Joonas Huovinen Kokkolan Hermekseen yhden kauden sopimuksella.
Viime kauden Ässistä ilman pelipaikkaa ovat Gratton, Kallela ja Uusitalo. Oliko vielä joku muu?
Olisi mainio lisä nykyporukkaan, tulisi se ihka oikea ja kova maalintekijä tänne.Eero Elo on vissiin saanut potkut Sibiristä. Voisi tulla Ässiin takaisin opettamaan muutamalla maalintekijälle maalintekemistä *hymiö*
Tietääkö kukaan missä Ville Uusitalo menee? Lopettiko vai jatkaako pelaamista jossain?
Itseänikin kiinnostaisi tietää. Pidin jokseenkin itsestäänselvyytenä että luutii loppu-uransa Unitedin takalinjoilla, mutta ei näkynyt. Viettääkö välivuotta vai laittoiko kokonaan hokkarit naulaan?
Mun mielestä on ihan käsittämätöntä jos Ude ei löydä työnantajaa. Olen aina nähnyt Villen Latvala tyyppisenä ikiliikkujana, jonka liike on höyhenen kevyttä ja voimaa on kokonaisvaltaisesti kropassa varmasti paljon painoon nähden. Tuo Uden kommentti "olen kuin 25-vuotiaan kropassa" näkyy jäälle. Udella olisi vielä hyviä pelijuosia helposti se 5 jäljellä.Kokenut SM-liigakonkari vapaalla jalalla – uran jatko arvoitus - SM-liiga - Jääkiekko - Sport - MTV.fi Ihan hyvä mainospuhe ainakin.
Kiekolliset taidot ja liike on Liigapakille hyvää tasoa. Kokemuksen kautta myös puolustuspelaaminen on vähintään keskivertoa. Miten tälle äijälle ei ole käyttöä?
Mutta jos ihan normaalin kuvion perusteella ajatellaan, niin liian kova hinta yhdistettynä try-out-haluttomuuteen.
Nimenomaan, palkkapyyntö ja taidot eivät varmastikkaan kohtaa. Tuosta Ässiltä saadusta tähtitieteellisestä palkasta 150-200€ pitäisi pudottaa vähintään puolet ja silti ollaan yläkantissa.liian kova hinta yhdistettynä try-out-haluttomuuteen.
Hienosti Rocky syöksi meidän kapteenin markkina-arvon viimeisenä sopimusvuotenaan ja kaikki tämä ihan vaan vittuuttaa, niin kuin muukin peluutus.Tästä asiasta en tiedä edes vähää alusta tosiseikoista.
Mutta jos ihan normaalin kuvion perusteella ajatellaan, niin liian kova hinta yhdistettynä try-out-haluttomuuteen.