Poikamme maailmalla

  • 3 520 502
  • 14 222

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olisihan se ollut taas melkoista penailua jos Wänä olisi johonkin toiseen liigaseuraan päästetty. Hyvä näin et jatkaa Saksassa.
Ei sopimus Liigaan olisi ollut penailua, sillä minusta Ässillä ei olisi ollut juuri nyt käyttöä hänelle.
Sikäli siirto Suomen ulkopuolelle on hyvä, että Wännström olisi taatusti tehnyt rutosti maaleja Ässiä vastaan, vaikka olisi muuten vedellyt kiikareilla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
En Wänää ollut hamuamassa mutta siitä olen eri mieltä, etteikö Ässillä olisi ollut hänelle käyttöä. Wännström on käytännössä puhdas maalintekijä, muuta hyötyä hänestä ei ole ja Ässillä on aina käyttöä maalintekijöille. Jos vaikka viime kauden maalilukuja (surkeat 127 tehtyä maalia) katsoo, niin todellakin käyttöä on, toivottavasti joku uusista pelaajista paukuttaa päälle 20 kaappia.
 

Mullet1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, Leijonat, Huuhkajat
En Wänää ollut hamuamassa mutta siitä olen eri mieltä, etteikö Ässillä olisi ollut hänelle käyttöä. Wännström on käytännössä puhdas maalintekijä, muuta hyötyä hänestä ei ole ja Ässillä on aina käyttöä maalintekijöille. Jos vaikka viime kauden maalilukuja (surkeat 127 tehtyä maalia) katsoo, niin todellakin käyttöä on, toivottavasti joku uusista pelaajista paukuttaa päälle 20 kaappia.

Täysin samaa mieltä.
Tuskin Wänä enää samoja maalimääriä olisi kolisutellut, mutta 20+ olisi varmasti tullut ilman loukkeja. Tän hetken rosterissa ei välttämättä ole yhtään 20 maalin yrittäjää, toivottavasti olen väärässä. 10-15 maalin ukkoja onkin jo useampi, joita ei juuri viime kaudella ollut.
 

RedPower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät // Habs // Carolina Hurricanes
Tän hetken rosterissa ei välttämättä ole yhtään 20 maalin yrittäjää, toivottavasti olen väärässä. 10-15 maalin ukkoja onkin jo useampi, joita ei juuri viime kaudella ollut.
Aivan,kuten jo omassa lauseessasi totesit,positiivisessa mielessä olet väärässä,Barach tulee paukuttamaan sen +20 maalia ja Graber myös lähelle.Nyt ei vain riitä että meidän huippujätkät tekee n.15 maalia,vaan meillä täytyy olla muutama todellinen uhka vastustajalle, jotka pystyvät ratkaisemaan meidän eduksi tiukkoja pelejä.

Barach on juuri niin vaikea pideltävä vastustajan kannalta ja hänestä rakennetaan todellinen maalinteko uhka vastustajalle ja kultainen kypärä vielä päähän,niin meille on tulossa myös monia ylivoimatilanteita.

Meidän Erholtzin kehitysnäkymä voisi olla saman suuntainen kuin Heikki Liedeksen,edelliskausilla 5-10 maalia ja viime kaudella Liedes kiskaisi 20 reppua.Erholtzilta odotan tulevaisuudessa samaa potentiaalia muistaen kuitenkin hänen ikänsä verrattuna Liedekseen.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Juho Lammikon huhutaan tehneen Ilveksen kanssa sopimuksen.

Sanokaa mitä sanotte, mutta mua ainakin vituttaa nämä Ojamäet ja Lammikot, jotka pelaavat muualla Liigassa, kuin Ässissä. Ja kyllä, tiedän ettei Ässillä olisi ollut mitää palaa saada kumpaakaan, mutta jonkinlainen seurauskollisuus pitää olla perkele. Molemmat olisi saaneet ulkomailta vielä paremman tarjouksen mitä Suomesta.

