Linnunpönttö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Turusta raportoitiin että Tiivola oli vaihtopenkiltä huutanut "Tuomisto vitun hiiri!"
Kyl Jessekin kotipelissä huuteli jotain samansuuntaista Tuomistolle.Turusta raportoitiin että Tiivola oli vaihtopenkiltä huutanut "Tuomisto vitun hiiri!"
Peliaikaan suhteutettuna oli Porissa kyllä ihan ok tehokas. Itseä ei ainakaan yllätä yhtään että nyt tehnyt Sakari Salmiseen verrattuna tuplaten pisteitä allsvenskanissa.
Olisipa meillä ens kaudella, tulis se yv ja maalipyssy samalla.Ojamäki yyveellä onetimer-pommilla maali. On se nättiä ja helppoa kun sen osaa!
Olisipa meillä ens kaudella, tulis se yv ja maalipyssy samalla.
Näin se menee ja palaa Ässiin sitten n. 40 vuotiaana ja hitaana.Raha ratkaisee. Juudas.
Eilen tuli huomattua tämäkin, Saku Salmela tuolla liigassa vuodesta toiseen pelaa eikä edelleenkään jalkoihin jää, liike on hyvää ja osaa pelata kovaakin.
Isänsä ainakin umpi Lukko, joten luulen että Porin synnäri on vaan olosuhteiden pakosta;) ..taisivat asua Tampereen suunnalla opiskelun jälkeen ja juniori pelaillut siellä. ..Hänen isänsä muistuttaa minua aina legendaarisesta Korpisalon keskari + Läski-Saarela tapauksesta, niistä saatiin hyvät väännöt!En tiedä onko Ässien kasvatteja alunperin, koska ainakin vanhemmissa junioreissa on pelannut Tapparassa, mutta Jami Krannila siirtyy Lukkoon.
Hehkutettu suomalaispelaaja siirtyy Pohjois-Amerikasta SM-liigaan – iski maalin ilmaveivillä
Lukko hankki lupaavan hyökkääjän.www.is.fi
Porissa ainakin syntynyt.
Äiti on kait porilaisia, ja nykyisin asuvat Porissa.Isänsä ainakin umpi Lukko, joten luulen että Porin synnäri on vaan olosuhteiden pakosta;) ..taisivat asua Tampereen suunnalla opiskelun jälkeen ja juniori pelaillut siellä. ..Hänen isänsä muistuttaa minua aina legendaarisesta Korpisalon keskari + Läski-Saarela tapauksesta, niistä saatiin hyvät väännöt!
Kristallipalloni oli kirkkaana. 13min pelin jälkeen Soukka maaliin.Severi Soukka tänään HIFK:n rosterissa luukkuvahtina. En näe mahdottomana vaikka pääsisi tositoimiinkin...
Taisi Korhonen päästää kolmessa sekunnissa ekan, Soukalla meni siihen nähden ihan hyvin.Mikäs se Korhosen Rassen ennätys oli? Soukka päästi ekan 13 sekuntia liigauransa aloituksesta.
Aleksi Matinmikko pari ylivoimamaalia ensimmäiseen erään Kajaanissa.
Melkoista peliä pelaa. 2+4 kasassa tähän mennessä ja 1 erä vielä pelaamatta. Kauden tehot 42 ottelua 54 pistettä, kun lasketaan päivän tehot mukaan.Aleksi Matinmikko pari ylivoimamaalia ensimmäiseen erään Kajaanissa.