Löytyhän tälläinenkin ketju. Hold´emiä tulee pelattua epäsäännöllisen säännöllisesti, riippuen lähinnä siitä miten on aikaa. Viime viikolla sain moninkertaistettua kassan, nyt kahtena viime päivänä on menty jopa alemmas mistä lähdin. Tiedostan etten ole mikään huippupelaaja, mutta yleensä pelaan kuitenkin voitollisesti. Tämä kahden päivän pudotus on tehnyt ihmeellisiä asioita omalle pelille. Omasta pelistä on tullut ihan saatanan epävarmaa, teen vastustajista päässäni paljonpaljon parempia pelaajia mitä he oikeasti ovat, ja tämän seurauksena kippailen pelattavia käsiä ja pelaan muutenkin päin persettä.
Nämä kaksi kättä saivat meikäläisen pelin sekaisin. Tiedän että pokerissa joskus häviää vaikka pelaa oikein, mutta mietityttää että olisiko näissä voinut tehdä jotain toisin. Eli:
Meikäläinen on BB, diileri jakaa QKd kouraan. Seuraavat foldaa, buttonissa istuva limppaa mukaan. SB foldaa ja minä reissaan 4xBB. Button maksaa, ja floppi näyttää: Ks, 8d, 5d. Minä lyön 6xxBB, button maksaa. Turniin 6d, meikäläinen lyö rojut keskelle, button maksaa. Kortit auki, ja kaverilla on 8rAd. Riveriltä 3d pöytään ja adios.
Kuten kirjoitin, en tiedä että olisinko voinut pelata käden jotenkin toisin? Tietty allit pre-flopissa, mutta varmaan tuo eevertti olisi maksanut nekin.
Toinen käsi, tällä kertaa meikäläinen pelaa buttonilla.
AA käteen, muutama limppaa mukaan, korotan 6xBB, yksi ennen minua lähtee mukaan. Floppi on A, 6, 2 sateenkaari. Kaveri passaa, minä lyön kaikki keskelle. Ja maksuhan sieltä tulee, AA vastaan QQ. Turn ja river; QQ. Ja jälleen adios.
Paskaa tuuria, mutta taas mietityttää että olisiko voinut pelata toisin. Tietty nauloilla voisi lyödä kaikki keskelle heti kärkeen. Mutta en kyllä keksi yhtään järkevää syytä, miksi ite maksaisin QQ parilla, kun pöydässä on yksi ylikortti ja pre-flopissa reissannut kaveri lyö kaikki keskelle flopin jälkeen.
Sekavaa tekstiä, pahoitteluni siitä.