Ja sitten nelikymppisenä jäähdyttelemään tänne ja kertoo "kuinka on aina halunnut pukea vielä patapaidan päälle, olen patasydän" ja paskanvitut. Porttikielto mielummin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Juho Lammikon huhutaan tehneen Ilveksen kanssa sopimuksen.
Lienee kyllä varma ankka tämä, koska Ilves on ilmoittanut hakevansa enää yhtä hyökkääjää (on sitten eri asia tarvitsisivatko enää sitäkään). Ja se yksi on Henrik Haapala, jonka mahdollista jatkopaperia siellä kytätään..
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juho Lammikon huhutaan tehneen Ilveksen kanssa sopimuksen.

Sanokaa mitä sanotte, mutta mua ainakin vituttaa nämä Ojamäet ja Lammikot, jotka pelaavat muualla Liigassa, kuin Ässissä. Ja kyllä, tiedän ettei Ässillä olisi ollut mitää palaa saada kumpaakaan, mutta jonkinlainen seurauskollisuus pitää olla perkele. Molemmat olisi saaneet ulkomailta vielä paremman tarjouksen mitä Suomesta.

Ja sitten nelikymppisenä jäähdyttelemään tänne ja kertoo "kuinka on aina halunnut pukea vielä patapaidan päälle, olen patasydän" ja paskanvitut. Porttikielto mielummin.

Äkkiä unohtuu, miten Lammikko kävi tienaamassa Ässille kasvattirahat taannoin.

Edit. Lammikko kyttääjä tietääkseni edelleen sopimusta NHL:ään, jossa jatko on täysin realistinen vaihtoehto.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Juho Lammikon huhutaan tehneen Ilveksen kanssa sopimuksen.

Sanokaa mitä sanotte, mutta mua ainakin vituttaa nämä Ojamäet ja Lammikot, jotka pelaavat muualla Liigassa, kuin Ässissä. Ja kyllä, tiedän ettei Ässillä olisi ollut mitää palaa saada kumpaakaan, mutta jonkinlainen seurauskollisuus pitää olla perkele. Molemmat olisi saaneet ulkomailta vielä paremman tarjouksen mitä Suomesta.

Ja sitten nelikymppisenä jäähdyttelemään tänne ja kertoo "kuinka on aina halunnut pukea vielä patapaidan päälle, olen patasydän" ja paskanvitut. Porttikielto mielummin.
Periaatteessa - mitä seurauskollisuuteen tulee - olet ihan oikeassa. Mutta ihan tältä istumalta en usko Lätäkön sainaavaan yhtään mihinkään joukkueeseen Liigassa tai edes SHL:ssa. Prioriteetti on löytää pelipaikka Änäristä eikä sen pitäisi olla edes vaikeaa. Ilmeisesti ei vain kaikkien rupusakkien tarjouksille ole vielä ainakaan lämminnyt vaan haluaisi menestyvään joukkueeseen.
 

Nigi

Jäsen
Juho Lammikon huhutaan tehneen Ilveksen kanssa sopimuksen.

Sanokaa mitä sanotte, mutta mua ainakin vituttaa nämä Ojamäet ja Lammikot, jotka pelaavat muualla Liigassa, kuin Ässissä. Ja kyllä, tiedän ettei Ässillä olisi ollut mitää palaa saada kumpaakaan, mutta jonkinlainen seurauskollisuus pitää olla perkele. Molemmat olisi saaneet ulkomailta vielä paremman tarjouksen mitä Suomesta.

Ja sitten nelikymppisenä jäähdyttelemään tänne ja kertoo "kuinka on aina halunnut pukea vielä patapaidan päälle, olen patasydän" ja paskanvitut. Porttikielto mielummin.

En usko tuohon huhuun.

