Toejoen Veikko
Jäsen
Sikäli kuin muistan, niin tältä palstalta löytyy omien sanojensa mukaan HH:tä kovempi patasydän. Mitään muistikuvaa? Kukakohan mahtoi olla?Kannattaa, ei tähän olisi uskonut edes HH vaikka onkin kova fani.
Sikäli kuin muistan, niin tältä palstalta löytyy omien sanojensa mukaan HH:tä kovempi patasydän. Mitään muistikuvaa? Kukakohan mahtoi olla?Kannattaa, ei tähän olisi uskonut edes HH vaikka onkin kova fani.
Sikäli kuin muistan, niin tältä palstalta löytyy omien sanojensa mukaan HH:tä kovempi patasydän. Mitään muistikuvaa? Kukakohan mahtoi olla?
minusta ovi on vieläkin raollaan...
Tää on kyllä jännä ilmiö. Tämän päivän voiton jälkeen oli meikäläisenkin pakko taas tarkastella sarjataulukot ja otteluohjelmat uudelleen.
No mä luulen, että toi oli TF:ltä silkkaa vittuilua, koska hänhän on kertonut, että playoff-paikka menetettiin jo ensimmäisellä maaottelutauolla...
Ei ole vittuilua, ovi on auki niin kauan kun on teoreettinen mahdollisuus. Itse en paljoa sarjataulukkoa seuraa.
Eiku se vastas just puhelimeen, kun Hirsi soitti ja pelästy!Ettei olis vaan korkki narahtanut liian usein etukäteen *zetamainenhymiö*
Samaan hengenvetoon voitaneen muuten todeta, teemaan omat pojat liittyen: oli aivan karmea virhe hukata Rendulic, ja vieläpä ihan vapaaehtoisesti. Nyt kaveri painaa kovalla tasolla Kerhon kultakypäränä, eikä varmaankaan pelanne enää Suomessa ensi kaudella. Kuka ponnistaa urallaan eteenpäin ja kuka vajoaa unohduksen pohjattomaan suohon? Taas nähtiin, että sitä on tosiaan vaikea ennustaa..
Vuoden päästä itketään Sillanpään perään?
Samaan hengenvetoon voitaneen muuten todeta, teemaan omat pojat liittyen: oli aivan karmea virhe hukata Rendulic, ja vieläpä ihan vapaaehtoisesti. Nyt kaveri painaa kovalla tasolla Kerhon kultakypäränä, eikä varmaankaan pelanne enää Suomessa ensi kaudella.
Ihmetyttää Bornan vanhan A-junnu ketjukaverin Juuselan otteet mestiksessä.
...
Ässien entinen sopimuspelaaja, Lukon kasvatti, nykyään Chicago Blackhawksin maalivahti Antti Raanta on valittu Vuoden raumalaiseksi 2013. Raanta on palannut olympiatauoksi kotikulmille ja kertonut kuulumisiaan Raumalainen-lehdelle...
Tietyllä tapaa on mahtavaa ja samalla suorastaan huvittavaa, että Porin Ässissä mestaruuden voittanut ja siellä valokeilaan noussut Raanta on voittanut nimenomaan Vuoden raumalaisen tittelin.
Eihän siinä mitään huvittavaa ole, että raumalaiset, joihin en itse kuulu, haluavat korostaa oman pojan merkitystä naapurin mestaruudessa...