Onko minkälainen pelaaja?
Fyysiset ominaisuudet hyvät, raameja voimahyökkääjäksi, mutta pelikäsitys äärimmäisen rajallinen.
Oikein roolitettuna ja riittävän tarkasti ohjeistettuna voi olla ihan käyttökelpoinen.
Onko minkälainen pelaaja?
No jos ajatellaan näitä tein aiempia kovia ryöstöjä Ässistä; Sillanpää, Saha(eiku kukas se olikaa???, Marjamäki, niin onhan Laakso selkeästi näitä edellä mainittuja heikompi.Onko minkälainen pelaaja?
Reeneissä Ojamäki ja Tiivola on laitettu Jalosen papereissa samaan vitjaan mutta hierarkiassa ovat vasta viitosketjussa. Konna Kontiola on kokolailla ennalta arvattavasti joukkueen ykkössentteri. Oliwer Ollinpoika luutinee kakkosketjussa Ohtamaan parina.
Ihan mielenkiinnosta, mistä sait tämän tiedon?
En ole kyseinen nimimerkki, mut luulisin et täältä.
Leijonien MM-avauksen ketjukoostumukset loksahtamassa paikoilleen – ylivoimaviisikoissa mukavasti tulivoimaa
Leijonien valmistautuminen lauantaiseen MM-kisojen avausotteluunsa on hyvällä mallilla. Leijonat-luotsi Jukka Jalonen näyttää löytäneen sopivat ketjukoostumukset.mtvgo.fi
22-23 valmennus: Härkälä + Mika Niemi & Iiro Vehmanen *hymiö*Päivän uutispommi tuo, että Vehmanen lopettaa pelaajauransa ja siirtyy täyspäiväiseen valmennukseen, vieläpä ilman mitään muita suunnitelmia elämässä. Eli jokos sinne Ässien kymmenvuotiseen strategiaan on kirjattu tulevan päävalmentajan nimi *hymiö*
Ja Jopelle syöttöpiste.Päästyään takaisin kokoonpanoon Kotkaniemi teki heti 1-0 johtomaalin Montrealille.
Vaikka Toronton kausi tulee taas päättymään katastrofiin, niin Ässä-kasvattien onnistuminen lämmittää mieltä.Päästyään takaisin kokoonpanoon Kotkaniemi teki heti 1-0 johtomaalin Montrealille.
Aika moni Toronto fano heitti hanskat tiskiin ekan matsin jälkeen ja sä olit heittänyt yhden maalin jälkeen näköjään.Vaikka Toronton kausi tulee taas päättymään katastrofiin, niin Ässä-kasvattien onnistuminen lämmittää mieltä.
Mulla on sellainen kutina että herra jää rapakon taakse, jos vaan sopiva sarja löytyy sieltä.Ben Blood ja Tappara purkaneet sopimuksen.
Ja Tappara-tatuointi pysyy.Ben Blood ja Tappara purkaneet sopimuksen.
Viihtyi Porissa hyvin ja olisi mielellään jatkanut täällä. Ottaisin kyl heti takas.Mulla on sellainen kutina että herra jää rapakon taakse, jos vaan sopiva sarja löytyy sieltä.
Itävaltaan menee.Mulla on sellainen kutina että herra jää rapakon taakse, jos vaan sopiva sarja löytyy sieltä.