Muuten olen kyllä ainakin osittain samaa mieltä. Joku Rynnäs esimerkiksi. Pelasi Liigassa Kärpissä niin kauan kun sinne kelpasi. Patasydän jos on, niin ei ainakaan seuravalinnoissa näkynyt pätkääkään.

Ojamäki nähtävästi "vaihtanut" kotiseurakseen Tapparan. Pelatkoon sitten siellä. Ymmärrän kyllä, että palkka ja mestaruusmahdollisuudet huomattavasti paremmat mitä Ässissä, mutta kyllä hänellä ulkomaillakin varmasti oli paikkaa tarjolla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Matuska oli aikoinaan juuri sellainen haku, joita Ässien kaltaisen seuran pitää yrittää rekrytoida. Se oli täsmähaku Ässien sen hetkisiin puutteisiin, jolloin miehen selvillä heikkouksillakaan ei ollut oikeastaan mitään merkitystä. Muutenhan miestä ei koskaan oltaisi tänne edes saatu, jos olisi ollut täydellinen pelaaja.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Matushkin kuuluu SJS#50:n päästään heittämään pelaajaryhmään nimeltä "Liian hyvä Kerttulalle".

Luonnollisesti, kun Ässät on kyseessä, katsotaan suosiolla vähän huonompia pelaajia. Logiikka kai se on tuokin :)
 
Viimeksi muokattu:

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Matushkin kuuluu SJS#50:n päästään heittämään pelaajaryhmään nimeltä "Liian hyvä Kerttulalle".

Luonnollisesti, kun Ässät on kyseessä, katsotaan suosiolla vähän huonompia pelaajia. Logiikka kai se on tuokin :)
Toisaalta tota SJS50 logiikkaa ymmärtää. Ooo maksimmatuskin varmaan oli reippaasti liian kallis siihen nähden mitä Ässille toisi.

Matushkinin kokoinen aukko toki pakistossa on, muttei mies olisi ollut Ässille vastaus.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toisaalta tota SJS50 logiikkaa ymmärtää. Ooo maksimmatuskin varmaan oli reippaasti liian kallis siihen nähden mitä Ässille toisi.

Matushkinin kokoinen aukko toki pakistossa on, muttei mies olisi ollut Ässille vastaus.
Totta toinen puoli.

Mutta kun tuota laulua on kuunnellut kolmatta vuotta joka ainosta, jopa monesta mestikseen menneestä pelaajasta.. Sitä miten Kerttulalle ei vaan kelpaa tämä taikka tuo pelaaja, niin onhan se sen verran hölmöä juttua, että pakko vähän kuitata :)

Matushkinin olisin ottanut takaisin ilolla, kun vaan viereen olisi löytynyt puolustussuunnan tunnollisesti hoitava pakki. Vaan turha näitä sinällään on miettiä. Ässillä kun tuskin oli edes neuvotteluyhteyttä hänen kanssaan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Totta toinen puoli.

Mutta kun tuota laulua on kuunnellut kolmatta vuotta joka ainosta, jopa monesta mestikseen menneestä pelaajasta.. Sitä miten Kerttulalle ei vaan kelpaa tämä taikka tuo pelaaja, niin onhan se sen verran hölmöä juttua, että pakko vähän kuitata :)

Matushkinin olisin ottanut takaisin ilolla, kun vaan viereen olisi löytynyt puolustussuunnan tunnollisesti hoitava pakki. Vaan turha näitä sinällään on miettiä. Ässillä kun tuskin oli edes neuvotteluyhteyttä hänen kanssaan.
Kun sohii niin välillä osuu. Jossei taloutta miettis, olisi Matukka ollut hyvä hankinta omiin Ässiin.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Jarno Kärki teki vuoden sopimuksen Sveitsin kakkostasolla pelaavan GC Küsnacht Lionsin kanssa. Kyseessä on pääsarjassa pelaavan ZCS Lionsin farmijoukkue.

Tiedote ZCS Lionsin nettisivuilla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös