Poikamme maailmalla

  • 3 512 375
  • 14 167
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kohta joku linkittää Kotkaniemen kuuluisan lehdistötilaisuuden videon. Aina sama laulu, kun nimi mainitaan.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Suomen kiekkopomojen väitetty ryyppyreissu puhuttaa – Jääkiekkoliitto vaikenee edelleen

Onko jatkoajan Ässäosiokin vaimennettu, kun kukaan ei ole nostanut esille M. Kotkaniemen tai tiiminsä väitettyjä sekoiluja?
Minulle ja aika monelle muullekin on varmaan yhdentekevää jos aikuinen mies käy ottamassa muutaman, eikai se kenenkään muun asia ole kun mitään ei tapahtunutkaan.

Aikanaan minulle viisas mies sanoi että juhlia saa kunhan ei lisää tai vähennä populaatiota, etkä joudu linnaan tai lehteen. Kotkaniemi nyt joutui lehteen koska ilta sanomilla taitaa olla lööpit vähissä
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aikanaan minulle viisas mies sanoi että juhlia saa kunhan ei lisää tai vähennä populaatiota, etkä joudu linnaan tai lehteen. Kotkaniemi nyt joutui lehteen koska ilta sanomilla taitaa olla lööpit vähissä

Leijonat-brändi on aika vahva. Selittänee julkisuuspuolen. Saahan sitä kaataa, mutta valitsisin muun hetken kuin reissut nuorisomaajoukkueiden kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle ja aika monelle muullekin on varmaan yhdentekevää jos aikuinen mies käy ottamassa muutaman, eikai se kenenkään muun asia ole kun mitään ei tapahtunutkaan.

Aikanaan minulle viisas mies sanoi että juhlia saa kunhan ei lisää tai vähennä populaatiota, etkä joudu linnaan tai lehteen. Kotkaniemi nyt joutui lehteen koska ilta sanomilla taitaa olla lööpit vähissä
Olihan tää sarkasmia?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Minulle ja aika monelle muullekin on varmaan yhdentekevää jos aikuinen mies käy ottamassa muutaman, eikai se kenenkään muun asia ole kun mitään ei tapahtunutkaan.

Aikanaan minulle viisas mies sanoi että juhlia saa kunhan ei lisää tai vähennä populaatiota, etkä joudu linnaan tai lehteen. Kotkaniemi nyt joutui lehteen koska ilta sanomilla taitaa olla lööpit vähissä
En tiedä mitä on tapahtunut, missä on tapahtunut ja keitä asia koskee. Selvitys on kesken, joten otan kantaa vain yleisellä tasolla.

Ei, se ei ole yhdentekevää. Eletään vuotta 2024 ja kyse on junioreiden joukkueurheilusta. Toimihenkilöiden karonkalle saattaa olla kyllä aikansa ja paikkansa, jos sen tarpeelliseksi asianosaiset kokevat. Se paikka ei kuitenkaan ole junioriturnauksen yhteydessä. Missään, eikä milloinkaan.

Ruotsin kiekkoliiton kilpailujohtaja on tullut asian kanssa lehteen saakka. Tilanne on silloin jonkunlaisen kynnyksen ylittänyt järjestävän tahon mielestä ja se pitää selvittää. Toimihenkilöt ovat tuolla turnauksessa vastuussa nuorista pelaajista, itsestään ja antamastaan esimerkistä.
 

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Islandersin Simon Holmström on syntynyt Tranåsissa, minkä lehti siis esittää kyseistä tarinaa. Linkittyy Mikaelin kautta Jepuun ja siten Carolinaan ja meneillään olevaan sarjaan Carolina - NYI.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Siellä Olegs Sorokins luotsaa Latvian U18 joukkuetta Espoossa Suomea vastaan. Leijonan pennut johtaa 2-0
On luotsannut viimeiset seitsemän kautta. Pitkä pätkäpesti junnuvalmentajana. Siinä sivussa toki HS Rigan valkkuna.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Lammikolle finaalisarjan toinen maali (tehot 2+1, kumpainenkin avausmaaleja) Zurichin voittaessa Lausannen 3-0. Siirtyivät 3-2 johtoon.

Kotivoittojen merkeissä edennyt ja katkaisun paikka peli #6 lauantai-iltana Lausannessa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös