Poikamme maailmalla

  • 3 520 447
  • 14 222

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Barach rysslandiassa 18 ottelua, tehot 2+5.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei kai se väärinkään olisi jos tuota Putlerin maailman vanhinta ammattia harjoittavan ötökän kuulumisia ei päiviteltäisi tänne lainkaan. Ollaan niin kuin ei oltaiskaan.
Tjooooh. Ajattelin vaan nauttia, kuinka ei natsaa tuolla rysslandiassa. Katotaan seuraavan kerran, ehkä, kauden loputtua.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mika Toivola on pesäpalloseura Kouvolan Pallonlyöjien uusi toiminnanjohtaja. Toivola aloitti työssään maanantaina.

Ohhoh, enpäs olisi tuollaista uskonut. Onko tietoa onko Toivolalla aikaisempaa pesäpallotaustaa?

e: vastaan itse, kun tuosta oli lehdessä juttua

"– Seuraan kaikkea urheilua innokkaasti. Tänä vuonna katselin televisiosta kaikki playoff-ottelut miesten ja naisten Superpesiksessä. Olen palloilun ja urheilun ammattilainen, mutta en ole vielä pesäpallon ammattilainen. Rupean välittömästi opettelemaan sellaiseksi.

Toivola lisää, että hänen mielestään KPL:n toiminnanjohtajan pitää oppia pesäpallon asiantuntijaksi jollain aikataululla.

– Välttämättömyyshän se ei ole, mutta tykkään tutkia ja opiskella. Tykkään myös jutella ihmisten kanssa."

Toivola /ks.fi
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
"– Seuraan kaikkea urheilua innokkaasti. Tänä vuonna katselin televisiosta kaikki playoff-ottelut miesten ja naisten Superpesiksessä. Olen palloilun ja urheilun ammattilainen, mutta en ole vielä pesäpallon ammattilainen. Rupean välittömästi opettelemaan sellaiseksi.

Toivola lisää, että hänen mielestään KPL:n toiminnanjohtajan pitää oppia pesäpallon asiantuntijaksi jollain aikataululla.

– Välttämättömyyshän se ei ole, mutta tykkään tutkia ja opiskella. Tykkään myös jutella ihmisten kanssa."

Toivola /ks.fi
Heh.. no kyllä minäkin sitten haen töihin vaikka paikalliselle poliisilaitokselle monipuolisen poliisityön osaamiseni turvin. Olen kuitenkin elämäni aikana katsellut esimerkiksi saksalaisia poliisisarjoja, Columbon, Reinikaisen sekä kaikki Poliisiopisto ja Beverly Hills kyttä -elokuvat

No ei kai ny maar saa kiusata.. ainahan sitä pitää ihmisen elämässä ottaa uusia haasteita, peukkua sille
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Illan kierroksella omat pojat Ketola hieno maali, Peltomäki 2 maalia, Kivenmäki syötti yv maalin Helewkalle ja Appeli jäähyili 2+2 min.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös