Mielenkiintoista, että Kärpät teki pitkän sopimuksen Tomi Pekkalan kanssa. 3-vuotisen sopimuksen, toivottavasti Matti Alatalo nostaa Pekkalan pysyvästi liigajoukkueen rinkiin ja antaa peliaikaa nelosketjussa. Kuulemma Pekkalalla on vaikea luonne, mutta ei kaikkien tarvitse olla kaikkien kavereita tyyliin Antti Ylönen. Tiettävästi en ole nähnyt Pekkalan koskaan pelaavan, mutta junnuissa ainakin on tehoja löytynyt (A-jun. 07/08 40ott. 22+30=52pist.). (Toivottavasti joku osaa kertoa oikean sisältöistä infoa Pekkalasta.) Pituus/paino -suhde on kohdallaan ja 181cm/91kg riittää komeasti kotoisaan SM-liigaan. Toivon Pekkalalta Aaltosen kaltaista värikkyyttä.
Liigamestaruuksien suhteen olen kylläinen. Toisaalta on hienoa, että Kärpät joutuu aloittamaan uuden rakennusprojektin. Rakentaminen motivoi minua enemmän kuin liigadinosaurukseksi pöhöttyminen. Yksi Alatalon onnistumisen mittari on, että kykeneekö hän nostamaan Tomi Pekkalan liigajoukkueen pelaavaan rinkiin. Murtautuessaan liigarinkiin Pekkala toisi kaivattua raikkautta koko pöhöttyneeseen Kärppä-organisaatioon.
Liigamestaruuksien suhteen olen kylläinen. Toisaalta on hienoa, että Kärpät joutuu aloittamaan uuden rakennusprojektin. Rakentaminen motivoi minua enemmän kuin liigadinosaurukseksi pöhöttyminen. Yksi Alatalon onnistumisen mittari on, että kykeneekö hän nostamaan Tomi Pekkalan liigajoukkueen pelaavaan rinkiin. Murtautuessaan liigarinkiin Pekkala toisi kaivattua raikkautta koko pöhöttyneeseen Kärppä-organisaatioon.
Viimeksi muokattu: