madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Selvä, eli sovitaan kantaa ottamaani kohtaan sitten niin, että Viitalalle ei jostain syystä Ässissä pelattu esim. videon mukaisia 2v1 -tilanteita joissa pääsee molaria vastaan.
Kiinnostaisi kyllä tietää mistä syystä Ässissä ei jollekin tietylle pelaajalle vuodesta toiseen syötetä maalipaikkoja, onko tässä siis siitä kyse?
Ja edelleen, jos minun silmääni Viitala ei järin hyvin viimeistellyt tärkeillä hetkillä tuollaisista 1v1 -tilanteista, niin se on vähintään yhtä validi näkemys kuin se, että saatuaan ruotsissa vähän kiekkoa lapaan niin täällä todetaan että ei kyllä Ässissä oikein syötetty paikkoja.
E: Ja jottei jää epäselväksi, niin olen toivonut Viitalalle pelkästään hyvää siinä missä jokaiselle patapaidalle, ko. pelaajan puolesta uhriutuminen menee vaan välillä yli.
Ässissä pelatessaan ollut peliaikaan nähden tehokas.
Mua hiersi ainakin isosti se, ettei saanut koskaan todellista mahdollisuutta ja luottoa ylivoimalla.
Eikä sitä voi selittää sillä ettei kukaan valmentaja nähnyt käyttöä, koska täällä on ollut Viitalan Ässäajan paska ylivoima.
Nyt on kuitenkin pelaajan ja Ässien kannalta positiivinen tilanne. Viitala pääsi muualle hakemaan uutta steppiä uralle ja tällä hetkellä ei täällä mahtuisi pelaamaan.
Toivottavasti jatkaa maalitehtailua.