä juttuja kun siellä on se vedonlyöntipuolikin, josta kuulemma eksyy satunnaisia räiskijöitä pokerinkin puolelle (kuten Partylla). Aattelin kyllä kysyä tätä tuolta PS:stäkin vielä, mutta kysytäänpä nyt täältäkin.