Toejoen Veikko
Jäsen
Ei unohtunut. Olin siinä käsityksessä, että Mikko olisi heivattu Zagrebista ulos. Ilmeisesti näin ei sitten ole?Myös Ryanin Mikko Bostonista taisi unohtua. Ryanilla tosin kausi vielä loukkaantumisen takia korkkaamatta.
Ei unohtunut. Olin siinä käsityksessä, että Mikko olisi heivattu Zagrebista ulos. Ilmeisesti näin ei sitten ole?Myös Ryanin Mikko Bostonista taisi unohtua. Ryanilla tosin kausi vielä loukkaantumisen takia korkkaamatta.
Ei unohtunut. Olin siinä käsityksessä, että Mikko olisi heivattu Zagrebista ulos. Ilmeisesti näin ei sitten ole?
One notable name no longer on the Wild’s roster is Erik Haula, the speedy former University of Minnesota Gopher. While Yeo said he’s a good skater, reads the play well and was a factor in games throughout camp, the bottom line is he, and a lot of the other guys who will now call Iowa home, wasn’t going to be on the Opening Night roster. The young players need to keep working, getting in reps and simply need to play so they can continue to develop.
Jesse iski kauden avausmatsissa maalin. OIL GAUGE | Bouncing Joensuu Video - NHL VideoCenter - Edmonton Oilers
Keräsi myös kehuja koutsilta. Tuossa pidempi ottelukooste Jets at Oilers Game Highlights - NHL VideoCenter - Edmonton OilersMaalin lisäksi Jesse pelasi muutenkin tosi hyvin ja energisesti. Maali tuli ylivoimalla. Tehotilaston -2 ei tietenkään näytä hyvältä kun vielä Edmonton hävisi ottelun, mutta mun mielestä ne ei kyllä menny Jessen piikkiin. Dubnyk imaisi Jetsin neljännen maalin aivan totaalisesti... Peliaikaa tuli hyvin ja Jessen kausi lähti erinomaisesti liikkeelle. Toivotaan, että homma jatkuu samanlaisena.
Venäläislähde: Antti Raanta Avangard Omskin hankintalistalla SuomiKiekko
Avangard Omskilla olisi halua saada Raanta pelaamaan joukkueeseensa. Mahtaako Antti vaihtaa AHL:n KHL:ään noin vain. Toki tilipussi siinä suurenisi aika isolla kädellä. Linkki vie Suomikiekon sivuille.
Näemmä Dixon saanut kenkää Lokomotivista. Mielenkiintoista nähdä, vieläkö joku KHL-seura tarjoaa paikkaa vai siirtyykö jonnekin muualle Eurooppaan.
Linkki vie suomikiekko.com sivustolle.
Kun aina huhutaan Jason Williamsin porilaisesta lehtolapsesta niin jospa Dixon tulisi Ässiin ihan sillä varjolla että on hevonen Porissa...
Näemmä Dixon saanut kenkää Lokomotivista. Mielenkiintoista nähdä, vieläkö joku KHL-seura tarjoaa paikkaa vai siirtyykö jonnekin muualle Eurooppaan.
Linkki vie suomikiekko.com sivustolle.
Kovin paljon en huhuja ole lukenut, mutta haiskahtaa vahvasti siltä, että DeSimone ulos ja Dixon sisään. Löyhkää jopa liikaa Jokereilta.
Dixon olisi kiva saada takaisin Ässiin, mutta ei taida budjetti taipua joten todennäköisesti Jokereissa Dixon nähdään.
Jatkaa KHL:ssä.