Poikamme maailmalla

  • 3 512 865
  • 14 171

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ketola ja Aaltonen jatkavat Hpk:ssa myös ensi kaudella.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ketola ja Aaltonen jatkavat Hpk:ssa myös ensi kaudella.

Kiva, että pojille löytyy Liigapelejä vaikkei Ässissä ollutkaan paikkoja. Aaltonen voisi vetää nelosessa mutta siellä ovat JJ ja Virtanen. Ketola voisi pelata pakistossa, mutta siellä on Lefe ja Matinmikko. Valintoja on tehty ja tehdään jatkossakin
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Todella yllättävä tämä Jatkiksen juttu Rauli Raitasesta, en todellakaan itse ajatellut miehen olevan enää millään tavalla etenkään valtakunnallista kiekkomediaa kiinnostava parin hassun Mestis-päävalmentaja pelin takia. Ja vieläpä näin laaja juttu, ihan kaikki käsilaukku-hommat sun muut käydään läpi..

Mies on näemmä nyt sitten hurahtanut valmentamiseen.. joko tässä saa alkaa odottaa milloin päätyy Ässien valmennustiimiin *hymiö*

 

Polvitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
joko tässä saa alkaa odottaa milloin päätyy Ässien valmennustiimiin *hymiö*

Tai pelätä.

"Uskon, että jollain tapaa luonteeni esti minua lähtemästä. En myöskään osannut kunnolla englantia enkä sen takia uskaltanut lähteä kokeilemaan."

Sitä perus Railia johon täällä totuttiin aikoinaan, ei oikein uskaltanut.

Ai niitä aikoja, seisomakatsomossa oli menoa ihan eri tavalla..
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oma maalivahtipoika Tolvanen tehnyt maalin Itävallassa, kun toinen oma poika Tirronen otettiin pois maalilta.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mulla on ohut muistikuva, että Vance olisi tv-hommia tehnyt Flyersin paikallisella NBC Philadelphian kanavalla ja voisin näin väittää tapahtuneenkin. Tuosta on muutama vuosi aikaa, kun katselin Phillyn peliä NBC:n lähetyksenä. Oisko peräti studiossa ollut asiantuntijan roolissa. Tuli siinä melkoiset flashbackit tästä kaverista.

En itse googlesta tietenkään juur mitään tästä löytänyt, mutta näin on ja mahtaakohan vieläkin tv-hommia tehtailla vai oliko joku pieni stintti vaan.
No perkele, menihän se persiilleen. Kyseessä oli tietysti Colby Cohen, ei Troy Vance!

Cohen siis tämä ässätaustainen isohko rightin pakki, joka NCB Sports Philadelphian ruudussa töissä. Alla twiitti ja oikealla Cohen juttelemassa neiti-Gauthieriin liittyen, josta allekirjoittanut muisti taas Cohenin olemassaolon ja tajusi virheensä:

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös