Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Varttinen tänään Viljasen kanssa Sportin kakkos pakkiparissa. Nyt äijää seinälle!
Ens kaudella Ässien kakkosparina, no ehkä ei.Varttinen tänään Viljasen kanssa Sportin kakkos pakkiparissa. Nyt äijää seinälle!
Hienoa, että Varttinen pääsee pelaamaan vielä Liigassa. Ja taitaa vielä pelata Ässiä vastaan Porissa. Aina pitänyt hänen tavasta pelata.
Näitä omia poikia Sportissa nyt:
Valtteri Viljanen
Shaun Heshka
Juho Tommila
Mikko Salmio
Aleksi Varttinen
Ja jos laitetaan kaikki viimeisen 5 vuoden aikana Sportissa pelanneet Ässä-taustaiset pelaajat niin lista vain kasvaa.
Mikko Vainonen
Niklas Nevalainen (ei liigapelejä Ässissä)
Rasmus Rinne
Simon Suoranta (toki alkujaan Vaasasta juniorivuodet)
Toni Kallela
Kristian Tuohilampi (ennen Ässiä Sportissa Mestistä)
Toiseen suuntaan kulkeutunut:
Charles Bertrand
Roope Talaja
Sami Aittokallio
Eemil Erholtz
Aleksi Rekonen
Niko Peltola
Matti Lamberg
Bonus:
Niklas Appelgren (aloitti liigauran 2 pelin lainalla Hermeksestä Sportissa)
Superbonus:
Tommi Taimi (oman juniorin läpimurto miesten tasolle Mestiksessä Sportissa)
Yhtä kaikki, suhteellisen vilkasta liikenne ollut molempiin suuntiin.
Heshka ja Korhonen ainakin lisäksi.
Edit ja Varttinen
Kai Antero selostaa? Voi kuinka hienoa?Viisi ottelua putkeen voittaneella Pelicansilla on tänään huippuketju Kivenmäki- Jasek-Killinen ykkösketjuna. Ottelu näkyy vapaasti subilla.
Eipä selosta vaan Saukkonen, paranee vain.Kai Antero selostaa? Voi kuinka hienoa?
Sä ajattelet ihan täysin väärin. Jos ne menestyvät muualla niin sitten ovat vielä omia poikia, muuten eivät.Olen muuten varmaan melkoinen hapannaama ja ilkimys, kun mulle meidän poikamme lakkaavat olemasta meidän poikia silloin, kun he pelaavat toisessa seurassa ja samassa sarjassa kuin Ässät.
Ja paskat. Tuo olisi jo kieroutunutta gloryhunterismia.Sä ajattelet ihan täysin väärin. Jos ne menestyvät muualla niin sitten ovat vielä omia poikia, muuten eivät.
Tarkoitatko mukamas ettei Sebastian Aho ole oma poika?Ja paskat. Tuo olisi jo kieroutunutta gloryhunterismia.
Olen muuten varmaan melkoinen hapannaama ja ilkimys, kun mulle meidän poikamme lakkaavat olemasta meidän poikia silloin, kun he pelaavat toisessa seurassa ja samassa sarjassa kuin Ässät.
Tietysti on. Ei hän pelaa liigassa Ässiä vastaan.Tarkoitatko mukamas ettei Sebastian Aho ole oma poika?
Sama. Ei tartte edes morjestaa Ässien suuntaan. Puukko heiluu (kuv.) selkään.Olen muuten varmaan melkoinen hapannaama ja ilkimys, kun mulle meidän poikamme lakkaavat olemasta meidän poikia silloin, kun he pelaavat toisessa seurassa ja samassa sarjassa kuin Ässät.
Kävitkö katsomassa vai luotatko sinäkin Teksti-tv:n voimaan?Ei mikään paras debyytti.
Teksti-tvn voimaan.Kävitkö katsomassa vai luotatko sinäkin Teksti-tv:n voimaan?