San Jose Shark #50
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Olen pitkälti samaa mieltä, toisaalta koen että huhut ovat lähteneet jo lapasesta. En usko että Ässät olisi a) tarjonnut Haulalle 200 keuroa b) lupaamassa varmaa ykkösentterin paikkaa. Riski olisi kerta kaikkiaan liian iso ja uskon että jopa Haula itse olisi asiasta samaa mieltä.
Joukkueensa pelaamisen kannalta Haula itse asiassa olisi erinomainen vaihtoehto, mutta ei tietenkään niin että status kasvatetaan jo lähtökohtaisesti liian suureksi. Huhutusta palkasta vähintään puolet pois ja lupaus paikasta kahdessa ensimmäisessä ketjussa olisi ehdoton maksimi josta siitäkin pitäisi voida vielä tinkiä.
Pakko olla osittain samaa mieltä. Ässissä ei näemmä homma toimi ns. tähtipelaajien kanssa vaan paljon paremmin kun joukkue on täynnä ns. mitään sanomattomuuksia ja lupaavia mestiksestä kaapattuja jannuja. Yksi Dixonkin oli liikaa joukkueen sisäiselle harmonialle.
Toisaalta on melko varma asia että mitään 100 kilon tarjousta on ihan turha edes esittää... Parempi sitten todeta ihan suorilta että Ässät ei ole Haulan palveluksista kiinnostunut. Jos jannu SM-liigaan tulee, niin palkka on ihan varmasti hyvin liki 200 kiloo ellei jopa enemmän. Ei Jokereiden Edvin Moseskaan varmasti ole halvimmasta päästä pelaajia, vaikka ei ihan Dixonin tasolle ehkä ylläkään.