edit. hahaa. ja ajassa 40.00 Jesse otti täysin turhan 5+20 poikkarista naamaan, josta Färjestad rokotti ja meni 2-3 johtoon;)
Olipa todella hauska tapaus vetää poikittaisella mailalla naamaan. Todellakin ansaittu ulosajo ja Färjestad ratkaisi pelin 5 min ylivoimalla.
edit. hahaa. ja ajassa 40.00 Jesse otti täysin turhan 5+20 poikkarista naamaan, josta Färjestad rokotti ja meni 2-3 johtoon;)
Vahingoltahan tuo vaikuttaa ja hyvä niin. Mutta kyllä tuomio on tuosta teosta ihan oikea vaikkei tahallinen ollutkaan.Iltasanomat.fi kirjoitti:Tiistaina Joensuu kertoi katuvansa tekoaan.
- Toivon, etten olisi lyönyt häntä. En tiedä, mitä muuta voisin sanoa, Joensuu sanoi Aftonbladetille.
Hän kertoi nähneensä tapahtuman uudelleen videolta.
- Tiesin, että hän on tulossa iskemään tai huitomaan minua. Olemme tehneet niin toisillemme sarjan aikana. Luulen, että hän menetti tasapainonsa hieman ennen kuin olin iskemässä häntä. Siksi lensin ulos, Joensuu aprikoi.
Voi voi kun on näyttävää tuo Joensuun peli tänään.
Kovia taklauksia, kovaa työntekoa.
No ohhoh, täytyypä katsastaa ko. peli, jos vaikka sattuis pieni loukkaantuminen...Jussi Rynnäs on nostettu Toronto Maple Leafsin NHL-kokoonpanoon ja pääsee penkille istumaan kun tunnin päästä Toronto kohtaa Carolina Hurricanesin.
No ohhoh, täytyypä katsastaa ko. peli, jos vaikka sattuis pieni loukkaantuminen...
Rynnäkselle vajaassa kahdessa erässä kymmenen torjuntaa, eikä maaliakaan päästänyt. Tiedä sitten, kuinka kovaan puristukseen on joutunut, mutta ei se ainakaan tilastollisesti paremmin olisi voinut mennä.
Onko porilaiset vielä sitä mieltä ettei Kilpeläisen pää kestä kovia pelejä?
Onko porilaiset vielä sitä mieltä ettei Kilpeläisen pää kestä kovia pelejä?
Tuota mieltä taidettiin viimeksi olla ennen 2009 karsintoja.Onko porilaiset vielä sitä mieltä ettei Kilpeläisen pää kestä kovia pelejä?