TosiFani kirjoitti:Oletko ajatellut jo kommentit, kun Saarelan ja Engelhartin sopimukset muutaman viikon päästä julkaistaan??
"Ottivat tuollaisia vanhoja, olisivat palkanneet Heatleyn ja Boogardin, Sulo mikä Sulo..."
TosiFani kirjoitti:Oletko ajatellut jo kommentit, kun Saarelan ja Engelhartin sopimukset muutaman viikon päästä julkaistaan??
"Ottivat tuollaisia vanhoja, olisivat palkanneet Heatleyn ja Boogardin, Sulo mikä Sulo..."
San Jose Shark #50 kirjoitti:Sikäli kuin kumpaakaan on Ässiin tulossa, niin kontrahdin järkevyys arvioidaan pitkälti tulosten valossa. Pahis oli aikaan SM-liigan parhaimpia maalintekijöitä, mutta siitä on nyt jo muutama vuosi aikaa, joten mikään ei suoranaisesti takaa ettäkö pystyisi enää samaan. Hintalappu varmasti on kaikkea muuta paitsi halpa.
Eli pitäisi siis hankkia nuorempia ja halvempia pelaajia?? Koita nyt jo päättää.
.
Ässätkin taitaa tuosta saada pikkuisen rahaa, mutta toisaalta väärin että vain yhden osuuden, koska Ässissähän Juuso nousi pinnalle. Vai onko Juuso jo liian vanha ja varaamaton siihen että jotain korvauksia maksettaisiin?
Ei tuossa nyt ole mitään ihmeellistä, että Ässätkin saa oman siivunsa jos Riksman tekee änärisopparin. Heruu sieltä osansa myös Jokereille ja Ilvekselle. Mutta todella hieno homma jos Riksman pääsee näyttämään taitojaan taalaliigaan.Ässäthän on kohta maailman rikkain seura, koska jokaisesta pelaajasta, joka on ikinä käynyt Porissa edes kääntymässä Ässät saa jotain korvauksia jos pelaaja vaihtaa joukkuetta.
Oli kyllä aika uutinen, että Juuso Änäriin lähtee, mutta voi pelityyliltään sinne sopiakin. Onnea miehelle ja toivotaan, että saa näyttöpaikan.
Mutta todella hieno homma jos Riksman pääsee näyttämään taitojaan taalaliigaan.
Ässätkin taitaa tuosta saada pikkuisen rahaa, mutta toisaalta väärin että vain yhden osuuden, koska Ässissähän Juuso nousi pinnalle.
No eipä Riksman mitään erikoista Ilveksessä esittänyt sillä peliajalla mitä sai ja oli kuitenkin vasta kolmosveskari Toskalan ja Pitkämäen jälkeen (OK, Vesku pelasi vain 3 ottelua). Ässiinkin kaveri hankittiin vain kakkosvahdiksi Nissisen jälkeen. Siihen nähden NHL:ään nousu oli aika kova juttu.Väität, että Riksman olisi pelannut Ässissä, jos ei olisi pelannut hyvin Ilveksessä edellisellä kaudella?
Taidat kuitenkin olla ainoa jonka mielestä Riksmanin nousu NHL:ään oli Ilveksen ansiota...
No et, mutta piikittelet jatkuvasti minulle, niin enkö minä saisi piikitellä takaisinpäin?Näinkö kirjoitin?
No et, mutta piikittelet jatkuvasti minulle, niin enkö minä saisi piikitellä takaisinpäin?
No ihan miten vaan. Enköhän minä tähän ikään mennessä ole oppinut lukemaan.Meidän kahden kirjoitusten ero on se, että minä kommentoin mitä kirjoitat ja sinä kommentoit mitä luulet/oletat minun kirjoittaneen...
Mutta asiaan palatakseni, väitän että Riksmanin esityksillä Ilveksessä ei ollut ratkaisevaa merkitystä sopimustarjoukseen Ässiltä. Jos Juuso olisi ollut siellä tärkeä pelaaja niin miksi ei saanut jatkaa edes Raskin kakkosena?
En nyt sanoisi tätä "varmaksi tiedoksi", mutta tuolla SM-liiga yleisessä osiossa on thread IIHF-NHL -siirtosopimus 2007-2011Osaako joku nyt sitten kertoa ns. varmaksi maksaako NHL tosiaan Riksmanin kaltaisista kolmekymppisistä varaamattomista pelaajista korvauksen Eurooppaan?
Tämän päivän SK:ssa juttua aiheesta. Se kenellä on ko. pelaajan oikeudet ottaa myös rahat. Oletettavasti oikeudet olleet HIFK:lläEräs Jatkoajastakin tuttu nimimerkki tuolla Ässäfanien omassa "luolassa" kertoilee, että Ässät ei saisi Riksmanista minkäänlaista korvausta, voiko tämä pitää paikkansa? Arvelee syyksi pelaajan varaamattomuutta mutta ei kai se este siirtokorvauksella voi olla?
Tämän päivän SK:ssa juttua aiheesta. Se kenellä on ko. pelaajan oikeudet ottaa myös rahat. Oletettavasti oikeudet olleet HIFK:llä
Summa oli 50000 dollaria, joka on noin 37000 euroa.Gaff kirjoitti:Taisi olla samaisessa SK:n jutussa maininta, että Tom Wandellin siirtyminen Dallasiin toi Ässille korvauksia n.47000€.